انگلستان گسترش سوگ طرح پس از, تصویری توسط سوریه پناهنده فیلمساز می رود ویروسی

انگلستان گسترش سوگ طرح پس از, تصویری توسط سوریه پناهنده فیلمساز می رود ویروسی - InfoMigrants

توسط NEWSPISHGAMANNN در 4 خرداد 1399
انگلستان گسترش سوگ طرح پس از, تصویری توسط سوریه پناهنده فیلمساز می رود ویروسی - InfoMigrants
Hassan Akkad's video moved people all over the UK and beyond | Photo: picture-alliance/dpa
حسن اکد ویدئو نقل مکان کرد و مردم در سراسر انگلستان و فراتر از آن | عکس: picture-alliance/dpa

انگلستان طرح دولت برای اعطای اقامت دائم به بستگان اتباع خارجی که درگذشت از COVID-19 در حالی که کار برای خدمات بهداشت ملی (NHS) گسترش یافته است که همچنین شامل اعضای خانواده کم پرداخت می شود بیمه خدمات درمانی کارگران است. خود را در اوایل خروج از این طرح در حال جذب گسترده انتقاد.

این طرح به اعطای اجازه اقامت دائم در انگلستان به سوگوار اعضای خانواده از کارکنان بیمه خدمات درمانی معرفی شده بود در ماه گذشته, اما در آن از فرم اولیه خارج شدند بستگان پایین کارگران پرداخت می شود از قبیل پاک کننده ها ، باربرها و مراقبت های اجتماعی کارگران است.

مختلف بریتانیا از اتحادیه های کارگری از جمله GMB و حزب کارگر به شدت با انتقاد از حذف از پایین پرداخت کارکنان.

سوریه فیلمساز می رود ویروسی

سوریه فیلمساز پس از آن در زمان به رسانه های اجتماعی خطاب به نخست وزیر بوریس جانسون به طور مستقیم در این موضوع است. حسن اکد گفت که او احساس "چاقو در پشت" هنگامی که او در بر داشت که او به عنوان یک پاک بیمارستان نمی خواهد واجد شرایط برای خانه و دفتر طرح پس از کار برای بیمه خدمات درمانی در طول بحران بهداشت عمومی.

اکد گفت: در تصویری که او احساس "شوکه به پیدا کردن که شما تصمیم خود دولت تصمیم به حذف خودم و همکاران من که به عنوان پاک کننده و باربرها و مراقبت های اجتماعی کارگران که ... همه در, حداقل دستمزد شما تصمیم به حذف ما از سوگ طرح است."

"پس اگر من بمیرم مبارزه با کروناویروس شریک زندگی من ... مجاز نمی باشد مرخصی نامحدود باقی می ماند."

اکد تاکید کرد که مهاجران مانند او مشغول به کار بودند "در خط مقدم انجام این کار بسیار خواستار شغل برای کمک به این بیمار غلبه بر این بیماری همه گیر.

"و حداقل شما می توانید انجام دهید اگر ما از مرگ به خانواده های ما نامعلوم ترک باقی می ماند."

روح جامعه

اکد و 32 که وارد شده بود در انگلستان در اواخر سال 2015 به عنوان بخشی از عمده موج پناهندگان و مهاجران وارد اروپا که در آن سال برنده جایزه بافتا برای مستند خود را در سفر خود را.

در مارس سال 2020 به او پیوست و یک تیم از پاک کننده ها در Whipps بیمارستان صلیب در شرق لندن ضد عفونی بيمارستان که در آن بیماران با COVID-19 شد درمان می شود. اکد در آن زمان گفت که او "خوشحالم که به کمک" در طول همه گیر و آن این بود که راه خود را به "پرداخت آن را به جلو به جامعه است که با استقبال با آغوش باز."

تغییر از قلب در دفتر خانه ؟

پس از آن اولیه ارسال در مارس 20, اکد ویدئو ویروسی رفت -- حاصل نزدیک به 5 میلیون بازدید در 48 ساعت اول به تنهایی.

دفتر خانه بعد از آن روز اعلام U-نوبه خود در آن پلیس روز شنبه. اعلام پسوند UK, دبیر خانه Priti پاتل گفت: "هر مرگ در این بحران یک تراژدی است و متاسفانه برخی از بیمه خدمات درمانی کارکنان پشتیبانی و مراقبت های اجتماعی کارگران فداکاری کردند در پیگیری صرفه جویی در زندگی دیگران.

"زمانی که من اعلام کرد که مقدمه ای از سوگ طرح در ماه آوریل به من گفت: ما را به ادامه کار در سراسر دولت به دنبال راه هایی برای ارائه حمایت بیشتر. امروز ما در حال گسترش طرح بیمه خدمات درمانی کارکنان پشتیبانی و مراقبت های اجتماعی کارگران است.

"ما می خواهیم برای اطمینان از خانواده ها حمایت آنها نیاز دارید و پس از این بلافاصله موثر خواهد بود و گذشته نگر."

در ویدئو دوم نوشته شده و در همان روز حسن اکد تشکر از همه کسانی که حمایت کرده بود او در پیام خود به نخست وزیر گفت که "با تشکر از همه شما که توییتی و تحت فشار قرار دادن دولت (...) من و همکارانم دیگر محروم از سوگ طرح است."

"انگلیس بزرگ است - به خاطر شما."

 

مقالات بیشتر



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب