انگلستان جانسون آماده ارسال-مستند طرح جدید با محیط کار قوانین

صادر شده در: 04/05/2020 - 12:21Modified: 04/05/2020 - 12:21 نخست وزیر بوریس جانسون را به مجموعه ای از طرح خو

توسط NEWSPISHGAMANNN در 15 اردیبهشت 1399

صادر شده در: Modified:

نخست وزیر بوریس جانسون را به مجموعه ای از طرح خود را به سهولت در سراسر کشور coronavirus مستند یکشنبه آینده گزارش های رسانه ها گفت: به عنوان راهنمایی جدید پدید آمده در مورد چگونه به حفظ اجتماعی فاصله در محل کار.

تبلیغات

اقامت در خانه سفارشات اعمال شده در اواخر ماه مارس هستند تا برای بررسی در روز پنج شنبه در بریتانیا یکی از بدترین آمار در کشورهای در COVID-19 همه گیر اما دولت در حال حاضر گفت: این اقدامات خواهد بود کاسته تنها به تدریج.

جدید راهنمایی کشیده شده تا با شرکت کارفرمایان و اتحادیه های کارگری دیده می شود توسط بی بی سی و فایننشال تایمز نشان می دهد کار کارگران را تشویق به ماندن در خانه برای ماه برای جلوگیری از قریب به اتفاق سیستم حمل و نقل.

اما که در آن کارکنان باید در شرکت هایی هستند که خواست به تلو تلو خوردن شیفت متوقف کردن مردم های میز و یا لوازم التحریر گام تا اقدامات بهداشتی نگه داشتن کارکنان محیط های اغذیه فروشی بسته و محدود کردن تعداد زیادی از مردم در آسانسور.

فروشگاه یا شعبه بانک کارگران در برخورد با مشتریان باید محافظت شده توسط پلاستیکی صفحه نمایش با توجه به توصیه -- اگر چه هیچ جزئیات بر روی چه نوع از تجهیزات حفاظتی کارکنان دیگر ممکن است نیاز به.

انگلیسی ها در حال حاضر در حال گفت به ماندن در خانه مگر اینکه آنها نیاز به کار خرید ملزومات و یا ورزش روزانه اما آنها باید حداقل دو متر دورتر از سایر افراد است.

حفظ اين فاصله در حالی که راه اندازی مجدد اقتصاد به ارمغان می آورد مشکلات بزرگ.

"آن را نمی خواهد کار در حمل و نقل هوایی و یا هر شکل دیگری از حمل و نقل عمومی و مشکل این است که این هواپیما از آن است که کمبود فضا در فرودگاه گفت:" مدیر اجرایی فرودگاه هیترو لندن, John Holland-Kaye.

"فقط یک جت ادم تنومند و بدقواره نیاز به یک صف یک کیلومتر طولانی," او نوشت: در دیلی تلگراف.

در مجموع 28,446 مردم در حال حاضر پس از تست مثبت برای COVID-19 در انگلستان تقریبا همتراز با ایتالیا و اروپا را بدترین آسیب دیده کشور است.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن