ما رد پکن ادعا در جنوب چین دریا stoking تنش

صادر شده در: 14/07/2020 - 04:07 ایالات متحده در روز دوشنبه را رد کرد چین, مورد مناقشه ادعا می کند به منابع د

توسط NEWSPISHGAMANNN در 24 تیر 1399

صادر شده در:

ایالات متحده در روز دوشنبه را رد کرد چین, مورد مناقشه ادعا می کند به منابع دریایی در دریای چین جنوبی یک حرکت است که پکن انتقاد به تحریک تنش در منطقه است که به طور فزاینده ای برجسته testy ارتباط است.

تبلیغات

چین پیشنهاد کرده است هیچ منسجم و اساس قانونی برای جاه طلبی های خود را در دریای چین جنوبی و برای سال شده است و با استفاده از تهدید و ارعاب در برابر دیگر جنوب شرق آسیا کشورهای ساحلی ایالات متحده, وزیر امور خارجه, Mike Pompeo در بیانیه ای گفت.

"ما در حال ساخت روشن: پکن ادعا می کند به منابع دریایی در سراسر بسیاری از دریای چین جنوبی به طور کامل غیر قانونی است مبارزات انتخاباتی خود را از قلدری به کنترل آنها گفت:" Pompeo برجسته چین هاوک در مغلوب ساختن پیشی جستن دولت.

ایالات متحده به مدت طولانی مخالف چین گسترده ادعاهای ارضی در دریای چین جنوبی اعزام کشتی های جنگی به طور منظم از طریق آبراه استراتژیک برای نشان دادن آزادی ناوبری وجود دارد. روز دوشنبه نظرات منعکس شدیدتر تن.

"جهان اجازه نخواهد داد که پکن برای درمان جنوب دریای چین به عنوان آن دریایی امپراتوری" Pompeo گفت.

به سفارت چین در ایالات متحده در بیانیه ای گفت در مورخ سه شنبه گفت که واشنگتن اتهام است "به طور کامل غیر قابل توجیه."

"به بهانه حفظ ثبات (ایالات متحده آمریکا) است خم عضلات تکان دهنده تنش و تحریک رویارویی در منطقه" آن را گفت.

منطقه ای گفته تحلیلگران این امر می تواند حیاتی برای دیدن اینکه آیا کشورهای دیگر اتخاذ موضع آمریکا و چه چیزی واشنگتن ممکن است انجام دهید برای تقویت موقعیت خود و جلوگیری از پکن از ایجاد "حقایق در آب" به حفاظت از آن ادعا می کند.

رابطه بین ایالات متحده و چین رشد کرده است به طور فزاینده تنش بیش از شش ماه گذشته بیش از پکن را از دست داده و این بیماری همه گیر کوروناویروس خود را محکم گرفتن در هنگ کنگ و آن سرکوب در چین اویغوری مسلمان جامعه است.

چین ادعا می کند 90 درصد از بالقوه غنی از انرژی دریای چین جنوبی اما برونئی و مالزی و فیلیپین و تایوان و ویتنام نیز مدعی بخش هایی از آن را که حدود 3 تریلیون دلار از تجارت می گذرد هر سال است. پکن ساخته شده است پایگاه های بالای atolls در منطقه اما می گوید آن اهداف صلح آمیز است.

پکن به طور معمول به تشریح دامنه ادعای خود با اشاره به اصطلاح نه خط نقش برآب است که شامل حدود نه دهم از 3.5 میلیون کیلومتر مربعی در جنوب دریای چین در نقشه های چینی.

"این است که اساسا اولین بار ما آن را به نام نامشروع" گفت: Chris Johnson, یک تحلیلگر مرکز مطالعات استراتژیک و بین المللی. "آن را "خوب برای قرار دادن یک بیانیه اما آنچه قصد دارید در مورد آن انجام?"

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن