ما علائم قطبی جولای 4 به عنوان تهمت قول به شکست "رادیکال چپ" معترضان

صادر شده در: 05/07/2020 - 08:03بروز رسانی: 05/07/2020 - 08:16 رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیش

توسط NEWSPISHGAMANNN در 15 تیر 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز شنبه قول داد که به شکست "چپ رادیکال" و عنوان Covid-19 خطرات در یک روز استقلال سخنرانی خود در کاخ سفید که محکوم اخیر تظاهرات در برابر بناهای تاریخی ارقام به عنوان تلاش برای از بین بردن, ایالات متحده است.

تبلیغات

مغلوب ساختن پیشی جستن تماشا چتربازان شناور به زمین در یک ادای احترام به امریکا استقبال مخاطبان خود را از خط مقدم پزشکی کارگران و دیگران مرکزی در پاسخ به coronavirus همه گیر شد و در کسانی که "تهمت" به او و بی احترامی این کشور گذشته است.

"ما در حال حاضر در روند شکست رادیکال سمت چپ و آنارشیست ها و آشوبگران این غارتگران و افرادی که در بسیاری از موارد باید مطلقا هیچ سرنخی چه چیزی آنها انجام می دهند," او گفت:. "ما هرگز اجازه خواهد داد که مردم خشمگین به پاره کردن ما مجسمه پاک کردن تاریخ ما تلقین فرزندان ما.

"و ما دفاع و حفاظت و حراست از (این) زندگی به سبک آمریکایی آغاز شد که در سال 1492 زمانی که کلمب کشف امریکا است."

مغلوب ساختن پیشی جستن ادعا و بدون شواهدی وجود دارد که 99 درصد از coronavirus موارد در ایالات متحده شد "کاملا بی ضرر". در واقع بسیاری از کشورهای مشخص شده تعداد رکورد جدید Covid-19 موارد است. در تگزاس به تنهایی 7,890 بیماران در بیمارستان بستری شد و پس از 238 جدید پذیرش بیش از 24 ساعت گذشته.

مغلوب ساختن پیشی جستن است که در مواجه انتقاد خود از دست زدن به همه گیر گفت: چین باید "پاسخگو" برای عدم مهار این بیماری است.

ضد نژادپرستی تظاهرات در مقابل با رسمی جشن در روز استقلال آمریکا

دولت برگزار شد از یک صفحه نمایش آتش بازی بیش از بازار ملی که از شب سقوط کرد و پس از مغلوب ساختن پیشی جستن سخنرانی علی رغم واشنگتن شهردار موریل Bowser خود هشدار که جرم تماشاگر رویداد را سرپیچی مقامات بهداشتی' ارشاد در طول این بیماری همه گیر.

فقط قدم از جایی که تهمت صحبت مسالمت آمیز تظاهرات و راهپیمایی کردن, مسدود کردن خیابان های اطراف کاخ سفید, سیاه زندگی ماده پلازا و یادبود لینکلن. آنها در مواجهه با ضد معترضان شعار "ایالات متحده آمریکا! ایالات متحده آمریکا!" اما وجود دارد هیچ گزارشی از خشونت است.

تظاهرات همچنین در روز شنبه در نیویورک و شیکاگو, Nashville, بوستون, اوکلند و دیگر شهرستانها. در بالتیمور تظاهرات پایین کشیده مجسمه کریستف کلمب و آن را انداخت و به شهرستان درونی بندر در شب شنبه.

میلیون ها آمریکایی شده است, نشان دادن در برابر خشونت پلیس و نژادی و نابرابری از آنجا که ممکن است 25 کشتن جورج فلوید 46 ساله سیاه, مردی که پس از یک مینیاپولیس افسر پلیس به زانو در گردن او برای نزدیک به نه ساعت. علاوه بر دستیابی به پلیس اصلاحات در برخی از شهرهای, برخی از معترضان را حذف کرده مؤتلفه مجسمه ها و نمادهای دیگر آمریکا را به میراث برده داری.

"همیشه بوده اند کسانی که به دنبال به دروغ در مورد گذشته به منظور به دست آوردن قدرت در حال حاضر کسانی که در حال دروغ گفتن در مورد تاریخ ما, کسانی که می خواهند ما را شرمنده که ما که هستیم" مغلوب ساختن پیشی جستن در روز شنبه است. "هدف آنها تخریب شده است."

مغلوب ساختن پیشی جستن چهارم جولای دو برابر سخنان را در سخنرانی شب قبل در کوه راشمور در داکوتای جنوبی که در آن او را متهم به "اوباش خشمگین" تلاش برای پاک کردن تاریخچه و نقاشی خود را به عنوان سدی در برابر جناح چپ افراط گرایی است.

تنها چند ماه قبل از ماه نوامبر انتخابات ریاست جمهوری, نظر سنجی در کلید متحده نشان می دهد مغلوب ساختن پیشی جستن انتهایی خود را دموکرات و رقیب سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن. بایدن نوشت: یک چهارم جولای نظر قطعه که زده متضاد توجه داشته باشید با رئیس جمهوری جمهوریخواه و او را متهم کرد از پیدا کردن "راه های جدید برای لکه دار کردن و از بین بردن دموکراسی ما" هر روز.

در یک نامه جداگانه به اهدا کنندگان بایدن گفت: "ما یک فرصت در حال حاضر به حاشیه رانده شده های شرور و اهریمن را جدا مظلومان پر از رویای آمریکایی است."

مغلوب ساختن پیشی جستن در سخنرانی خود همچنین گفت که ایالات متحده را یک واکسن یا درمانی راه حل به ویروس "قبل از" پایان 2020. چنین موفقیت می تواند کمک به اقتصاد ایالات متحده و تهمت شانس مجدد انتخابات است.

روز پنج شنبه یک گزارش رسمی بهداشت گفت او خوشبین مغلوب ساختن پیشی جستن دولت واکسن-شتاب برنامه "عملیات پیچ و تاب سرعت" تولید خواهد شد امن و واکسن موثر برای Covid-19 تا پایان سال.

جدا از آتش بازی تماشاگران در واشنگتن فعالان مختلف راه راه نیز به نظر می رسد مایل به بی اعتنایی به هشدارهای بهداشتی.

غرش Deplorables یک دوچرخه سواران گروه گفت: از طریق رسانه های اجتماعی است که آنها برنامه ریزی برای جمع آوری در اعتراض به آنچه که آنها را "ضد مغلوب ساختن پیشی جستن رژیم" و جشن تولد ملت.

مبارزان آزادی DC یک گروه فعال که به دنبال تجمع قومی متنوع حامیان به خصوص سیاه, جمعیت, واشنگتن, یکی از ضد نژادپرستی گروه نادیده گرفتن شهردار توجه به خودداری از جمع آوری.

"سیاه مردمی هستند و نه از زنجیر ظلم و ستم بنابراین ما نمی تواند به راستی جشن روز استقلال" گفت: Kerrigan Williams, 22 یکی از بنیانگذاران این گروه که میزبان مارس و هنر تظاهرات در بعد از ظهر شنبه.

"ما در حال راهپیمایی امروز به نمایش گذاشتن که سیاه مردمی هنوز در حال مبارزه برای ساده آزادی که در قانون اساسی گفته شده است را فراهم کند."

(FRANCE 24 با رویترز و آسوشیتدپرس)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن