ما رپر Kanye West راه اندازی 2020 پیشنهاد ریاست جمهوری با درهم و برهم, کمپین تجمع

صادر شده در: 20/07/2020 - 02:31 ما رپر Kanye West شکست در اشک روز یکشنبه در هرج و مرج راه اندازی بعید است خو

توسط NEWSPISHGAMANNN در 30 تیر 1399

صادر شده در:

ما رپر Kanye West شکست در اشک روز یکشنبه در هرج و مرج راه اندازی بعید است خود را مبارزه برای سرنگونی دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان رئیس جمهور در انتخابات نوامبر.

تبلیغات

پوشیدن یک ضد گلوله قنتد, ژاکت مشخص شده "امنیت" در غرب به یک درهم و برهم سخنرانی که در آن او ادعا کرد که او می خواست همسرش, کیم کارداشیان به سقط جنین و این که مشهور آمریکایی طرفدار الغای برده داری Harriet Tubman "در واقع هرگز آزاد برده."

غرب گفت: این رویداد در چارلستون کارولینای جنوبی چگونه او می خواست همسر خود را به سقط جنین هنگامی که او باردار بود, با, شمال, خود بزرگش. او سپس نشان داد پدر او نیز تا به حال می خواستم به سقط جنین او.

"پدر من می خواستم برای سقط جنین من. مادر من زندگی من را نجات داد. وجود خواهد شده ام هیچ Kanye West چون پدر من بیش از حد شلوغ بود" در غرب گفت: ترکیدن به اشک.

او بعد فریاد زد: "من تقریبا کشته شدن دختر من! من تقریبا کشته شدن دختر من!"

در یکی دیگر از نقطه در طول سخنرانی خود گفت: "Harriet Tubman در واقع هرگز رهایی بردگان او فقط به حال بردگان به کار برای دیگر افراد."

غرب سخنرانی کلیپ که رفت و ویروسی در رسانه های اجتماعی باعث سردرگمی و خشم و نگرانی برای نوازنده سلامت روانی.

این رویداد برای ثبت نام مهمانان تنها و تمام شرکت کنندگان لازم بود به امضای Covid-19 مسئولیت انتشار فرم و همچنین پوشیدن ماسک و عمل اجتماعی فاصله ما رسانه ها گزارش شده است.

کمتر از چهار ماه پیش از ماه نوامبر انتخابات, غرب, 43, ابرو مطرح شده در جولای 4, زمانی که او اعلام کرد در توییتر او را به چالش مغلوب ساختن پیشی جستن.

او ارائه کرده است تقریبا هیچ اطلاعات در مورد مبارزات انتخاباتی خود اما hip-hop star-که معروف عینک "را در امریکا بزرگ دوباره" کلاه به یک 2018 دفتر بیضی جلسه با مغلوب ساختن پیشی جستن -- گفت: او دیگر از رئيس جمهور.

گزارش شروع به گردش در آمریکا رسانه ها در هفته گذشته که غرب تا به حال کاهش یافته است از این مسابقه است.

او از دست رفته مهلت در چندین ایالت ذکر شده در ریاست جمهوری, رای, اما او ذکر شده است در انتخابات در اوکلاهما.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن