ما دستگیری دو مرد بیش از سابق نیسان, رئیس, Carlos Ghosn فرار از ژاپن

صادر شده در: 20/05/2020 - 15:57ویرایش: 20/05/2020 - 15:57 مقامات ایالات متحده روز چهارشنبه اعلام کرد یک سربا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 1 خرداد 1399

صادر شده در: ویرایش:

مقامات ایالات متحده روز چهارشنبه اعلام کرد یک سرباز نیروهای ویژه سابق و مرد دیگری می خواستم ژاپن به اتهام است که به آنها کمک سابق رنو-نیسان رئیس Carlos Ghosn فرار به لبنان برای جلوگیری از محاکمه.

تبلیغات

دادستان فدرال در ایالت ماساچوست گفت که سابق ما سبز کلاه بره مایکل تیلور و پسرش پیتر تیلور, کمک Ghosn فرار به لبنان در سال گذشته برای جلوگیری از محاکمه در ژاپن بیش از اتهام تخلف مالی.

ژاپن با صدور حکم بازداشت در ماه ژانویه برای هر دو مردان همراه با یک سوم مظنون جورج-آنتوان Zayek در ارتباط با تسهیل شجاعانه Dec. 29, 2019, فرار. از تیلور در حال برنامه ریزی به نظر می رسد توسط ویدئو کنفرانس قبل از یک قاضی فدرال بعد از آن در روز چهارشنبه.

> > "من می ترسم به اقامت در ژاپن,' Carlos Ghosn می گوید فرانسه 24 پس از فرار شجاعانه

Ghosn فرار به لبنان, خانه دوران کودکی خود را در حالی که در انتظار محاکمه به اتهام زیر-گزارش درآمد خود را نقض اعتماد و سوء استفاده از منابع مالی شرکت که همه او را انکار می کند.

"من چپ ژاپن چون من وارد این نتیجه رسیدند که من نمی توانستم یک محاکمه عادلانه وجود دارد" Ghosn گفت: فرانسه 24 در مصاحبه ای داده می شود در مدت کوتاهی پس از فرار نخوری آنچه که او به عنوان توضیح داده شده در ژاپن را "گروگان" سیستم عدالت.

(FRANCE 24 با رادیو فردا)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن