بهداشت و درمان بریتانیا رهبران اصرار نقد و بررسی آماده سازی برای ممکن Covid-19 موج دوم

صادر شده در: 24/06/2020 - 12:19Modified: 24/06/2020 - 12:19 دوم coronavirus موج یک خطر واقعی برای بریتانیا و

توسط NEWSPISHGAMANNN در 4 تیر 1399

صادر شده در: Modified:

دوم coronavirus موج یک خطر واقعی برای بریتانیا و محلی شعله ور شدن یو پی اس به احتمال زیاد عمده سلامت بدن گفت: در یکی از قوی ترین هشدارها هنوز به نخست وزیر بوریس جانسون به عنوان او برطرف مستند اقدامات برای کمک به اقتصاد است.

تبلیغات

انگلستان دارای یکی از بالاترین میزان مرگ و عوارض از Covid-19 اما با عفونت سقوط, طرح هایی را برای لغو محدودیت های بسیاری از جولای 4 برای کمک به اقتصاد رو به عمیق ترین رکود در سه قرن.

عمده دوم سنبله کابوس برای رهبران در سراسر جهان به عنوان آنها را سرزنش مرگ و میر بیشتر است و ممکن است به شاتر اقتصاد دوباره. برخی از بریتانیا برجسته ترین سلامت, رهبران, اگر می خواهید فوری آماده سازی برای چنین سناریویی.

"در حالی که آینده را شکل همه گیر در انگلستان سخت است برای پیش بینی, شواهد موجود نشان می دهد که محلی شعله ور شدن یو پی اس به طور فزاینده ای به احتمال زیاد و موج دوم از یک خطر واقعی," پزشکان گفت: در نامه ای در مجله پزشکی بریتانیا.

آن را امضا رسید 15 از برجسته ترین بهداشت حرفه ای گروه ها و اتحادیه های کارگری از جمله سران کالج سلطنتی جراحان کالج سلطنتی پزشکان کالج سلطنتی طب اورژانس و انجمن پزشکی بریتانیا.

"بسیاری از عناصر زیرساخت های مورد نیاز برای مهار این ویروس شروع به در محل قرار داده اما چالش های قابل توجهی باقی می ماند" آنها نوشت.

کشورهای اروپایی در حال ظهور از درد در حال خاموش شدن ناگهانی عصبی تماشای شیوع جدید در یک کارخانه بسته بندی گوشت می آمد که در آن دو شهرداری باید پسرفت به مستند.

جانسون تحت فشار

اعلام کرد که انگلستان رو به افزایش بود از "خواب زمستانی" Johnson, است, اجازه, میخانه ها, رستوران ها و هتل ها بازگشایی از 4 جولای. "در حالی که ما هوشیار باقی می ماند ما باور نمی کنیم که در حال حاضر وجود دارد یک خطر دوم اوج عفونت است که ممکن است پایمال بیمه خدمات درمانی," او گفت:.

بریتانیا روز دوشنبه گزارش داد که کمترین روزانه افزایش در مرگ و میر پس از مستند در اواسط ماه مارس – فقط 15 – اگر مشکوک به کلی تلفات آمار 54,139 دوم بالاترین پس از ایالات متحده است.

جانسون بود که تحت درمان در بخش مراقبت های ویژه برای Covid-19 عوارض مواجه شده است به انتقاد از احزاب مخالف برای تحمیل این مستند خیلی دیر عدم عرضه به اندازه کافی تجهیزات حفاظتی و لرزشی بیش از یک آزمون-و-ردیابی سیستم.

پزشکان' نامه ای به نام برای یک بررسی با تمرکز بر "نقاط ضعف" برای جلوگیری از موج دوم در منافع حفاظت از زندگی و بازگرداندن اقتصاد به عنوان سریع به عنوان امکان پذیر است.

دیگر امضا کنندگان شامل آنه ماری Rafferty جمهور از کالج سلطنتی پرستاری, مگی Rae رئیس دانشکده بهداشت عمومی و ریچارد هورتون, editor-in-chief لانست.

"ما نیاز به درک چگونه بهترین برای یادگیری از کشورهای دیگر که به نظر می رسد که مدیریت بحران متفاوت و شاید موفق آن را بهتر از ما در انگلستان" مارتین مارشال, رئيس جمهور از کالج سلطنتی پزشکان عمومی به بی بی سی گفت.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب