دادگاهی در بولتون می تواند انتشار کاخ سفید خاطرات با وجود تهمت پیشنهاد برای جلوگیری از آن

صادر شده در: 20/06/2020 - 17:25Modified: 20/06/2020 - 17:25 یک قاضی فدرال حکم داد شنبه که سابق مشاور امنیت م

توسط NEWSPISHGAMANNN در 31 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

یک قاضی فدرال حکم داد شنبه که سابق مشاور امنیت ملی جان بولتون می تواند حرکت رو به جلو در انتشارات خود را بگویید-تمام کتاب با وجود تلاش های مغلوب ساختن پیشی جستن دولت برای جلوگیری از انتشار به دلیل نگرانی که اطلاعات طبقه بندی شده در معرض می تواند.

تبلیغات

این تصمیم از ایالات متحده در منطقه قاضی رویس Lamberth یک پیروزی برای بولتون در مورد دادگاه که درگیر هسته متمم اول قانون اساسی و نگرانی های امنیت ملی. اما قاضی نیز روشن ساخته نگرانی های خود را که بولتون بود "قمار با امنیت ملی ایالات متحده" با انصراف از prepublication روند بررسی به منظور جلوگیری از مقامات دولتی از ریختن اسرار طبقه بندی شده در خاطرات آنها منتشر شده است.

حکم تخلیه مسیر به صورت گسترده تر در انتخابات سال های خوانندگان و توزیع یک کتاب خاطرات به دلیل سهشنبه که رنگ unflattering پرتره از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن سیاست خارجی تصمیم گیری در پرتلاطم سال و نیم است که بولتون صرف در کاخ سفید است.

با اینحال Lamberth ناپسند راه بولتون رفت و در مورد انتشار این کتاب است. بولتون آن را در زمان "بر خود برای انتشار کتاب بدون تامین امنیت تصویب نهایی از اطلاعات ملی مقامات" و شاید باعث آسیب های جبران ناپذیر به امنیت ملی Lamberth گفت.

اما با 200,000 نسخه در حال حاضر توزیع به کتابفروشان سراسر کشور تلاش برای جلوگیری از انتشار آن خواهد بود بیهوده قاضی نوشت.

"تنها فردی اختصاص داده شده با یک کتاب در دست می تواند به انتشار محتویات آن را دور و گسترده ای از خود محلی کافی شاپ" Lamberth نوشت. "با صدها نفر از هزاران نسخه در سراسر جهان — در بسیاری از اتاق های خبر — آسیب انجام می شود. هیچ بازگرداندن وضع موجود است.'

(AP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب