ما رهبران داد و بیداد بیش از ماسک استفاده به عنوان جدید روزانه Covid-19 مورد افزایش می یابد

کلرادو و آرکانزاس در پنجشنبه پیوست یک لیست در حال رشد از ایالات آمریکا نیاز به پوشش صورت در اماکن عمومی برای

توسط NEWSPISHGAMANNN در 27 تیر 1399

کلرادو و آرکانزاس در پنجشنبه پیوست یک لیست در حال رشد از ایالات آمریکا نیاز به پوشش صورت در اماکن عمومی برای مبارزه با افزایش coronavirus عفونت پس از گرجستان فرماندار نقل مکان کرد و راه دیگر و محروم از جمله اقدامات از بودن اعمال شده در سطح محلی است.

تبلیغات

متضاد دستورات بیش از ماسک در آمد که در ایالات متحده گزارش شده حداقل 75,000 جدید COVID-19 نفر در سراسر کشور در روز پنج شنبه رکورد روزانه در پرش شناخته شده عفونت برای هفتمین بار در این ماه با توجه به همشهری چوب خط حساب کردن.

با اطلاعیه از کلرادو فرماندار Jared پلیس یک دموکرات و فرماندار آرکانزاس آسا هاچینسون یک جمهوری خواه اکثریت متحده - 26 از 50 - در حال حاضر طرفه با کارشناسان بهداشت عمومی خواسته است که در صورت ماسک بود اجباری به جای یک موضوع انتخاب شخصی است.

هر دو قبلا در برابر واجب ماسک سیاست اما گفت: سودای بحران بهداشتی آنها را ترک کرده بود هیچ چاره ای.

برخلاف روند گرجستان جمهوریخواه فرماندار برایان کمپ صدور یک فرمان اجرایی از اواخر روز چهارشنبه تعلیق محلی صورت-ماسک مقررات در حالی که گفته شد "به شدت تشویق" به آنها را می پوشند.

کمپ یکی از اولین فرمانداران به سهولت ایالت اقامت در خانه سفارشات و کسب و کار بسته شدن زیر مراحل اولیه ایالات متحده شیوع پیشنهاد کرد که ماسک الزامی خواهد بود بیش از حد محدود.

پس از شهردار Keisha لنس کف آتلانتا, گرجستان, پایتخت و بزرگترین شهر گفت که او برنامه ریزی شده به زودی کمپ و اجرای اجباری ماسک فرمان او صادر شده در جولای 8, کمپ ظ کت و شلوار در روز پنج شنبه به نادیده گرفتن او.

"این طرح دعوی در دادگاه است که به نمایندگی از آتلانتا صاحبان کسب و کار و کارکنان زحمتکش که در حال مبارزه برای زنده ماندن در طول این زمان دشوار است" کمپ در بیانیه ای گفت. "من حاضر به نشستن پشت و تماشای به عنوان فاجعه آمیز سیاست های تهدید زندگی و معیشت شهروندان ما."

ساعت قبل, کف, که آزمایش مثبت برای این ویروس خودش را در هفته گذشته و تحت قرنطینه اعلام کرد این شهر, ماسک مورد نیاز "اجرا به عنوان آنها ایستاده است."

ساوانا شهردار ون جانسون که با صدور دستور ماسک در گرجستان شهرستان در تاریخ 1 ژوئیه گفت در توییتر که کمپ را نشان داد او "نمی لعنت درباره ما."

برخورد درو واکنش های مختلفی از ساکنان محلی است.

'عاقلانه را انتخاب کنید'

"ما نیاز به پوشیدن ماسک برای جلوگیری از گسترش" گفت: Ethan Padgett, 37, یک furloughed موزه هنر کارگر به عنوان او صحبت کرد از طریق چهره خود را پوشش خارج از شرق آتلانتا ایجاد کرد کافی شاپ. "اگر فرماندار آن طول می کشد به طور جدی تر به مردم خواهد شد."

اما پت واکر 54 بود که آن هم با پوشیدن یک ماسک گفت: فرماندار بود فقط تشویق مردم به انجام کار درست.

"مردم باید انتخاب اما عاقلانه انتخاب کنید," او گفت:.

نصب و شواهد از بدتر شدن بیماری همه گیر برانگیخته حساب است که برش در سراسر حزبی خطوط به شدت سیاسی مسئله است.

"تعداد COVID-19 موارد بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر اعداد است که برای خود صحبت می کنند و نشان می دهد که ما نیاز به کار بیشتر" هاچینسون گفت: "ما جلسه.

شروع دوشنبه در آرکانزاس افراد باید از پوشیدن چهره و پوشش در تمام محیط داخلی و یا در فضای تنظیمات جایی که آنها در معرض به غیر از اعضای خانواده و اجتماعی که در آن فاصله از 6 فوت یا بیشتر ممکن نیست.

کلرادو منظور نیاز مردم خود را برای پوشش بینی و دهان در چنین محیط داخل تنظیمات به عنوان فضاهای اداری و فروشگاه ها و همچنین در حالی که تجمع در خارج منتظر تاکسی و اتوبوس سوار-سهام و یا سایر خدمات حمل و نقل.

اوهایو فرماندار مایک DeWine نیز یک جمهوری خواه گسترده تر خود را زودتر بخشنامه شامل بیشتر از شرایطی که در آن ماسک صورت واجب است.

نشانه هایی از احیا ویروس

جدید ایالات متحده در مورد شده اند به طور متوسط حدود 60000 یک روز با تعداد کل شناخته شده عفونت های کوهنوردی به حدود 3.6 میلیون - تا کنون بالاترین ملی شمارش در جهان است. بیش از 138,000 آمریکایی ها کشته شده اند.

تجدید حیات است به خصوص نگران کننده در سراسر جنوب آمریکا و غرب که در آن مقامات محلی شروع به شل شدن اقتصادی و اجتماعی محدودیت ها با هدف کند کردن روند گسترش ویروس.

در روز پنج شنبه فلوریدا تگزاس و کارولینای جنوبی هر گزارش تعداد رکورد COVID-19 مرگ برای یک روز. حداقل سه ایالت دیگر ضربه تمام زمان بالا در عفونت های جدید - نوادا با 1,447 می سی سی پی با 1,230 و اورگان با 429.

سی متحده به ثبت رکورد روزانه را افزایش می دهد در موارد تایید شده در این ماه بسیاری از آنها بیش از یک بار و 14 متحده گزارش داده اند که تعداد بیشتری از مرگ و میر به صورت یک روز در ماه ژوئیه از همیشه قبل از.

علاوه بر این بسیاری از مثبت نتایج آزمون میان افراد در حال غربالگری برای عفونت - متریک به نام مثبت هستند - شده است روند ominously بالاتر سراسر شهرستان.

کارشناسان بیماری های عفونی در نظر گرفتن یک نرخ بالاتر از 5% مورد و دو دوجین متحده باید میانگین نرخ های بالاتر از 5% و بالا رفتن بیش از دو هفته گذشته با توجه به داده های جمع آوری شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

بسیاری از ایالت ها مجبور به عقب reopenings با هدف پمپاژ محلی اقتصاد خرد coronavirus خاموش شدن ناگهانی.

شهر نیویورک هنگامی که این کشور در کانون بوده است آهسته تر از دیگران به بازگشایی و همچنان برای دیدن نتایج شهردار, بیل د Blasio گفت: در یک جلسه مطبوعاتی در روز پنج شنبه.

تنها 2 درصد از بیش از 40 ، 000 ساکنان شهر غربالگری برای عفونت آزمایش مثبت در روز چهارشنبه گفت: برابر میانگین ملی از 8/8 درصد افزایش به بیش از 20 درصد در برخی از کشورها.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب