Uber اعلام کرد بیشتر اخراج در شیفت دور از " غیر هسته ای پروژه

صادر شده در: 18/05/2020 - 19:16بروز رسانی: 18/05/2020 - 19:17 Uber Technologies Inc تمرکز خواهد کرد و در آن

توسط NEWSPISHGAMANNN در 29 اردیبهشت 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

Uber Technologies Inc تمرکز خواهد کرد و در آن هسته کسب و کار در سوار-نقطه و تحویل مواد غذایی, مدیر ارشد اجرایی دارا Khosrowshahi گفت: در یک ایمیل به کارکنان روز دوشنبه اعلام کرد این شرکت در دور دوم کاهش شغل در طول coronavirus بیماری همه گیر.

تبلیغات

Uber قطع خواهد شد حدود 3000 شغل در علاوه بر این به 3,700 این اعلام کرده بود در اوایل این ماه Khosrowshahi, گفت:, و اضافه کرد که این شرکت قصد دارد به منظور کاهش سرمایه گذاری در چندین "غیر هسته ای پروژه ها."

سهام در حال بارگذاری افزایش 8 ٪ به $35.27 در اخبار.

در یک نظارتی جداگانه تشکیل پرونده Uber روز دوشنبه گفت: اخراج و اقدامات بازسازی در حال انتظار برای تولید 1 میلیارد دلار سالانه صرفه جویی در هزینه در مقایسه با قبل از همه گیر تخمین می زند.

بارگذاری شده در سایت های مختلف کسب و کارهای دیگر از جمله توسعه خودروهای بدون راننده و حمل و نقل تدارکات شبکه. Khosrowshahi نیست به طور مستقیم ذکر است این کسب و کار خود را در ایمیل و سخنگوی کاهش یافته است به نظر فراتر از ایمیل.

Khosrowshahi گفت: Uber باید ایجاد خود را به عنوان یک کفا سازمانی و دیگر نیاز به خارج از پایتخت تماس شرکت های مواد غذایی کسب و کار تحویل بارگذاری می خورد "آینده رشد زیادی فرصت است."

Uber در حال حاضر در مذاکرات با GrubHub, Inc برای تقویت آن تحویل مواد غذایی کسب و کار.

سوار-نقطه کسب و کار رنج می برد نزدیک به فروپاشی کل به عنوان بخش بزرگی از ایالات متحده و بقیه جهان بسته به مبارزه با گسترش ویروس.

نزدیک به دو سوم از بارگذاری درآمد تولید شده در ایالات متحده و کانادا که در آن اقامت-در-خانه سفارشات صادر شد در اواسط ماه مارس. این شرکت اعلام کرد که سفر درخواست کاهش یافت تا به حال 80 درصد در سطح جهان در ماه آوریل شد اما به آرامی در حال بهبود است.

Khosrowshahi همچنین گفت: شرکت خواهد باد کردن آن در سنگاپور بیش از 12 ماه آینده و حرکت به یک "هاب" در منطقه آسیا و اقیانوس آرام.

Uber نیز تعطیل حدود 45 از دفاتر خود از جمله یکی در اسکله 70 در سان فرانسیسکو.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب