ما آماده به اعلام اقدامات علیه Infinite و دیگر برنامه های چینی

صادر شده در: 03/08/2020 - 01:49 وزیر امور خارجه مایک Pompeo گفت: ما این است که "نگاه" ممنوعیت چینی برنامه ها

توسط NEWSPISHGAMANNN در 13 مرداد 1399

صادر شده در:

وزیر امور خارجه مایک Pompeo گفت: ما این است که "نگاه" ممنوعیت چینی برنامه های رسانه های اجتماعی از جمله Infinite بیش از ادعاهای پکن است که با استفاده از آنها برای جاسوسی بر روی کاربران است.

تبلیغات

هند در حال حاضر منع wildly محبوب برنامه Infinite بیش از امنیت ملی و نگرانی های حریم خصوصی در حالی که کشورهای دیگر در حال بنا به گزارش خانههای گلی خالی اقدامات مشابه است.

خواست روز دوشنبه توسط Fox News را Laura Ingraham اگر ما باید در نظر مسدود کردن برنامه ها -- "به خصوص Tik Tok" -- در این کشور بالا دیپلمات گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن دولت بود "این بسیار جدی هستند; ما قطعا به دنبال آن است."

Pompeo گفت: ما مشغول به کار بود به صورت یک "زمان طولانی" در "مشکلات" از فن آوری های چینی در زیرساخت ها شد و "ساخت واقعی پیشرفت است."

"با توجه به برنامه های چینی در مردم تلفن همراه, من می توانم به شما اطمینان دهم که ایالات متحده را دریافت کنید این یکی راست بیش از حد" او گفت:.

"من نمی خواهم به خارج در مقابل رئیس جمهور, اما این چیزی است که ما به دنبال در."

Pompeo زودتر شدت انتقاد کرد و در آنچه که او به نام چین "Orwellian" حرکت به سانسور فعالان مدارس و کتابخانه ها در هنگ کنگ تحت یک جارو امنیتی جدید قانون.

مقامات مالی hub دستور داده اند که مدارس به حذف کتاب برای نقد و بررسی قانون است که جرم برخی از نظرات از جمله خواستار استقلال یا استقلال بیشتر.

کتابخانه ها در هنگ کنگ گفت: آنها کشیدن عناوین نوشته شده توسط یک تعداد انگشت شماری از معترضان.

"حزب کمونیست چین را تخریب رایگان در هنگ کنگ همچنان ادامه دارد" Pompeo گفت: به شدت دقت کرد.

"با جوهر به سختی خشک در سرکوب امنیت ملی قانون مقامات محلی -- در یک Orwellian حرکت می کند -- در حال حاضر تاسیس یک دولت مرکزی امنیت ملی, اتاق کار شروع به از بین بردن کتاب بحرانی CCP از قفسه های کتابخانه ممنوع, سیاسی, شعار, و در حال حاضر نیاز مدارس به اجرا سانسور," او گفت:.

Pompeo محکوم آنچه که او به نام "آخرین ضرب و جرح در حقوق و آزادی های مردم هنگ کنگ است."

"تا به حال هنگ کنگ رونق گرفت به دلیل آن اجازه تفکر آزاد و رایگان سخنرانی تحت مستقل و حاکمیت قانون است. نه بیشتر," او گفت:.

پکن مواجه شده است و ناگهانی از انتقاد از درجه اول در کشورهای غربی بیش از تصمیم خود برای اعمال امنیت قانون که قانون شکنان اعمال براندازی تجزیه طلبی و تروریسم و تبانی با نیروهای خارجی.

معاون رئیس جمهور مایک پنس گفت CNBC در هفته گذشته که این قانون یک "خیانت" و "غیر قابل قبول به آزادیخواه مردم در سراسر جهان است."

هفته گذشته کنگره آمریکا تصویب تحریم با هدف قرار دادن بانک های درگیر در نقض هنگ کنگ استقلال.

عمل خود را در بانک ها -- از جمله مسدود کردن وام از ما موسسات -- اگر آنها انجام "معاملات قابل توجه" با مقامات که نقض این شهر استقلال.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن باید ثبت نام این قانون برای آن را به اثر.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب