انگلستان جانسون چشم عادی زندگی' توسط کریسمس اما braced دوم Covid-19 موج

صادر شده در: 17/07/2020 - 16:43 نخست وزیر بوریس جانسون گفت که او امیدوار انگلستان می تواند بازگشت به حالت عا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 27 تیر 1399

صادر شده در:

نخست وزیر بوریس جانسون گفت که او امیدوار انگلستان می تواند بازگشت به حالت عادی قبل از کریسمس, تنظیم مرحله به مرحله حذف مستند محدودیت اما هشدار داد که در حالی که او بود به امید بهترین های کشور نیز باید برای بدترین آماده.

تبلیغات

بریتانیا مرگ و میر بیش از 45,000 از تایید موارد COVID-19 بدترین در اروپا اما این کشور آغاز شده است به بلند مستند اقدامات به صورت اعداد و نرخ ابتلا به عفونت قرار می گیرند.

جانسون مجموعه ای از آخرین جدول زمانی برای کاهش در روز جمعه گفت: کارفرمایان داده می شود بیشتر در اختیار بیش از کار از خانه قوانین ایمنی از جمعهای بررسی قرار گرفت و اجتماعی فاصله قوانین ممکن است کاهش یافته و در زمان برای کریسمس.

"این است که من قوی و صمیمانه امیدواریم که که ما قادر خواهد بود برای بررسی برجسته محدودیت و اجازه می دهد بیشتر قابل بازگشت به حالت عادی از ماه نوامبر در اولین احتمالا در زمان برای کریسمس," او گفت:.

با این حال او تاکید کرد که این طرح مشروط بر موفقیت در نگه داشتن عفونت نرخ پایین تنظیم فوق العاده بهداشت و درمان, بودجه و قدرت های جدید برای دولت های محلی برای قفل کردن COVID-19 نقاط.

"ما مطمئن شوید که ما در حال آماده شدن برای زمستان و برنامه ریزی برای بدترین. اما حتی به عنوان ما برنامه ریزی برای بدترین من به شدت معتقدم که ما نیز باید برای بهترین امید" او یک کنفرانس خبری گفت.

دولت مواجه شده است و انتقاد بیش از چندین جنبه از آن همه گیر و پاسخ از جمله این که آن را بیش از حد آهسته به تحمیل یک مستند و شکست خورده را به سطح شیب دار تا تست ظرفیت به اندازه کافی سریع.

رهبر مخالفان Keir Starmer گفت: آن را حیاتی است که جانسون طرح تایید شده توسط کارشناسان به منظور برنده شدن اعتماد عمومی: "این نمی تواند انجام شود در یک جناح و یک نماز. آن را معتبر نیاز به یک طرح ملی و رهبری است."

جانسون گفت که از اوت. 1 او خواهد قراضه رسمی راهنمایی است که تشویق مردم به کار از خانه و به جای کارفرمایان قدرت را به تصمیم می گیرید که آیا آن را امن برای کارگران به بازگشت.

او همچنین خود را تغییر مشاوره در حمل و نقل عمومی به مردم بگویند که هر کسی ممکن است در حال حاضر استفاده از آن را اگر چه آنها را تشویق به در نظر گرفتن جایگزین به این معنی که در آن در دسترس است. راهنمایی های قبلی بود را برای مردم به سعی کنید به اجتناب از آن است.

دولت مجموعه ای از 3 میلیارد پوند ($3.76 میلیارد دلار) پول نقد افزایش برای دولت بودجه نظام سلامت خواهد بود که در دسترس ساخته شده بلافاصله و مجاز به استفاده از بیمارستان های خصوصی و موقت بیمارستان به سهولت افزایش زمستان بار.

بودجه اعلام تنها به زبان انگلیسی خدمات سلامت با دست کشیدن بر روی افزایش و اسکاتلند و ولز و ایرلند شمالی به مجموعه ای از بعد.

دولت نیز افزایش خواهد یافت تست ظرفیت و انعطاف پذیری و تقویت ذخایر خود را از تجهیزات حفاظتی و با احتیاط از افزایش فشار از دیگر بیماری های فصلی, افزایش سالانه واکسن آنفولانزا برنامه.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن