گزارش سازمان ملل 'پیشرفت های قابل توجهی' در یمن آتش بس میان افزایش COVID-19 موارد

صادر شده در: 15/05/2020 - 09:19Modified: 15/05/2020 - 09:59 سازمان ملل از ایران برای یمن گزارش "پیشرفت قابل

توسط NEWSPISHGAMANNN در 26 اردیبهشت 1399

صادر شده در: Modified:

سازمان ملل از ایران برای یمن گزارش "پیشرفت قابل توجهی" در مذاکرات به سمت یک در سراسر کشور آتش بس در این کشور جنگ زده در روز پنج شنبه اما هشدار داد استارک چالش به عنوان coronavirus گسترش در ناشناخته رای در سراسر جهان عرب و ملت است.

تبلیغات

مارتین گریفیتس خواست یمن را با طرف متخاصم — بین المللی به رسمیت شناخته شده دولت و شورشیان حوثی که کنترل پایتخت و بسیاری از کشور های شمالی به سرعت حل و فصل اختلاف های انسانی و اقتصادی اقدامات مورد نیاز برای حرکت را از تلاش های صلح به جلو و کمک به این کشور در مقابله با ویروس.

Griffiths خطاب به شورای امنیت سازمان ملل در جلسه مطبوعاتی گفت که مراحل اجازه می دهد تا تجهیزات پزشکی و پرسنل برای رسیدن به مردم آسیب پذیر هستند "در حال حاضر بسیار بسیار فوری اولویت است."

او نداد در پیشرفت در مذاکرات صلح. با وجود عربستان سعودی را یک جانبه آتش بس اعلام ماه گذشته درگیری را تشدید کرده و در بیانیه خود حکومت بیش از جنوب با یمن و جدایی طلبان بازگشایی خطرناک جبهه جدید.

یمن تا کنون گزارش 86 مورد از این ویروس از جمله 13 مرگ و میر. بین المللی به رسمیت شناخته شده و دولت که مورد انتقاد شورشیان برای عدم شفافیت به عنوان تنها دو مورد از جمله یک مرگ ثبت شده در سرزمین های تحت کنترل خود را.

با شدید سنبله در موارد بیش از 10 روز گذشته در سراسر پرت و دور افتاده استان رامش Rajasingham U. N. بازیگری دستیار دبیر کل برای امور انسان دوستانه هشدار داد که جامعه انتقال گرفته است.

او گفت: این تکان دهنده است که در میان همه گیر امداد پول در حال اجرا است که 31 41 عمده U. N. برنامه ها در یمن آغاز خواهد شد بسته شدن در چند هفته آینده اگر بودجه بیشتر نیست امن از جمله COVID-19 تیم های واکنش و تغذیه مراکز به شدت دچار سوء تغذیه کودکان است.

"این بدان معناست که بسیاری از مردم به احتمال زیاد به مرگ" او گفت:, جذاب برای اضافی $2 میلیارد دلار برای پوشش فعالیت های ضروری از ژوئن تا دسامبر.

عربستان سعودی و سازمان ملل متحد برگزار خواهد شد مجازی حمایت کنفرانس در ژوئن 2 و Rajasingham خواست عربستان سعودی و ایالات متحده به نوبه خود وعده به پول نقد و دیگر کمک کنندگان به تعهد و به سرعت پرداخت.

Rajasingham گفت: یمن تلفات ملکی افزایش یافت و دوباره در مارس با 177 شهروندان کشته و یا مجروح شدند. Griffiths گفت که او همچنان بسیار نگران جنگ در مأرب سنگین مبارزه در نجف و Dhale استان و آتش بس نقض حقوق بشر در Hodeida که در آن بندر اصلی کشور واقع شده است.

شدید درگیری های خشونت بار در این هفته در جنوب استان Abyan بین ایران نیروهای نظامی و جدایی طلبان با حمایت امارات متحده عربی. جنگ بین دو طرف — اسمی متحدان خود در ائتلاف به رهبری عربستان سعودی — اضافه شده است یکی دیگر از لایه های پیچیده جنگ داخلی.

شورای امنیت بعد از آن تصریح کرد: حمایت دبیر کل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ' فراخوان برای آتش بس در یمن و ابراز نگرانی در مبارزه بین دولت و حوثیها و آهسته سرعت مذاکرات برای رسیدن به آتش بس.

کاربران همچنین نام دولت و جدایی طلبان جنوب "به deescalate نظامی تنش" و شرکت در مذاکرات صلح با میانجیگری توسط سعودی ها و تجزیه طلبان "برای معکوس کردن هر گونه اقدامات به چالش کشیدن مشروعیت حاکمیت و وحدت و یا تمامیت ارضی یمن است."

Griffiths گفت: مردم به خصوص در جنوب شهر بندری عدن "در صورت شیوع COVID-19 و دیگر بیماری های معتقد شامل مالاریا وبا و تب دانگ و دیگران است."

"مرگ در حال افزایش روزانه اما هیچ کس دقیقا نمی داند چرا به این دلیل که سیستم بهداشت و درمان است بنابراین بیمار مجهز به تشخیص و درمان مردم است."

عدن را به دولت های محلی گزارش 70 مرگ و میر در روز چهارشنبه و 76 روز قبل از -- پنج برابر افزایش روزانه از هفته اول ماه مارس. علل مرگ بودند مشخص نیست.

نجات کودکان پیشنهاد کرد در بیانیه ای روز پنج شنبه که برخی از مرگ و میر در غیر معمول افزایش مرگ و میر می تواند از COVID-19 بیماری ناشی از کوروناویروس. آن گفت: بسیاری از عدن بیمارستان ها و کلینیک بسته اند و کسانی که هنوز برخی از کارکنان حاضر به کار به دلیل کمبود شدید تجهیزات حفاظتی.

این گروه در یمن مدیر محمد Alshamaa می گوید: امدادگران باید شاهد از جان گذشته بسیاری از بیماران "تنفس به شدت و یا حتی سقوط" و محروم از ورود به بيمارستان ،

عدن و اطراف آن به تازگی آمار بارش باران های سیل تبدیل شدن به یک زمین پرورش برای پشه ها که حمل دانگ و chikungunya که می تواند باعث تب و علائم تنفسی شبیه به COVID-19.

"عدن یک مثال از این وحشت که چهره یمن" Griffiths گفت: همچنین با اشاره به این شهر زیرساخت های آسیب دیده جدی قطع برق و بلند رو به وخامت خدمات عمومی "در حال حاضر در یک نقطه شکستن."

Rajasingham های انسان دوستانه رسمی, با اشاره به مارس 6 حمله مردان مسلح که پرتاب نارنجک در سپاه پاسداران از انزوا مرکز در Dhale بیمارستان و اضافه کرد که "ترس از انگ همچنین ممکن است منجر شود مردم کمتر به دنبال مراقبت های پزشکی زمانی که آنها به آن نیاز دارند."

به عنوان پناهندگان, پناهندگی پناهجویان و مهاجران گفت: ننگ است که در حال حاضر یک نگرانی."

(AP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب