سازمان ملل متحد هشدار coronavirus قرار می دهد میلیون ها نفر از کودکان در معرض خطر زیر سن قانونی کار

صادر شده در: 12/06/2020 - 02:46بروز رسانی: 12/06/2020 - 02:46 Coronavirus همه گیر قرار داده است میلیون ها نف

توسط NEWSPISHGAMANNN در 23 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

Coronavirus همه گیر قرار داده است میلیون ها نفر از کودکان در معرض خطر در حال تحت فشار قرار دادند به زیر سن قانونی کار بردن دو دهه کار برای مبارزه با این عمل و به طور بالقوه به مناسبت اول افزایش کودکان کار از سال 2000 سازمان ملل متحد هشدار داد در روز جمعه.

تبلیغات

به عنوان همه گیر دهنی اقتصاد جهانی هل دادن میلیون ها نفر از مردم را به فقر خانواده ها ممکن است تحت فشار قرار دادن فرزندان خود به کار برای بقا U. N. گفت: به مناسبت روز جهانی علیه کار کودک.

"به عنوان همه گیر ویران کردن در درآمد خانواده ها بدون حمایت بسیاری می تواند رفت و آمد مکرر به کار کودک گفت:" گای رایدر مدیر کل سازمان بین المللی کار (ILO) و U. N. آژانس در بیانیه ای.

"حمایت اجتماعی حیاتی در زمان بحران به عنوان آن را فراهم می کند کمک به کسانی که آسیب پذیر هستند."

با توجه به جهانی خاموش شدن ناگهانی اقتصاد جهانی پیش بینی shrink 3.2 درصد در سال جاری با توجه به رویترز نظرسنجی از بیش از 250 اقتصاددانان.

پیش بینی برای رشد اقتصاد جهانی تا به حال تمایل به طیف وسیعی از 2.3 درصد به 3.6% قبل از همه گیر رخ داد.

تعداد کودکان کار در سراسر جهان کاهش یافته است به طور قابل توجهی به 152 میلیون کودک از 246 میلیون نفر در سال 2000 با توجه به ILO.

برای جلوگیری از افزایش در بهره برداری از سازمان ملل خواست دولت برای ادغام کار کودکان نگرانی به گسترده تر قطعه از قانون از جمله سیاست های آموزش و پرورش, بازار کار و حقوق بشر حمایت.

برخی از کشورها آغاز کرده اند به انجام این کار.

این ماه, برزیلی, کار مقامات راه اندازی یک کمپین ملی برای کمک به مبارزه با پتانسیل کودکان کار, راه اندازی یک آهنگ در مورد برده داری کودکان نوشته شده توسط شناخته شده رپرهای Emicida و Drik Barbosa.

مرگ های اخیر از 8 سال در پاکستان باعث شد که دولت به پیشنهاد تغییرات قانونی آن را غیر قانونی برای کودکان به انجام کار داخلی.

طرفداران نیز هشدار می دهند که کودکان مستعد ابتلا به حال به کار در حالی که مدارس تعطیل هستند در تلاش برای متوقف کردن گسترش coronavirus.

"به عنوان فقر افزایش می یابد, مدارس نزدیک و در دسترس بودن خدمات اجتماعی کاهش می یابد, بیشتر کودکان در حال تحت فشار قرار دادند به نیروی کار" گفت: Henrietta جلو, مدیر اجرایی, UNICEF, U. N. کودکان سازمان.

یک گروه غیر انتفاعی در اتیوپی راه اندازی یک راه جدیدی را برای حفظ هزاران نفر از کودکان در خواندن در حالی که مدرسه بود از جلسه - استقرار شتر حمل جعبه های چوبی پر از داستان.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن