اقتصاد ایالات متحده کاهش رکورد 33 درصد در سه ماهه دوم با توجه به Covid-19 بحران

صادر شده در: 30/07/2020 - 15:46 اقتصاد ایالات متحده کاهش یافت و در یک گیج کننده 32.9 درصد سالانه (آوریل-ژوئن

توسط NEWSPISHGAMANNN در 9 مرداد 1399

صادر شده در:

اقتصاد ایالات متحده کاهش یافت و در یک گیج کننده 32.9 درصد سالانه (آوریل-ژوئن چهارم تا کنون بدترین سه ماهه غوطه همیشه زمانی که شیوع ویروسی تعطیل کردن کسب و کار, پرتاب ده ها میلیون نفر از کار و ارسال بیکاری فزاینده به 14.7 درصد تاکید کرد و گفت:.

تبلیغات

وزارت بازرگانی را برآورد سه ماهه دوم سال کاهش در تولید ناخالص داخلی کل خروجی کالا و خدمات مشخص شده بیشترین افت در سوابق قدمت آن به سال 1947. قبلی بدترین سه ماهه انقباض 10% افت رخ داده در سال 1958 در طول دولت آیزنهاور.

سه ماهه گذشته را رها کنید و به دنبال کاهش 5 ٪ در ماه های ژانویه-مارس چهارم که در طی آن اقتصاد رسما وارد رکود اقتصادی موجب شده توسط ویروس, پایان 11 سال توسعه اقتصادی, طولانی ترین ثبت شده در ایالات متحده است.

انقباض سه ماهه گذشته رانده شد توسط یک قلاب در هزینه های مصرف کننده که حساب برای حدود 70 درصد از فعالیت های اقتصادی. هزینه های مصرف کنندگان را فرو ریخت و در یک 34.6% نرخ سالانه به عنوان سفر همه اما مسدود و خاموش کردن سفارشات مجبور بسیاری از رستوران ها و اماکن تفریحی دیگر موسسات خرده فروشی ،

سرمایه گذاری کسب و کار و مسکونی مسکن نیز دچار تیز کاهش سه ماهه گذشته با سرمایه گذاری صرف غرق شدن 27 درصد و مسکونی مسکن ياوه 38.7%.

دولت های ایالتی و محلی هزینه های کاهش از دست دادن درآمد مالیاتی که مجبور اخراج همچنین کاهش در نرخ سالانه از 5.6%.

اما به طور کلی هزینه های دولت بود تا 2.7% طراحی شده توسط یک 17.4% افزایش در هزینه های دولت فدرال بازتاب بیش از 2 تریلیون دلار در تسکین بسته است که کنگره تصویب شده برای ارائه $1,200 پرداخت به افراد کمک به کسب و کارهای کوچک و تکمیلی مزایای بیکاری.

بازار کار مهم ترین رکن اقتصاد شده است به شدت آسیب دیده است. ده ها میلیون شغل از بین رفته در رکود است. بیش از 1 میلیون گذاشته و مردم باید کاربردی برای مزایای بیکاری برای 19 هفته. تا کنون حدود یک سوم از مشاغل از دست رفته بازپس گرفته شده است اما سودای virus خواهد شد به احتمال زیاد کند بیشتر سود در بازار کار.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است تحت فشار متحده به بازگشایی کسب و کار با وجود نگرانی هایی که این ویروس همچنان یک تهدید به کارگران و مشتریان در بسیاری از صنعت خدمات مشاغل که نیاز مکرر چهره به چهره تماس بگیرید.

خیلی گیج کننده بود انقباض سه ماهه گذشته که اکثر تحلیلگران انتظار دارند اقتصاد به تولید یک تیز جستن به عقب در زمان ژوئیه-سپتامبر چهارم شاید از آنجا که 17 درصد و یا بالاتر به صورت سالانه. در عین حال با نرخ تایید coronavirus موارد داشتن رسید در اکثر متحده کسب و کار بیشتر مجبور به عقب نشینی دوباره دهانه و جمهوری خواه سنا پیشنهاد به مقیاس کمک دولت به بیکاران اقتصاد می تواند به بدتر شدن در ماه های آینده.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت شرط بندی در برابر که در نتیجه این ادعا که اقتصاد را تحت V-شکل بازیابی که در سه ماهه گذشته را غوطه خواهد بود و به دنبال آن یک جهش چشمگیر در سه ماهه جاری — امیدوار-برای دوز خبر خوب این است که گزارش می شود در اواخر ماه اکتبر طولانی نیست قبل از روز انتخابات.

در عین حال بسیاری از اقتصاددانان توجه داشته باشید که اقتصاد نمی تواند به طور کامل بهبود می یابند تا زمانی که این بیماری همه گیر را شکست داد — یک نقطه تاکید شنبه در یک کنفرانس خبری فدرال رزرو صندلی جروم پاول. رئیس بانک فدرال هشدار داد که ویروسی بیماری همه گیر شده است به خطر انداختن متوسط اقتصادی و به عنوان یک نتیجه, فدرال رزرو قصد دارد به نگه داشتن نرخ بهره دوخته نزدیک به صفر و به آینده.

(AP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن