پلیس آمریکا تیراندازی از Rayshard بروکس در آتلانتا حکم قتل

صادر شده در: 15/06/2020 - 04:45 مرگ Rayshard بروکس یک مرد سیاه پوست کشته شده توسط پلیس آمریکا در آتلانتا در

توسط NEWSPISHGAMANNN در 26 خرداد 1399

صادر شده در:

مرگ Rayshard بروکس یک مرد سیاه پوست کشته شده توسط پلیس آمریکا در آتلانتا در روز جمعه بود که قتل ناشی از زخم گلوله به پشت Fulton County دفتر معاینات پزشکی گفت: در روز یکشنبه.

تبلیغات

بروکس' مرگ پرسیده تظاهرات در آتلانتا پس از روز از سراسر جهان تظاهرات علیه نژادپرستی و خشونت پلیس باعث مرگ جورج فلوید یک آمریکایی آفریقایی تبار در مینیاپولیس بازداشت پلیس در مه 25.

کالبد شکافی انجام شده در روز یکشنبه نشان داد که بروکس, 27, درگذشت از دست دادن خون و ارگان صدمات ناشی از دو زخم گلوله یک محقق برای معاینات پزشکی در بیانیه ای گفت. شیوه ای که مرگ او را به قتل بیانیه ای گفت:.

بروکس' کشنده برخورد با پلیس آمد و پس از یک کارمند از یک وندی رستوران در آتلانتا phoned مقامات می گویند که کسی تا به حال خواب افتاده در ماشین خود را در رستوران درایو-از طریق خط.

در این افسر بدن دوربین و یک دوربین نظارت برخورد دوستانه به نظر می رسید در ابتدا به عنوان بروکس همکاری با هوشیاری آزمون و صحبت در مورد تولد دختر خود.

"من به تماشای تعامل با آقای بروکس و آن را شکست قلب من" آتلانتا شهردار Keisha لنس کف گفت: در سی ان ان. "این بود نه مقابله. این بود که یک مرد است که شما ریشه کن شد ،

اما زمانی که یک افسر نقل مکان کرد و به دستگیری او بروکس با تلاش او و افسر دیگر در صحنه قبل از شکستن رایگان و در حال اجرا در سراسر پارکینگ با آنچه به نظر می رسد پلیس تیزر در دست خود اطرافیان را تصویری نشان داد.

یک ویدیو از این رستوران را به دوربین نشان می دهد بروکس عطف به عنوان او اجرا می شود و احتمالا هدف این تیزر در ادامه ماموران قبل از یکی از آنها را آتش تفنگ خود را و بروکس می افتد.

آتلانتا رئیس پلیس اریکا سپر استعفا داد بیش از عکسبرداری است. افسر مظنون به قتل بروکس اخراج شد و دیگر افسر درگیر در این حادثه نیز سفید قرار داده شد در مرخصی اداری.

جستجو برای مظنون در رستوران فروغ

به عنوان تظاهر کنندگان در آتلانتا به خیابان ها ریختند و شعار برای افسران در بروکس' مورد به عنوان جرم جنایی متهم در یک نقطه اواخر روز شنبه مسدود کردن ترافیک در نزدیکی بزرگراه های میان ایالتی وندی رستوران رفت تا در شعله های آتش.

روز یکشنبه پلیس ارائه $10,000 پاداش و عکس های منتشر شده از آنچه به نظر می رسد یک نقاب سفید زن که در پی در ارتباط با این مورد.

پلیس گفت: آنها به دنبال افرادی که مسئول این آتش سوزی از جمله یک زن بود که "در تلاش برای پنهان کردن هویت او است." بخش ارسال عکس در رسانه های اجتماعی از آنچه نگاه به یک جوان زن سفید پوشیدن یک کلاه و ماسک و یک ویدیو کلیپ فیلم برداری توسط معترضی که به نظر می رسد برای نشان دادن یک زن دلگرم کننده شعله های آتش.

"نگاه سفید در تلاش برای رایت کردن وندی" مرد ضبط ویدئو می گویند. "این نبود ما است."

کف روز شنبه گفت که او باور نداشت تیراندازی شد و یک توجیه استفاده از نیروی مرگبار.

وکلای بروکس' خانواده گفت: او پدر یک دختر جوان بود که جشن تولد خود را در روز شنبه. آنها گفت: ماموران به حال حق ندارد به استفاده از نیروی مرگبار حتی اگر او تا به حال از کار اخراج تیزر غیر کشنده سلاح در جهت خود را.

دادستان تصمیم خواهد گرفت که توسط midweek اینکه به اتهامات Fulton County, دادستان منطقه پل هوارد گفت: در روز یکشنبه.

"(قربانی) به نظر نمی رسد در حال حاضر به هر نوع تهدید را به هر کسی و بنابراین این واقعیت است که آن را تشدید به مرگ او فقط به نظر می رسد غیر منطقی" هوارد سی ان ان گفت.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب