انگلستان-چین ردیف ميگيرد به عنوان جانسون وعده پناهندگی برای هنگ Kongers

انگلیس نمی خواهد راه رفتن به دور از مردم هنگ کنگ اگر چین تحمیل امنیت ملی قانون است که در تضاد با تعهدات بین ا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 14 خرداد 1399

انگلیس نمی خواهد راه رفتن به دور از مردم هنگ کنگ اگر چین تحمیل امنیت ملی قانون است که در تضاد با تعهدات بین المللی نخست وزیر بوریس جانسون گفت: – پس از حمایت به هنگ کنگ شهروندان پناهندگی اگر نیاز بود. تشدید دیپلماتیک از شکاف بین دو کشور چین در پاسخ گفت: انگلستان بود "به شدت دخالت" در قلمرو آن است.

تبلیغات

جانسون این سخنان به دنبال یک هشدار به چین در روز سه شنبه به مرحله بازگشت از آستانه بیش از امنیت ملی قوانین برای هنگ کنگ گفت: آن را در معرض خطر از بین بردن یکی از جواهرات آسیا اقتصاد در حالی که باعث خرابی شهرت چین است.

"هنگ کنگ موفق به خاطر مردم" جانسون نوشت: در زمان و جنوب چین صبح پست. "اگر چین درآمد حاصل از این امر می تواند در درگیری مستقیم با تعهدات خود تحت بیانیه مشترک یک الزام پیمان ثبت شده با سازمان ملل متحد."

چین مقننه تصویب هفته گذشته تصمیم به ایجاد قوانین برای هنگ کنگ برای جلوگیری از فتنه تجزیه طلبی و تروریسم و دخالت خارجی.

سرزمین اصلی امنیتی و اطلاعاتی عوامل ممکن است برای اولین بار بود مستقر در شهر مستعمره سابق بریتانیا که بازگشت به قانون در سال 1997.

'راه زندگی در معرض خطر'

طرح این قانون به شرح زیر ماه از اغلب خشونت آمیز دموکراسی تظاهرات در سال گذشته که به سقوط دلار هنگ کنگ به بزرگترین بحران پس از تحویل.

"بسیاری از مردم در هنگ کنگ از ترس است که راه خود را از زندگی — که چین متعهد به رعایت — تحت تهدید" جانسون گفت.

"اگر چین درآمد حاصل برای توجیه ترس خود را پس از آن بریتانیا نمی تواند در وجدان خوب شانه را بالا انداختن شانه های ما و راه دور; در عوض, ما افتخار ما تعهدات و ارائه یک جایگزین."

جانسون تکرار بریتانیا تعهد به انگلیسی, ملی در خارج از کشور گذرنامه-دارندگان در هنگ کنگ یک مسیر به شهروندی اجازه می دهد آنها را به حل و فصل در انگلستان است.

وجود دارد حدود 350000 دارندگان BNO گذرنامه در هنگ کنگ و یکی دیگر از 2.5 میلیون نفر واجد شرایط برای آنها جانسون گفت.

چین تصمیم به اعمال امنیت ملی قانون در هنگ کنگ را "محدود کردن آن آزادی و به طور چشمگیری تضعیف استقلال خود را" جانسون نوشت.

"پس از تحویل در سال 1997 کلیدی بوده است گرانبها مفهوم "یک کشور و دو سیستم', مندرج در هنگ کنگ قانون اساسی و بیمه اعلامیه مشترک امضا شده توسط بریتانیا و چین" جانسون نوشت.

قانون اساسی هنگ کنگ مینی قانون اساسی در حالی که چین و بریتانیا اعلامیه مشترک مجموعه ای از ترتیبات برای هنگ کنگ را به چین است.

پرداختن به مجلس عوام در روز سه شنبه وزیر خارجه بریتانیا Dominic Raab گفت که او تا به حال رسیده به استرالیا, نیوزیلند, آمریکا و کانادا در مورد برنامه های احتمالی اگر قانون ایجاد یک سیل از هنگ Kongers به دنبال ترک.

"من آن را مطرح در پنج چشم تماس دیروز — امکان بار گذاری اگر ما شاهد خروج دسته جمعی از هنگ کنگ" Raab گفت: نمایندگان مجلس ارجاع هوش-های اتحاد بین پنج قدرت.

سیاسی لیبرالیسم

چین گفت: تصمیمات آن بر امنیت ملی در هنگ کنگ بودند خود آن امر است.

"انگلستان را غیر مسئولانه اظهارات و اتهامات ... به شدت دخالت چین در امور داخلی از جمله هنگ کنگ امور چینی" سخنگوی وزارت امور خارجه ژائو Lijian گفت. "ما توصیه بریتانیا سمت به قدم به عقب از آستانه."

"بریتانیا گفت: این قانون اقتدارگرا است اما این کلمه دقیق خصلت از انگلستان سابق حکومت بیش از هنگ کنگ" سخنگوی گفت.

تحت حکومت بریتانیا اصلاحات دموکراتیک معرفی شده است تا Chris Patten زمان تصدی به عنوان فرماندار در 1990s. اما استعمار هنگ کنگ لذت بردم سیاسی لیبرالیسم – با آزادی بیان و حکومت قانون و بی طرفانه سیستم عدالت.

معترضان بارها دست تکان دادند پرچم بریتانیا هنگ کنگ در تظاهرات و حتی بخور آن بیش از یک سکو در این سرزمین شورای قانونگذاری در سال 2019 سالگرد تحویل به چین به عنوان یک نماد ارزشمند ارزش.

در نور از قریب الوقوع انقضا بریتانیا اجاره سرزمین های جدید (بزرگترین بخشی از هنگ کنگ) در سال 1997 و سپس نخست وزیر مارگارت تاچر امضا چین و بریتانیا اعلامیه مشترک با رهبر دنگ Xiapeng در سال 1984.

با وجود بریتانیا نسبتا ضعیف دست با کمی توانایی دفاع از سرزمین واقع در سمت راست در کنار سرزمین اصلی چین – تاچر امن چین توافق را یک "درجه بالایی از خودمختاری" برای هنگ کنگ پس از تحویل آن "اجتماعی و اقتصادی سیستم های" باقی مانده "بدون تغییر" و قوانین آن "اساسا بدون تغییر".

تحت قانون اساسی ایجاد شده توسط چین در سال 1990 این تداوم را در محل باقی می ماند تا 2047.

تظاهرات برنامه ریزی شده برای سالگرد تیان آن من

جانسون دیدگاه های رئیس جمهور آمریکا دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در پاسخ به پکن برنامه ریزی برای تحمیل قانون امنیت دستور دولت برای آغاز فرایند از بین بردن ویژه ما برای درمان هنگ کنگ برای تنبیه چین است.

یک نظرسنجی از کسب و کار ایالات متحده نشان داد عمق ترس برای آینده عملیات خود را در هنگ کنگ با 30 ٪ از پاسخ دهندگان "نسبتا" نگران و 53.3% "بسیار نگران" در مورد آن.

این نظرسنجی در ماه ژوئن 1-2 به اتاق بازرگانی آمریکا (Amcham) درو پاسخ از 180 یا 15 درصد از اعضای آن است.

حدود 60% فکر قانون صدمه خواهد خود را در عملیات کسب و کار در حالی که یک سوم گفت: آنها با توجه به حرکت سرمایه دارایی یا عملیات از نیمه مستقل شهرستان با 38% شخصا با توجه به حرکت کردن.

کمک به نهفته ضد دولتی تنش هنگ کنگ قانونگذاران در مجموعه ای به ادامه بحث در لایحه که criminalise بی احترامی چین سرود ملی پس از لغو کردند در مجلس در هفته های اخیر.

هنگ کنگ فعالان طرح خود را به حرکت به جلو با تظاهرات به مناسبت 4 ژوئن 1989 سالگرد چینی نیروهای آتش باز در دموکراسی دانش آموزان در داخل و اطراف میدان تیان آن من, حتی اگر برای اولین بار سالانه افروزی برای سالگرد لغو شده است بیش از coronavirus نگرانی.

تظاهرات نیز برنامه ریزی شده برای ماه ژوئن سالگرد 9 سال گذشته میلیون-قوی مارس برابر در حال حاضر خارج لایحه اجازه می دهد تا برای استرداد مجرمین به سرزمین اصلی چین و تظاهرات سه روز بعد که پلیس مقابله با گاز اشک آور و گلوله های لاستیکی.

(FRANCE 24 با رویترز و آسوشیتدپرس)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن