انگلستان تاجر برده مجسمه در بریستول جایگزین مجسمه های سیاه و سفید از معترضان

صادر شده در: 15/07/2020 - 12:28ویرایش: 15/07/2020 - 12:30 یک مجسمه از یک تاجر برده حذف شده توسط ضد نژادپرستی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 25 تیر 1399

صادر شده در: ویرایش:

یک مجسمه از یک تاجر برده حذف شده توسط ضد نژادپرستی تظاهرات در بریتانیا در ماه گذشته جایگزین شد اوایل روز چهارشنبه – بدون اجازه – با مجسمه ای از یک زن که به کمک آن را پایین بکشید.

تبلیغات

جدید, مجسمه, نمایش سیاه و سفید زندگی ماده (پل) می گوید جن رید با مشت او مطرح اشغال ستون که در آن ادوارد Colston شباهت ایستاده بود قبل از جمعیت انداخت و آن را به بندر بریستول در غرب انگلستان است.

تحت عنوان "افزایش قدرت" توسط هنرمند مارک کوئین, مجسمه در محل قرار داده شد در اوایل روز چهارشنبه بدون اطلاع شورای شهر بریستول.

رید بود که در اوایل صبح رونمایی و گفت: روزنامه گاردین که آن را "باور نکردنی".

"این است که رفتن به ادامه مکالمه. من می توانم آن را ببینید پایین آمدن عجله," او گفت:.

مقامات محلی گفته بود هر گونه تصمیم گیری به جای Colston مجسمه خواهد بود گرفته دموکراتیک.

Colston مجسمه اشغال کرده بود این مجسمه از سال 1895 قبل گرفته شده توسط پل معترضان که در زمان به خیابان ها پس از قتل آفریقایی آمریکایی جورج فلوید توسط پلیس آمریکا در شهر مینه سوتا است.

مرگ او کمک کرد تا سوخت تظاهرات جهانی از جمله در انگلستان که در آن بسیاری از تمرکز تظاهرات شده در بریتانیا استعماری گذشته است.

Colston بود 17th قرن تاجر برده و حزب محافظه کار MP شرکت که به زور منتقل تعداد زیادی از غرب آفریقایی.

اهل بریستول نام او را گرامی داشتند و در بسیاری از نقاط دیدنی در سراسر شهرستان.

تاثیر مارس در بریستول دیده است تماس, دیگر مجسمه را به پایین گرفته شود از جمله این که از استعمار سیسیل رودز در دانشگاه آکسفورد را Oriel کالج.

همچنین وجود داشته است counter-تظاهرات برای محافظت از برخی از مجسمه ها از جمله یکی از وینستون چرچیل در لندن و بنیانگذار طلایه دار جنبش رابرت بادن-پاول در پول در ساحل جنوبی انگلستان.

امواج از بریستول اعتراض احساس شده است در جای دیگر در انگلستان از جمله سواحل جنوبی city of Brighton and Hove که متعهد شده است به کار به سمت تبدیل شدن به یک "ضد نژادپرستانه شهر".

کوین آثار قبلی عبارتند از: خود پرتره "خود" و یک مجسمه با عنوان "آلیسون Lapper باردار" که نمایش داده شد در میدان ترافالگار لندن.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب