دولت بریتانیا 'slow' به رسمیت شناختن روسیه دخالت و تهدید, گزارش می گوید

صادر شده در: 21/07/2020 - 12:44 روسیه دخالت در سال 2014 همه پرسی اسکاتلند و دولت بریتانیا موفق به درخواست بر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 31 تیر 1399

صادر شده در:

روسیه دخالت در سال 2014 همه پرسی اسکاتلند و دولت بریتانیا موفق به درخواست برای یک ارزیابی ممکن است کرملین به کارگردانی دخالت در مبارزه با تروریسم در اروپا رای به عنوان آن را آهسته به تشخیص وجود این تهدید گفت: مدتها در انتظار پارلمانی بریتانیا گزارش سه شنبه منتشر شد.

تبلیغات

"وجود دارد باید ارزیابی از دخالت روسیه در همه پرسی. و وجود دارد در حال حاضر باید یک و عمومی باید گفت نتایج حاصل از این ارزیابی گفت: Kevan جونز عضو مجلس هوش و کمیته امنیت (ISC).

این گزارش می گوید آن را "شگفت آور" است که هیچ کس به دنبال حفاظت از 2016 اتحادیه اروپا از روسیه, دخالت, و است که مقامات انگلیسی باید به رسمیت شناخته روسیه تهدید و برگشت در سال 2014. نویسندگان از این گفته شده بود هیچ ارزیابی از نفوذ روسیه.

"شده است وجود دارد معتبر منبع باز تفسیر نشان می دهد که روسیه متعهد تاثیر مبارزات در رابطه با استقلال اسکاتلند از بریتانیا در سال 2014" در این گزارش که به پایان رسید در ماه مارس 2019 اما کنار گذاشته و تا سه شنبه گفت:.

آن گفت: وجود منبع باز نشانه آن است که روسیه به دنبال نفوذ Brexit کمپین اما این دولت بریتانیا بود و نه به دنبال عمیق شواهدی از دخالت.

هدف برتر برای هوش

این گزارش بازیگران روسیه به عنوان یک دشمن قدرت است که مطرح شده یک تهدید مهم برای پادشاهی متحده و غرب در سراسر طیف وسیعی از جبهه از جاسوسی و سایبر به انتخابات دخالت و تطهیر پول کثیف است.

"به نظر می رسد که روسیه در نظر انگلستان یکی از آن بالا اطلاعاتی غربی اهداف" این گزارش گفت:.

این گزارش که به بیرون درز شد پیش از انتشار آن زمان توسط گیدو Fawkes سایت گفت: دولت بریتانیا موفق به حفر کردن عمیق به اندازه کافی به دخالت احتمالی روسیه در سال 2016 مبارزه با تروریسم در اروپا رفراندوم.

روسیه اتهامات را رد میکند

کرملین گفت: روسیه هیچگاه دخالت در کشور دیگر را در فرآیندهای انتخاباتی. روسیه بارها رد دخالت در غرب از سوی ایالات متحده و بریتانیا به عنوان گریبانگیر توسط ضد روسی هیستری.

زمانی که بحث در مورد اتحادیه اروپا, انگلستان, مجلس گزارش این است که به شدت redacted و یک ضمیمه طبقه بندی شده منتشر نشده بود اما نمایندگان مجلس خواستار بررسی مناسب.

"در پاسخ به درخواست ما برای نوشته شواهد در ابتدا از پرس و جو MI5 در ابتدا ارائه شده فقط شش خط از متن. آن را اظهار داشت که * * * قبل از مراجعه به مطالعات علمی و" redacted نسخه می خواند.

"با این وجود این کمیته که انگلستان هوش جامعه باید تولید مشابه ارزیابی پتانسیل دخالت روسیه در اتحادیه اروپا همه پرسی و یک طبقه بندی نشده خلاصه ای از آن منتشر می شود" این گزارش گفت:.

فاسد, روسی, پول 'استقبال'

کمیته بازیگران روسیه که haemorrhaged پایتخت سابق ابرقدرت پس از سال 1991 سقوط اتحاد جماهیر شوروی به عنوان یک منبع پول فاسد بوده است استقبال در لندن برتر دنیا مالی بین المللی سرمایه است.

"بریتانیا استقبال روسیه و چند سوال – اگر هر خواسته شد در مورد اصالت این ثروت قابل توجهی" این گزارش گفت:. "انگلستان مشاهده شده است به خصوص به عنوان یک مقصد مطلوب برای الیگارشی روسیه و پول خود را."

"آن را ارائه ایده آل مکانیسم است که توسط آن غیر قانونی سرمایه گذاری می تواند بازیافت از طریق آنچه که به عنوان لندن 'ماشین لباسشویی',", این گزارش گفت:.

(FRANCE 24 با AFP آسوشیتدپرس و رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن