ما خانه می گذرد پلیس لایحه اصلاحات اما بن بست در انتظار در سنا

صادر شده در: 26/06/2020 - 04:01 دموکرات ها تحت فشار قرار دادند گسترده پلیس جدید دستورالعمل از طریق خانه های

توسط NEWSPISHGAMANNN در 6 تیر 1399

صادر شده در:

دموکرات ها تحت فشار قرار دادند گسترده پلیس جدید دستورالعمل از طریق خانه های ایالات متحده در روز پنج شنبه در میان polarising بحث پس از بالا مشخصات کشتن آفریقایی-آمریکایی جورج فلوید موجب سراسر کشور تظاهرات و خواستار تغییر دهید.

تبلیغات

اندازه گیری که ممنوعیت چوک نگه می دارد و بدون دست کشیدن حکم محدود افسر ایمنی مبارزه دهها و ایجاد یک پایگاه داده برای پیگیری پلیس سوء گذشت تا حد زیادی در امتداد خط حزب.

این مجموعه تا مرحله نهایی مسابقات در سنای آمریکا که در آن جمهوری خواه رهبری به هیچ وجه قصد عبور از آن را.

تشویق زنگ زد از زمانی که این لایحه به تصویب رسید با 236 رای به 181 با سه جمهوری خواهان پیوستن به اتاق دموکرات ها در حمایت از.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مخالف است به خانه اندازه گیری و در روز سه شنبه گفت: دموکرات ها بودند که با هدف "تضعیف ما پلیس" و پایان افسر ایمنی.

به جای او پشت یک باریک جمهوری خواه مجلس سنا پیشنهاد. که اندازه گیری مسدود شده بود توسط دموکرات ها در روز سه شنبه وجود دارد و هیچ نشانه ای از جدید مذاکرات است.

مجلس نانسی پلوسی گفت: اتاق لایحه است که پس از جورج فلوید که در آخر کلمات "من نمی توانم نفس بکشم" قبل از مرگ او در دست پلیس مینیاپولیس "تغییر مسیر تاریخ در کشور ما."

قانون "خواهد شد و اساسا تبدیل فرهنگ پلیس به آدرس سیستمیک نژادپرستی جلوگیری از خشونت پلیس و صرفه جویی در زندگی به عنوان آن را قرار می دهد پایان دادن به محافظ پلیس از پاسخگویی" پلوسی گفت.

"ما نمی رنگ تمام پلیس با همان برس اما برای کسانی که نیاز به رنگ آمیزی با قلم مو ما نیاز به اقدام مندرج در این لایحه است."

پلوسی و دیگر دموکرات ها را رد کرد سنا اندازه گیری به دلیل آن تقلید کلمات اصلاحات در حالی که نیاز به هیچ عمل خاص.

به جای مستقیم حکم جمهوریخواه پیشنهاد خواهد مشوق تغییر با انکار فدرال کمک های مالی به ادارات پلیس که پایان ندارد چوک نگه می دارد و یا بدون دست کشیدن حکم.

جمهوری خواهان می گویند خود را بیل می تواند نقطه شروع خوبی برای مذاکرات است. دموکرات ها استدلال می افتد به خوبی و پلوسی گفت: این امر می تواند "یک شکست اخلاقی به قبول چیزی کمتر از فرآیندی تغییر دهید."

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب