سازمان ملل متحد وحشت توسط گزارش از حداقل هشت گورهای دسته جمعی کشف شده در لیبی

صادر شده در: 11/06/2020 - 22:42بروز رسانی: 11/06/2020 - 22:51 سازمان ملل متحد ابراز "وحشت" پس از گزارش از کش

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

سازمان ملل متحد ابراز "وحشت" پس از گزارش از کشف هشت گور جمعی در منطقه ای به تازگی ضبط شده توسط دولت وحدت ملی پس از نیروهای وفادار به شرق قدرتمند خلیفه Haftar کناره گیری کرد.

تبلیغات

"UNSMIL یادداشت با وحشت از گزارش کشف حداقل هشت گورهای دسته جمعی در روزهای گذشته اکثر آنها در ترهونه," ماموریت سازمان ملل در بیانیه ای گفت در توییتر.

"قوانین بین المللی نیاز است که مقامات انجام سریع و موثر شفاف و تحقیقات به همه موارد اتهام غیر قانونی مرگ" به آن اضافه شده است.

چند فرض گورهای دسته جمعی کشف شده در نزدیکی ترهونه جنوب شرقی طرابلس از آن کشف و ضبط شد بازگشت توسط نیروهای وفادار به سازمان ملل متحد به رسمیت شناخته شده و دولت توافق ملی در تاریخ 5 ژوئن.

خبرگزاری فرانسه روزنامه نگار در روز پنج شنبه بود که دسترسی به یک سایت که در آن چندین بدن تا به حال کشف شده است و که توسط لیبی هلال احمر برای شناسایی روز قبل از.

تکه از لباس پراکنده بودند در اطراف محل در نزدیکی گور تحت پوشش با خاک ،

مدیر ترهونه عمومی بیمارستان Aburawi al-Buzeidi گفت: 160 جسد کشف شده در سردخانه توسط GNA نیروهای محض ورود خود را در شهرستان.

بدن "منتقل شدند به طرابلس و مصراته توسط جمعیت هلال احمر گفت:" روزنامه نگاران دادن هیچ جزئیات بیشتری در بدن.

UNSMIL همچنین با استقبال از تصمیم روز پنج شنبه توسط وزیر دادگستری به ایجاد کمیته ای برای بررسی پیدا می کند.

"ما از اعضای آن به سرعت انجام کار با هدف تامین امنیت در گورهای جمعی شناسایی قربانیان ایجاد علل مرگ و بازگشت بدن به نزدیک ترین خویشاوندان ،

تپش ضد حمله

ترهونه اصلی بود عقب پایه برای یک ویرانگر سال حملات شرقی بر اساس Haftar است نیروهای خود را برای تصرف پایتخت از دولت وحدت.

Pro-Haftar نیروهای مورد حمایت روسیه و مصر و امارات متحده عربی شده بود مبارزه از ماه آوریل در مبارزه است که صدها نفر مرده و مجبور 200,000 به فرار از خانه خود را.

در هفته های اخیر GNA نیروهای مسلح با ترکیه هواپیماهای بدون سرنشین و دفاع هوایی موسوم به تپش ضد حمله به دست آوردن مجدد کنترل از کل کشور غربی است.

Haftar نیروهای این ماه رها شده باقی مانده خود موقعیت خود را در حومه های جنوبی به پیشرفت نیروهای دولتی پرداختند.

اتحادیه اروپا و دیگر قدرت های خارجی را خواستار آتش بس زیر Haftar زیان در طرابلس.

اما سودای GNA عهد کرده است به فشار بر سرت, Kadhafi وطن و گذشته عمده حل و فصل قبل از سنتی مرزی میان لیبی و Haftar را دژ محکم در شرق.

این GNA ضد حمله است آخرین دور از جنگ در سال از خشونت های پس 2011 سرنگونی و قتل دیرین دیکتاتور Moamer Kadhafi در حمایت غرب قیام.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن