ما 'مشکل جدی' با سودای coronavirus Fauci هشدار

صادر شده در: 26/06/2020 - 23:09اصلاح: 26/06/2020 - 23:09 دولت بالا متخصص Anthony Fauci جمعه هشدار داد که ایا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 7 تیر 1399

صادر شده در: اصلاح:

دولت بالا متخصص Anthony Fauci جمعه هشدار داد که ایالات متحده با آن مواجه است یک "مشکل جدی" از احیا coronavirus به تگزاس و فلوریدا دستور میله برای جلوگیری از خدمت به الکل در میان شکستن رکورد سنبله در Covid-19 موارد است.

تبلیغات

دو پرجمعیت ایالت های جنوبی به برخی از 50 میلیون نفر بودند در امان بدترین شیوع این بیماری در بهار اما در حال حاضر ضرب و شتم.

با نزدیک به 125,000 مرگ و میر در ایالات متحده است که تا کنون سخت ترین-آمار کشور در جهان است.

آن را هرگز به طور کامل آمده از آن موج اول و ارقام نشان می دهد هفته گذشته دیده می شود از جدید ترین موارد گزارش شده از زمان شروع این بیماری همه گیر عمدتا رانده شده توسط یک افزایش عفونت در جنوب و غرب است.

روز جمعه معاون رئیس جمهور مایک پنس گفت: موارد جدید تا به حال غلبه 40,000 در یک روز.

تأکید شدت از وضعیت کاخ سفید coronavirus وظیفه نیروی reconvened جمعه پس از دو ماه نبود. Fauci تاکید کرد این کشور "به هم پیوسته" و مناطق در حال حاضر به مراتب بهتر باید هر چیزی را برای اعطا.

"تنها راه ما در حال رفتن برای پایان دادن به آن است که با پایان دادن به آن با هم," او گفت:.

تگزاس در میان بیشتر تهاجمی متحده در بازگشایی در اوایل ماه ژوئن است.

اما استراتژی معکوس: دولت شاهد یک رکورد 5,596 جدید کروناویروس موارد دوشنبه عمده پرش از 10 روز پیش هنگامی که آن را به حال 1,254 موارد جدید در یک روز.

"روشن است که افزایش موارد تا حد زیادی رانده شده توسط انواع خاصی از فعالیت ها از جمله تگزاسی تجمع در میله های زندان" گفت: فرماندار گرگ ابوت, جمهوری متحد از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

به عنوان یک نتیجه بارها مورد نیاز خواهد بود برای نزدیک اما ممکن است ارائه و تحویل گرفتن است.

رستوران ها می ماند و باز با 50 درصد ظرفیت در داخل خانه ها و تجمعات از 100 نفر یا بیشتر نیاز به دولت های محلی تایید.

لینا Hidalgo, مدیر اجرایی, شهرستان هریس, پرجمعیت ترین در تگزاس که شامل شهر هوستون صادر اقامت در خانه مشاوره — هر چند او نمی باید قدرت را به آن اجباری است.

فلوریدا در همین حال گزارش شده که یک رکورد 8,942 موارد جدید Covid-19 روز شنبه به عنوان به خوبی به عنوان جدید 39 کشته و 212 اضافی بستری شدن در بیمارستان.

"ما به خرداد و COVID نوع سقوط کردن عناوین" فرماندار ران DeSantis به خبرنگاران گفت:.

"من فکر می کنم مردم به طور طبیعی فقط مایل به عقب بر گردیم به حالت عادی نوسان از چیزهایی است."

پنس دفاع تظاهرات انبوه

Fauci را forthrightness در نیروی کار جلسه در تقابل با پنس که به دنبال اطمینان آمریکایی ها وضعیت قابل مقایسه نیست به ارتفاع از بحران در ماه آوریل است.

"ما در یک بسیار قوی تر محل. حقیقت این است که ما آهسته گسترش ما مسطح منحنی" پنس گفت.

در واقع ما نمودار موارد جدید است و نه فرض بل شکل دیده می شود در کشورهای دیگر — است که منحنی شده است نه مسطح. پنس همچنین گفت که "امروز غلبه 40,000 موارد جدید در یک روز."

معاون رئیس جمهور نمی پوشیدن ماسک برای جلسه. پوشش صورت را تبدیل به یک عمیقا قطبی سیاسی با وجود اپیدیولوژی بودن به طور گسترده به نفع.

او همچنین در دفاع از تظاهرات برگزار شده توسط مغلوب ساختن پیشی جستن در اوکلاهما و آریزونا در هفته گذشته که در آن جمعیت جمع آوری شده در داخل خانه و بدون بسیاری از پوشیدن ماسک یا اجتماعی فاصله.

"آزادی بیان حق مسالمت آمیز جمع آوری مندرج در قانون اساسی ایالات متحده و ما باید در انتخابات آینده" او گفت:.

شیوع گرفتن جوان

تعداد موارد جدید قابل مقایسه با مارس اوج اما مرگ و میر است و نه بازگشت به سطح قبلی.

این ممکن است تا حدودی به دلیل آن طول می کشد سه تا چهار هفته برای اکثر افراد بیمار به مرگ — اما کارشناسان همچنین فکر می کنم این دلیل است که نسبت بالاتر از افراد جوان در حال آلوده شدن.

رابرت Redfield, مدیر مراکز کنترل و پیشگیری بیماری (CDC) گفت که حدود دو ماه پیش 27 درصد از ما مرگ و میر رخ داده از پنومونی عمدتا مربوط به COVID-19 اما این رقم تا به حال پس از کاهش آن در سطح پایه از هفت درصد است.

علاوه بر این پزشکان آموخته اند که چگونه برای مدیریت این بیماری بهتر است و می توانید با استفاده از داروی ضد ویروسی remdesivir و ضد التهابی کورتیکواستروئیدها مانند دگزامتازون برای درمان آن است.

(AFP)

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن