انگلستان شروع می شود اجباری 14 روز در قرنطینه برای بسیاری از تازه واردان

صادر شده در: 08/06/2020 - 14:13بروز رسانی: 08/06/2020 - 14:14 بریتانیا معرفی دو هفته قرنطینه در روز دوشنبه ب

توسط NEWSPISHGAMANNN در 19 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

بریتانیا معرفی دو هفته قرنطینه در روز دوشنبه برای بسیاری از افراد پس از رسیدن از خارج از کشور به سعی کنید به منظور محدود کردن گسترش coronavirus جرقه محکومیت از بیمار بخش حمل و نقل هوایی است که ادعا می کند می تواند هزینه دهها هزار نفر از مشاغل است.

تبلیغات

انگلیسی ساکنان و بازدید کنندگان خارج از کشور را مطابق با 14 روزه خود به انزوا قوانین و یا چهره یک 1000 پوند (€1,125) خوب یا دادستان.

منتقدان سوال که چرا بریتانیا است که سخت ترین ضربه Covid-19 در اروپا و تنها به تدریج کاهش یک مستند است تحمیل درد بیشتر در هتل ها و خطوط هوایی با کاهش سفر از کشورهای کمتر ویروس موارد است.

بریتیش ایرویز و حمل و بودجه EasyJet و Ryanair راه اندازی مشترک اقدامات قانونی علیه دولت بیش از آنچه آنها به نام "نامتناسب و ناعادلانه" گام.

شرکت هواپیمایی رایان ایر, رئیس, مایکل اولری گفت: آسمان, اخبار تلویزیون در روز دوشنبه برنامه ریزی شده بود "بی فایده" و غیرقابل اجرا و گفت: آن را "نابود هزار شغل در صنعت گردشگری".

رئیس اجرایی از فرودگاه هیترو لندن, John Holland-کی گفت این شهرستان AM روزنامه آن می تواند منجر به از دست دادن بالقوه 25,000 شغل در فرودگاه – یک سوم از کارکنان.

اما انگلستان وزیر بهداشت مت Hancock گفت: قوانین جدید حس از آنجا که "بسیاری از عفونت است که از خارج از کشور را افزایش می دهد" به عنوان بریتانیا خود caseload قطره.

"ما باید به یک رویکرد است که شروع می شود با احتیاط گفت:" اخبار آسمان.

برای ورود به بریتانیا با هواپیما و قطار و جاده ها و یا دریا و مسافران باید از ارائه جزئیات بیشتر از سفر خود را و آدرس جایی که آنها را از خود جدا کنند.

چگونه قرنطینه اجرا خواهد شد تفاوت بین بریتانیا تفویض ملل و اقدامات ارزیابی می شود هر سه هفته.

معافیت های ساخته شده در چند مورد از جمله برای رانندگان کامیون, "ضروری" بهداشت و درمان کارگران و مردم رفت و آمد از ایرلند که شده است وجود دارد برای حداقل دو هفته.

سفر راهرو امید

در فرودگاه هیترو که در آن تنها دو نفر از پنج پایانه های عامل به دلیل کاهش سفر قرنطینه رو مخلوط پذیرش است.

"این یک ایده خوب" گفت: سندی بانک, 45, بازگشت به انگلستان با سه فرزند از جامائیکا, طریق, ایالات متحده است. "کشورهای دیگر در حال انجام آن است."

اما یک زن 52 ساله هلندی وکیل در لندن زندگی که نخواست نام آن را "سیاسی چیز".

"من فقط فکر می کنم آن را یک bonkers ایده. بیشتر مردم بیمار و در حال مرگ در انگلستان; احتمالا اروپا باید به حفاظت از ما."

بریتانیا رسمی کشته شدگان است 40,542 – دوم تنها به ایالات متحده است.

دبیر خانه Priti پاتل گفت: تردید قانونگذاران در مجلس شورای اسلامی در هفته گذشته اندازه گیری شد "حمایت از علم حمایت عمومی و ضروری برای صرفه جویی در زندگی می کند".

اما مخالفان اصلی حزب کارگر رهبر Keir Starmer آن را به نام یک "ابزار بلانت".

"هفته پیش کشورهای دیگر قرار داده و قرنطینه و ما نمی, در حال حاضر به عنوان همه بلند کردن اجسام از آن ما در حال قرار دادن آن در" او گفت LBC رادیو اضافه کرد که او ترجیح می دهند تست در فرودگاه.

به عنوان بخشی از کاهش تدریجی از مستند محدودیت های غیر ضروری رسانه های خرده فروشی خواهد بازگشایی از 15 ژوئن. رستوران ها و کافه ها را به دنبال خواهد داشت با خدمات محدود در اوایل ماه جولای.

اما ویران بخش مهمان نوازی به شدت متکی به گردشگران و رهبران کسب و کار ترس قرنطینه معنی خواهد بود که بسیار از فصل تابستان خواهد بود از دست داد.

می آید پس از شدت ضربه ایتالیا بازگشایی مرزهای خود در هفته گذشته و دیگر کشورهای اروپایی به دنبال کت و شلوار.

نخست وزیر بوریس جانسون دولت در تلاش است به ترتیب "سفر دالان" با کشورهایی مانند فرانسه و اسپانیا است که می تواند آنها را ببینید آسانسور خود را قرنطینه کرد.

اما مقامات در حال گزارش دادن خود را تا اواخر ماه ژوئن به اعتصاب این معاملات و شرکت های هواپیمایی در پشت طرح دعوی در دادگاه می گویند که آنها نمی توانید صبر کنید که طولانی است.

"این اقدامات نامتناسب و ناعادلانه در انگلیسی شهروندان و همچنین بازدید کنندگان بین المللی ورود در انگلستان" شرکت های هواپیمایی گفت: در یک بیانیه مشترک.

قرنطینه "را اثر مخربی بر (این) انگلستان صنعت گردشگری و نابود کردن هزاران شغل در این بحران بی سابقه ای" گفتند.

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن