ما معترضان خوش آمدید اتهامات جدید در جورج فلوید کشتن اما ماندن در خیابان

ما معترضان استقبال اتهامات جدید آورده چهارشنبه در برابر مینیاپولیس افسران در قتل آفریقایی آمریکایی جورج Floyd

توسط NEWSPISHGAMANNN در 15 خرداد 1399

ما معترضان استقبال اتهامات جدید آورده چهارشنبه در برابر مینیاپولیس افسران در قتل آفریقایی آمریکایی جورج Floyd -- اما هنوز هم هزاران نفر در راهپیمایی در شهرستانها در سراسر کشور برای یک نهم شب متوالی شعار علیه نژادپرستی و خشونت پلیس.

تبلیغات

با یک کلید تقاضای ملاقات تظاهرکنندگان با این وجود صحنه های بزرگ و عمدتا مسالمت آمیز تظاهرات خواستار عمیق تر تغییر در شهرستانها از نیویورک به لس آنجلس ساعت پس از کیفرخواست جدید اعلام شد.

فشار بر رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نصب شده به عنوان سابق خود رئیس پنتاگون جیم Mattis راه اندازی یک سوزاننده سطح پهن هرچیزی متهم رهبر جمهوریخواهان در تلاش برای "تقسیم" آمریکا در جریان ناآرامی ها.

در مینه سوتا دادستان بود در ابتدا متهم 44 ساله درک چوین -- سفید فیلم برداری افسر زانو در Floyd گردن برای نزدیک به نه دقیقه-با سوم قتل درجه.

اما آنها گفت: آنها ارتقاء شارژ تقریبا شبیه به عمد به قتل درجه دوم که شامل نیست عمد اما حمل مجازات سنگین تری.

چوین سه همکارانش در صحنه فلوید را مه 25, دستگیری به اتهام به دنبال خرید سیگار با یک لایحه تقلبی هستند متهم به همدستی در این قتل است.

Tou Thao, 34, J. Alexander Kueng, 26 و توماس Lane, 37, متهم شدند با کمک و معاونت در جرم قتل درجه دوم و به زندان برده شد.

دستگیری چهار افسر شده است و تمرکز برای ده ها هزار نفر از معترضان که در راهپیمایی خیابان های ده ها تن از شهرستانها اغلب هجوم حکومت به محکوم کردن خشونت پلیس و تقاضا نژادی عدالت است.

رئیس جمهور سابق باراک اوباما را تحسین "تغییر در طرز فکر" او را می بیند در میان آمریکایی ها خواستار نژادی عدالت است.

او خواست ملت به "حرکت بوده است که به ایجاد یک جامعه به عنوان یک کشور و می گویند: "بیایید با استفاده از این' در نهایت به تاثیر داشته باشد."

'لحظه تلخ و شیرین'

شهرهای آمریکا از جمله لس آنجلس و واشنگتن با تاخیر شروع از خود حکومت توسط چندین ساعت روز شنبه پس از غارت و خشونت فروکش کرده بود شب گذشته در حالی که سیاتل اوراق آن مقررات منع رفت و آمد با اثر فوری.

"برای کسانی که بطور مسالمت آمیز تظاهرات امشب لطفا می دانم که شما می توانید همچنان به نشان دادن ایم" سیاتل شهردار جنی Durkan. "ما می خواهیم شما را به ادامه ساخت صدای شما شنیده می شود."

اما چند بازداشت شد ساخته شده در نیویورک پس از, گروه از معترضان همچنان به مارس در منهتن و بروکلین پس از شهر 8.00 ساعت حکومت نظامی را گذرانده بودند.

در منهتن تجمع اعتراضی برایان کلارک قبل گفت: اتهامات "یک شروع خوب" اما قول داد که تظاهر کنندگان را "ورزش ما حق اعتراض را تا هر فرد سیاه و سفید می شود عدالت آنها سزاوار است."

"این کافی نیست" اضافه شده دیگر نشان دهنده الیاس B. نیست که به گذشته خود نام.

"این می تواند یک هفته پیش اتفاق افتاده... این بود تا زمانی که مردم شروع به راهپیمایی در خیابان و شروع به پاره کردن چیزهایی است که مردم شروع به توجه است."

گروه زیادی نیز اعتراض در کنگره ایالات متحده در واشنگتن دی سی فراتر از مقررات منع رفت و آمد.

هزاران نفر به خیابان ها ریختند در هالیوود و در مرکز شهر لس آنجلس که در آن شهردار اریک Garcetti قول داد برای تغییر مسیر 250 میلیون دلار به سمت سیاه و سلامت جامعه و آموزش و پرورش از بودجه از جمله اداره پلیس.

فلوید خانواده در بیانیه ای ضمن تشکر از معترضان به بازداشت و اتهامات جدید یک "لحظه تلخ و شیرین" -- و یک "گام مهم رو به جلو در جاده ها به عدالت است."

آنها خواست آمریکایی ها برای ادامه به "بالا بردن صدای خود را برای تغییر صلح آمیز در راه است."

'قانون و نظم"

در حالی که محکوم فلوید مرگ مغلوب ساختن پیشی جستن اتخاذ موضع سختی نسبت به معترضان گفت: آنها شامل بسیاری از "مردم بد" و با دعوت از فرمانداران به "تسلط بر خیابان."

"ما نیاز به نظم و قانون" او تکرار در روز چهارشنبه.

Mattis پاره پاره به مغلوب ساختن پیشی جستن در تماس تلفنی با "اولین رئیس جمهور در طول عمر من که نمی سعی کنید برای متحد کردن مردم آمریکا -- حتی تظاهر به امتحان کنید."

"او تلاش می کند برای تقسیم ما" بازنشسته دریایی گفت: به طور کلی در یک تاول بیانیه نوشته شده آنلاین توسط اطلس.

مغلوب ساختن پیشی جستن جامعی در توییتر تماس Mattis "ترین در جهان مبالغه به طور کلی."

رئیس جمهور ایالات متحده مطرح شده است و امکان استناد به قیام عمل به اعزام سربازان وظیفه فعال برای سرکوب ناآرامی.

اما Mattis' جانشین علامت Esper گفت که گزینه تنها باید مورد استفاده قرار گیرد به عنوان "یک ماده از آخرین راه حل و تنها در فوری ترین و مبرم از شرایط است."

"ما در یکی از آن شرایط در حال حاضر. من را پشتیبانی نمی کند با استناد به قیام قانون" گفت: در حال حاضر وزیر دفاع.

کاخ سفید سخنگوی Kayleigh McEnany گفت: عمل باقی می ماند "یک ابزار در دسترس" به رئیس جمهور که سختی مواجه گشتند نبرد در ماه نوامبر.

"رئیس جمهور می خواهد برای حفاظت از آمریکا در خیابان" McEnany گفت: توصیف انتقاد از Mattis به عنوان "خود-شیرین کاری تبلیغاتی برای دلجویی از DC نخبگان."

مغلوب ساختن پیشی جستن در ضمن رد گزارش های رسانه ای که او با عجله برای ایمنی خود را به کاخ سفید پناهگاه در حالی که اعتراضات خروشان در خیابان ها خارج است.

"این یک گزارش نادرست" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: Fox News Radio, قبل از گفتن این که او را به منطقه امن برای یک "بازرسی" و تنها برای "tiny little دوره کوتاه از زمان."

گزارش از مغلوب ساختن پیشی جستن پناه گرفتن برانگیخته موج از آنلاین مسخره که اعتقاد بر این است برای کمک به تصمیم خود را روز دوشنبه به بحث مراجعه به حدی آسیب دیده کلیسا در نزدیکی کاخ سفید است.

پلیس با خشونت پراکنده عمدتا جمعیت های مسالمت آمیز معترضان به روشن شدن مسیر برای مغلوب ساختن پیشی جستن و فرصت عکس به طور گسترده ای محکوم کرد.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن