ما نویسنده جویس کارول اوتس برنده فرانسه ثروتمندترین کتاب جایزه

صادر شده در: 26/05/2020 - 11:23Modified: 26/05/2020 - 11:23 ما نویسنده جویس کارول اوتس بنابراین اغلب ساقدوش

توسط NEWSPISHGAMANNN در 6 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

ما نویسنده جویس کارول اوتس بنابراین اغلب ساقدوش عروس برای نوبل ادبیات, جایزه, برنده, فرانسه, ثروتمندترین جایزه کتاب جمعه.

تبلیغات

این Cino del Duca جهان جایزه که ارزش 200.000 یورو ($218,000) است که اغلب به عنوان یک سنگ پله به نوبل با آندره ساخاروف ماریو وارگاس یوسا و رمان نویس فرانسوی پاتریک مودیانو همه برنده آن را قبل از رفتن به نوبل ،

پنج Oates' کتاب از جمله رمان او "ورزش" که وقایع درونی زندگی مرلین مونرو شده اند فینالیست برای جایزه پولیتزر بدون برنده.

اما 81 ساله برنده ما ملی کتاب جایزه و یک میزبان از دیگر تمجید برای او بیش از 60 رمان داستان کوتاه مجموعه, نقش و خاطرات "از دست داده و چشم انداز".

به طور منظم نوک برای نوبل Oates مورد ستایش قرار داد برای ترس رفتن به برخی از بحث انگیزترین مباحث در جامعه ما با رمان "یک کتاب آمریکایی شهدا" عطف بر قتل یک پزشک در یک کلینیک سقط جنین.

مشتاق کاربر توییتر و سهام او و عکس از گربه خود را در بین مکرر حفاری در آمریکا دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که او مارک "دیوانه".

"هر روز او را در تنظیم این آتش سوزی بیش از همه" در حالی که "خطرناک تر است آتش سوزی... است از فولاد ضد زنگ دور یکی یکی چیزهایی که برای ما گرامی," او گفت: سال گذشته است.

این جایزه به نام پس از ایتالیایی به دنیا آمد تاجر, تولید کننده فیلم و نیکوکار و اجرا توسط انستیتو فرانسه که شامل Academie زبان فرانسه نگهبان از زبان فرانسه و رسمی آن لغت.

آن بود که با توجه به دست به اوتس در پاریس در ماه آینده اما این مراسم لغو شده است چرا که از coronavirus.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب