دو بازیکنان NFL صورت مسلحانه-سرقت اتهامات در فلوریدا

پلیس در میرامار فلوریدا., در حال تلاش برای پیدا کردن New York Giants cornerback DeAndre بیکر و سیاتل Seaha

توسط NEWSPISHGAMANNN در 26 اردیبهشت 1399

پلیس در میرامار فلوریدا., در حال تلاش برای پیدا کردن New York Giants cornerback DeAndre بیکر و سیاتل Seahawks cornerback Quinton دانبار پس از چند شهود متهم و آنها را از یک سرقت مسلحانه در یک مهمانی, مقامات روز پنجشنبه گفت.

پلیس با صدور حکم بازداشت برای هر دو مردان در چهار فقره هر یک از سرقت مسلحانه با اسلحه گرم. بیکر یک 2019 دور اول انتخاب کنید که شروع به 15 بازی فصل گذشته چهره اضافی چهار فقره از تشدید حمله با اسلحه گرم.

بیکر 22 و Dunbar, 27 بودند حضور cookout در میرامار صفحه اصلی شنبه شب هنگامی که مبارزه آغاز شد و بیکر از جیبش یک تفنگ حکم گفت. بیکر دانبار و دو مرد دیگر شروع به سرقت از مردم در حزب هزار دلار به صورت نقدی ساعت و اشیاء با ارزش دیگر شاهدان گفته محققان.

گزارش پلیس را به تصویر می کشد این حادثه که ممکن است برای قمار ضرر و زیان را تحمل توسط بازیکنان دو شب پیش از آن.

غول و Seahawks صادر اظهارات گفت: آنها آگاه بودند از اتهامات عنوان شده اما به تعویق انداختن نظر بیشتر.

گلف: Zach اسمیت برنده Scottsdale باز در آریزونا بسته با 8-تحت-par 62 برای سه سکته مغزی پیروزی در mini-تور رویداد است که در آن برخی از PGA Tour بازیکنان بازگشت به رقابت.

اسمیت 24 به پایان رسید سه دور مسابقات در صحبت کردن چوب رفت و آمد مکرر در 18-تحت 192 و به دست آورده $20,000 از $130,000 کیف پول.

ورزشی موتور: Brad Keselowski شروع خواهد شد از قطب زمانی که جام نسکار فصل رزومه یکشنبه در دارلینگتون (S. C.) Raceway نتیجه قرعه کشی تصادفی برای موقعیت.

Keselowski خواهد پیوست و در ردیف جلو توسط Alex بومن. مت DiBenedetto Kyle Busch و Aric Almirola دید از بالا پنج شروع لکه های.

NHL: Pittsburgh Penguins به جلو Dominik سیمون است شش تا هفت ماه پس از عمل جراحی برای تعمیر یک پاره labrum در شانه چپ خود را.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب