ما تحمیل تحریم های جدید بر اسد همراهان تعهد پایدار مبارزات علیه رژیم سوریه

صادر شده در: 17/06/2020 - 15:59بروز رسانی: 17/06/2020 - 15:59 ایالات متحده آمریکا روز چهارشنبه تحریم های تحم

توسط NEWSPISHGAMANNN در 28 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

ایالات متحده آمریکا روز چهارشنبه تحریم های تحمیل شده بر سوریه و رئیس جمهور بشار اسد و همسر و ده ها تن دیگر به عنوان آن عهد گسترده فشار مبارزات انتخاباتی تحت یک قانون جدید که در حال حاضر لرزاند جنگ زده کشور اقتصاد است.

تبلیغات

"ما پیش بینی بسیاری از تحریم و ما متوقف نخواهد شد تا زمانی که اسد و رژیم او خود را متوقف نیازی وحشیانه جنگ علیه مردم سوریه" وزیر امور خارجه مایک Pompeo در بیانیه ای گفت.

او به نام تحریم "آغاز چه خواهد بود پایدار مبارزات اقتصادی و فشار سیاسی به انکار رژیم اسد درآمد و حمایت از آن با استفاده از به راه انداختن جنگ و ارتکاب جرم جنایات علیه مردم سوریه است."

Pompeo شد اعلام آمدن به نیروی سزار قانون که مجازات هر شرکت است که کار با اسد و در حال حاضر رهبری سوریه ارز به افت شدید ارزش.

دسته اول از نامگذاریهای هدف 39 نفر و یا اشخاص از جمله بشار اسد شخصا به عنوان همسر خود را Asma-اولین بار او شده است هدف تحریم های ایالات متحده.

بر اساس قانون هر گونه دارایی در ایالات متحده مسدود خواهد شد. رئیس جمهور اسد زیر تحریم های آمریکا بوده پس او شروع به سرکوب قیام سال 2011 ،

متولد شده در بریتانیا به یک متخصص قلب و عروق پدر و دیپلمات مادر Asma al-Assad سابق سرمایه گذاری های بانک که تا به حال مدل دهید خودش را به عنوان یک پیشرو اصلاح طلب و مدرن چهره اسدس.

اما Pompeo در بیانیه خود متهم است که اسما اسد با پشتیبانی از شوهر و خود Akhras خانواده "تبدیل به یک سوریه بدنام ترین جنگ سود."

اثرات احساس در سوریه

دیگران تعیین شده تحت سزار عمل عبارتند از: محمد Hamsho یکی از سوریه برجسته ترین تجار و Fatemiyoun یک ایرانی-led تقسیم افغانستان شیعه و مسلمانان است که موجب شده دولت برای سرپا نگه داشتن اسد.

اسد با حمایت روسیه و ایران موفق شد در پیروزی تقریبا همه از سوریه به جز ایران در منطقه پس از جنگ که به کشته شدن بیش از 380,000 مردم است.

سزار قانون تصویب شده توسط کنگره آمریکا سال گذشته با حمایت هر دو حزب به دنبال جلوگیری از اسد عادی و بدون پاسخگویی برای نقض حقوق بشر.

این جریمه در ایالات متحده هر شرکت که در معاملات با اسد و بلوک بازسازی کمک از واشنگتن است.

سوریه بانک مرکزی در روز چهارشنبه ارزش پوند پس از ارز ارزش برای هفته ها در بازار سیاه در انتظار قانون است.

Pompeo گفت: هدف این بود که به زور اسد به پذیرش قطعنامه شورای امنیت 2254 2015 -- که به نام برای آتش بس در انتخابات و انتقال سیاسی در سوریه است.

سازمان ملل متحد-فرایند محور ساخته شده است که هیچ پیشرفت با اسد در سال گذشته راه اندازی عمده ای توهین آمیز با حمایت روسیه airpower برای بازپس گیری ادلب.

Pompeo گفت که ایالات متحده تعهد فشار مبارزات انتخاباتی "در همکاری کامل با همفکر دیگر کشورها."

اتحادیه اروپا تحمیل کرده است خود را با تحریم های سوریه و فرانسه در دادگاه به طور جداگانه در روز چهارشنبه محکوم عموی بشار اسد بیش از پول شویی و اختلاس از بودجه دولت.

سزار عمل است پس از نام سابق ارتش سوریه عکاس که فرار کرد در معرض خطر شخصی در سال 2014 با 55,000 تصاویری از خشونت در یمن برگزار شود.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب