اوکراین Covid-19 مستند منجر به نوزاد شمع و رحم جایگزین واکنش

Covid-19 مستندات منجر به دلخراش تاخیر برای بسیاری از والدین مشتاق به ادعای خود در نوزادان متولد شده از طریق ر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 29 خرداد 1399

Covid-19 مستندات منجر به دلخراش تاخیر برای بسیاری از والدین مشتاق به ادعای خود در نوزادان متولد شده از طریق رحم جایگزین. با محدودیتهای سفر به اوکراین در حال حاضر کاهش وجود داشته است تپش homecomings. اما ده ها تن از بچه ها فراهم نشده باقی می ماند و وضعیت درخشید نور خشن در کشور پررونق رحم جایگزین میباشد.

تبلیغات

"ما منتظر سه روز به دیدار ما عزیزم. این احساس پس من نمی توانم تصور کنید که داشتن به سه ماه صبر کنید."

در نهایت پس از گرفتن مجوز برای هیئت مدیره یک بازگشت پرواز به معنای برای اتباع اوکراین و تحت یک بعدی اجباری قرنطینه Sangy و Bhanwar ملاقات نوزاد خود را برای اولین بار در یک کیف مهد کودک در 9 ژوئن.

بریتانیا زن و شوهر یکی از بیش از 120 نفر از سراسر جهان که خود را گرفتار کردن با یک غریبه پیامدهای جهانی Covid-19 pandemic: نمرات جانشین نوزادان در انتظار فراهم نشده خود را ژنتیکی پدر و مادر مانع از ورود اوکراین به آنها را انتخاب کنید. نوزاد از یک زن و شوهر چینی به دنیا آمد و قبل از اروپا رفت و مستند است که در حال حاضر تقریبا چهار ماه.

BioTexCom, اوکراین, بزرگترین رحم جایگزین عملیات می گوید آن است که در حال حاضر مراقبت از برخی از 60 نوزادان; در اوج بحران وجود دارد 80. کلینیک مدیر آلبرت Tochilovsky ویژگی کاهش به تصمیم خود در ماه آوریل به انتشار فیلم از ده ها تن از نوزادان خود مراقبت به انتظارنشسته بودند در ردیفهای موازی بچه.

"ما نیاز به دانستن آنچه اتفاق می افتد," او گفت:. "و ما موفق شد."

در روز داستان بود که ساخت عناوین در سراسر جهان است. به زودی پس از, مقامات اوکراین آغاز شد اعطای ممنوعیت سفر برای معافیت از جان گذشته پدر و مادر Sangy و Bhanway در میان آنها است.

اما این فیلم نیز برانگیخته خاردار بحث در مورد اخلاق در اوکراین پررونق تجاری رحم جایگزین میباشد.

'کودک کارخانجات'

تا سال 2015 ثروتمند, ارتباط جنسی, به دنبال رحم جایگزین به حال اشباع از درمانگاه به از را انتخاب کنید در تایلند و نپال و یا هند است. اما به عنوان اتهامات بهره برداری نصب شده یکی یکی آنها بسته درهای خود را به خارجی ها. کسب و کار در اوکراین و گرجستان – برخی از معدود مکان هایی در جهان است که هنوز هم اجازه می دهد تجاری رحم جایگزین کرده و پررونق بوده است. و با رحم جایگزین ممنوع آشکار در بسیاری از کشورها از جمله فرانسه و آلمان – و به شدت محدود در جاهای دیگر وجود دارد هیچ کمبود تقاضا است.

ماریا Dmytriyeva یک مدافع حقوق زنان در دموکراسی در اوکراین است توسعه مرکز گفت که قبل از این فیلم منتشر شد "وجود دارد بسیار کمی روزنامه نگاری علاقه" در اوکراین رحم جایگزین میباشد. اما در حال حاضر "مردم بسیار آگاه تر در مورد این کودک در کارخانه ها."

در میان کسانی که خشم فیلم اوکراین بازرس برای حقوق کودکان Mykola kuleba را. نوشتن در Facebook صفحه او گفت: این بیماری همه گیر بود نشان داد اوکراین به یک "بین المللی فروشگاه آنلاین برای بچه ها" با نوزادان درمان به عنوان چیزی بیش از "کالا". او پس از نام یک پتو بان خارجی در دسترسی به اوکراین رحم جایگزین خدمات – بازار او گفت که حساب برای بیش از 80 درصد از این کشور را جانشین تولد. با این حال هیچ مقام رسمی داده های جمع آوری شده در اوکراین رحم جایگزین و ارقام واقعی هستند غیر ممکن می دانند.

بهره برداری از زنان آسیب پذیر

سازمان های غیر دولتی در سراسر جهان را نیز کشف و ضبط بر روی این موضوع به عنوان یک میدان نبرد جدید برای حقوق زنان.

در آغاز ماه ژوئن حدود 200 نفر را زنان سازمان امضا نامه ای به رئیس جمهور اوکراین خواستار پایان دادن به "باروری گردشگری" در اوکراین است. یک فرانسوی امضاء du Mouvement Nid استدلال که وضعیت کنونی در اوکراین "متکی بر استثمار جامعه را آسیب پذیر" – است که زنان فقیر که آنها استدلال می کنند باید حق کنترل بدن خود را هنگامی که قرارداد امضا شده است.

ضد رحم جایگزین فعالان استناد به عنوان مثال تروما از اینکه مجبور به سقط جنین foetuses اگر راه اندازی والدین انتخاب کردن برای ایمپلنت های متعدد بارور شدن جنین, اما فقط می خواهم به یک کودک خانه. زنان گروه حمایت La Strada دریافت حدود 100 تماس از یک سال در مورد رحم جایگزین از جمله از زنان دچار عوارض پزشکی و یا روانی آسیب به عنوان یک نتیجه از کار خود را. معاون رئیس جمهور Kateryna Cherepakha از سازمانهای غیردولتی اوکراین فصل گفت: او به طور منظم می آید در سراسر جانشین قرارداد که "حاوی مقررات مدنی نقض هنجارهای قانونی". دیگر زنان مبارزه با داشتن به بخشی با نوزاد پس از تولد.

زندگی در حال تغییر پول

و در عین حال هیچ کمبود وجود دارد از زنان مایل به ثبت نام.

در پایتخت گرجستان تفلیس 36 ساله و مادر تنها نانا هفت ماه باردار با دوقلوها دوم او رحم جایگزین با زندگی جدید درمانگاه. او گفت: حمل افراد دیگر نوزادان ارائه می دهد استقلال اقتصادی در یک کشور "که در آن پیدا کردن یک شغل به ارائه برای خانواده خود را آسان نیست". او را دریافت یکجا از US$18,000 زمانی که او به هنگام تولد در علاوه بر این به پرداخت های ماهانه چند صد دلار است.

این تغییر زندگی و به طور قابل توجهی بیش از متوسط ملی دستمزد. او تا به حال تنها ستایش برای درمانگاه او کار می کند برای, توضیح داد که "هر چه زمان از آن است که روز یا شب من حق را به در تماس گرفتن با پزشک و دریافت مشاوره".

او گفت که او نمی دریغ به عنوان یک جانشین برای بار سوم اگر او نیاز به.

'نیاز متقابل" یا "اجبار اقتصادی'?

صنعت مخالفان بسیاری از آنها فمینیستی فعالان بر این باورند رحم جایگزین به سادگی نباید گزینه ای برای زنان مانند نانا. اما کسانی که رسید پاداش از رحم جایگزین می گویند که نمایش مهربان و مضحك.

پرستاری او هفته کودک در کیف آپارتمان Sangy روشن است در مورد قرارداد او وارد با جانشین او. "ما همه کار ارز برای پول," او گفت:. "چه کسی ما را به تصمیم گیری آنچه که زنان مجاز به انجام با بدن خود را?" او توضیح داد که پدر و مادر-قائم مقام ارتباط به عنوان یکی از "نیاز متقابل" یک معامله ساده بین یک زن که به پول نیاز دارد و یک زن و شوهر از جان گذشته برای تبدیل شدن به پدر و مادر است.

اما Dmytriyeva و متحدان او اصرار دارند که استدلال نتواند نقطه و whitewashes "اقتصادی اجبار" از زنان محروم این صنعت متکی است. او NGO در حال راه اندازی یک طومار که برای تمام اشکال تجاری رحم جایگزین می شود در اوکراین ممنوع برای هر دو خارجی و اوکراینی.

اما او تردید آن میوه خواهد شد. "این شرم آور است که ما تبدیل به یک کشور که در آن مردم می توانند خرید نوزادان à la carte," او گفت:.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن