ما سفارشات چین به نزدیک کنسولگری در هوستون پکن قول تلافی

صادر شده در: 22/07/2020 - 13:57 آمریکا روز چهارشنبه تایید کرد که این دستور چین برای بستن کنسولگری خود را در

توسط NEWSPISHGAMANNN در 1 مرداد 1399

صادر شده در:

آمریکا روز چهارشنبه تایید کرد که این دستور چین برای بستن کنسولگری خود را در هوستون "برای محافظت از آمریکایی مالکیت فکری" و اطلاعات خصوصی آمریکایی است. چین را محکوم کرد حرکت و تهدید به اقدامات تلافی جویانه.

تبلیغات

"ایالات متحده نمی خواهد تحمل [چین] نقض حاکمیت ملی ما و ارعاب مردم ما فقط به عنوان ما قابل تحمل نیست (آن) ناعادلانه تجارت, شیوه های سرقت از مشاغل در آمریکا و دیگر فاحش رفتار" گفت: مختصری در بیانیه منسوب به وزارت امور خارجه سخنگوی مورگان Ortagus.

چین را محکوم کرد حرکت آخرین در یک سری از مراحل را با تهمت و دولت آن را به عنوان تق تق کردن فشار بر جهان و دومین اقتصاد, تجارت, تکنولوژی, حقوق بشر و امنیت است.

چینی, سخنگوی وزارت خارجه وانگ Wenbin نام آن را "ظالمانه و غیر قابل توجیه حرکت خواهد کرد که خرابکاری در روابط بین دو کشور."

او هشدار داد که از اقدامات متقابل اگر ما نمی معکوس تصمیم خود را. کنسولگری مطلع شد از این تصمیم روز سه شنبه و با توجه به مدت سه روز به نزدیک گفت: وانگ.

"یک جانبه بسته شدن چین سرکنسولگری در هوستون در یک دوره کوتاه از زمان بی سابقه ای تشدید آن اقدامات اخیر علیه چین" وانگ گفت: در اخبار روزانه مطبوعاتی در پکن.

چین با توجه به بسته شدن کنسولگری آمریکا در شهر ووهان که در آن شیوع کروناویروس آغاز شد, یک منبع که نامش ذکر نشده به رویترز گفت.

علاوه بر سفارت خود در پکن ما پنج کنسولگری در سرزمین اصلی چین با توجه به وب سایت خود را. آنها در شانگهای و گوانگجو چنگدو ووهان و Shenyang.

افسران پاسخ به آتش سوزی در کنسولگری

در سه شنبه شب هوستون مقامات در پاسخ به گزارش از آتش سوزی در چینی کنسولگری. گفته است که مردم سوختن کاغذ در آنچه به نظر می رسد سطل زباله هوستون کرونیکل گزارش با استناد به پلیس.

پلیس گفته شد که سرنشینان داده شد تا 4 بعد از ظهر جمعه به ترک ملک کرونیکل گفت.

هوستون پلیس گفت: در یک صدای جیر جیر که افسران در پاسخ به "دیدار با آتش" در چینی ساختمان کنسولگری در 3417 مونترو بلوار. صدای جیر جیر گفت که دود مشاهده شد در یک منزل حیاط منطقه که افسران اجازه ورود به ساختمان است.

اخبار چینی کنسولگری بسته شدن ژولیده بازارهای مالی با تقلا از ریسک گریزی در اروپا معاملات سهام است.

روابط بین دو کشور را بدتر از شیوع کروناویروس در سراسر جهان در اوایل این سال است. آمریکا و چین باید درگیر شدند به تازگی بیش از, تجارت, تکنولوژی, چینی توسعه طلبی در جنوب دریای چین و در آن موارد نقض حقوق بشر از جمله درمان آن قومی مسلمانان اویغوری و اعمال امنیت ملی قانون در هنگ کنگ.

(FRANCE 24 با AP, AFP و رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب