آمریکا می گوید چین در تلاش است به سرقت Covid-19 واکسن به عنوان مستند اختلاف همچنان ادامه دارد

هکرهای چینی در حال تلاش برای سرقت COVID-19 واکسن تحقیقات مقامات ایالات متحده روز چهارشنبه گفت تشدید تنش بین ا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 25 اردیبهشت 1399

هکرهای چینی در حال تلاش برای سرقت COVID-19 واکسن تحقیقات مقامات ایالات متحده روز چهارشنبه گفت تشدید تنش بین ابرقدرت ها به عنوان بازارهای بینی از هشدارهای بانک مرکزی آمریکا که طولانی مدت خاموش شدن ناگهانی می تواند باعث "آسیب پایدار است."

تبلیغات

اروپا و در ضمن تحت فشار قرار دادند به جلو با برنامه های به تدریج بازگشایی برای تابستان, گردشگری, حتی به عنوان ترس باقی بماند موج دوم از عفونت در این بیماری همه گیر است که مجبور است بیش از نیمی از بشریت در پشت درهای بسته در ماه های اخیر.

با برخی از کشورهای تکاپوی پس از یک موج تازه در موارد و جهانی مرگ و میر بیش از 294,000 سازمان بهداشت جهانی (WHO) هشدار داد که ویروس "هرگز ممکن است از بین برود."

هیچ درمانی اثبات شده برای COVID-19. یک واکسن موثر می تواند اجازه می دهد کشورها و اقتصاد به طور کامل بازگشایی و به طور بالقوه میلیون ها دلار درآمد برای سازندگان آن است.

در میان چنین مخاطرات بالا هکرها مرتبط با پکن در حال تلاش برای سرقت تحقیقات و مالکیت معنوی مربوط به درمان و واکسن دو ما سازمان های امنیتی هشدار داد.

"چین در تلاش برای هدف قرار دادن این بخش مطرح یک تهدید مهم به ملت ما پاسخ به COVID-19," اف بی آی و سازمان امنیت سایبری و زیرساخت های آژانس امنیت (CISA) گفت.

نه آژانس ارائه شواهد و یا نمونه هایی برای حمایت از این ادعا.

واشنگتن که تایید کرده است تقریبا 1.4 میلیون ما موارد از ویروس و بیش از 84,000 مرگ و میر به طور فزاینده سرزنش پکن برای شیوع این بیماری که برای اولین بار پدید آمده در چین در اواخر سال گذشته.

پکن بارها رد ما اتهامات.

'آسیب پایدار'

ارزش یک واکسن شد و تأکید کرد که جروم پاول رئیس فدرال رزرو آمریکا هشدار داد روز شنبه که طولانی خاموش شدن ناگهانی می تواند باعث "ماندگار" آسیب های اقتصادی.

پاول هشدار پشت سر هم بالون در وال استریت گفته تحلیلگران با سهام کشویی در نظرات و حتی به عنوان او همچنین گفت: ما در اقتصاد باید دوباره بجای اول برگشتن "قابل ملاحظه ای" پس از وقوع است reined در.

مغلوب ساختن پیشی جستن در تلاش برای jumpstart بزرگترین اقتصاد جهان به عنوان او به دنبال انتخاب مجدد در سال جاری است فشار گذشته از هشدارهای مقامات بهداشتی -- به خصوص بالای بیماری های عفونی متخصص Anthony Fauci که هشدار داد که بازگشایی بیش از حد به زودی خطرات تحریک شیوع غیر قابل کنترل.

روز چهارشنبه رئیس جمهور برکنار Fauci تماس برای احتیاط به عنوان "قابل قبول نیست" و در گزیده ای از مصاحبه با فاکس کسب و کار به درجه کامل در پنجشنبه مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: "من کاملا مخالفم با او در مدارس است."

EN NW احمق مغلوب ساختن پیشی جستن در بازگشایی مدارس 6H

برخی از اشاره از هزینه به سرعت در حال حرکت دیده می شود می تواند در بازارهای اروپایی با توجه بیشتر mauling با داده های تازه شیوع بیماری در کره جنوبی و آلمان است.

روسیه در حال حاضر کشور با دوم بیشترین تعداد ویروس موارد ثبت شده بیش از 10000 جدید عفونت پس از مقامات این هفته کاسته stay-at-home سفارشات.

ترس نیز در حال رشد از موج دوم در چین با شمال شرقی شهر جیلین قرار داده و در بخشی مستند و ووهان جایی که این ویروس برای اولین بار شناسایی شده در سال گذشته برنامه ریزی برای آزمون آن در کل جمعیت پس از خوشه موارد جدید.

فرانسه بازگشایی برخی از سواحل

هنوز با هیچ واکسن در چشم و وخیم اقتصادی با اشاره به بدترین رکود اقتصادی از زمان رکود بزرگ دهه 1930 بسیاری از کشورها در تلاش بودند به حرکت بازگشایی.

از جان گذشته برای نجات میلیون ها گردشگری, مشاغل, اتحادیه اروپا مجموعه ای از برنامه به صورت مرحله به مرحله راه اندازی مجدد سفر در تابستان امسال با مرز کنترل می شود در نهایت برداشته و اقدامات برای به حداقل رساندن عفونت مانند پوشیدن ماسک بر روی مشترک حمل و نقل.

در فرانسه برخی از سواحل بازگشایی در روز شنبه -- اما تنها برای شنا و ماهیگیری در حالی که آفتاب همچنان ممنوع است.

مردم در انگلستان اجازه داده شد به ترک خانه های خود را آزادانه تر به عنوان داده ها نشان داد که اقتصاد بریتانیا کاهش دو درصدی در ماه های ژانویه-مارس آن سریع ترین میزان از سال 2008 -- و با مراتب بدتر انقباض آمده است.

بيمارستان به نوبه خود مردم

در جای دیگر موارد صعودی شد.

شیلی تحمیل کل مستند در پایتخت آن سانتیاگو پس از 60 درصد جهش در عفونت بیش از 24 ساعت گذشته.

آرژانتین مقامات تماشای بوئنوس آیرس با احتیاط پس از یکی از فقیرترین و پرجمعیت ترین محله ها نشان داد افزایش عفونت. آب قطع شده بود در ویلای 31 به مدت هشت روز.

برزیل در حال ظهور به عنوان یک جهانی جدید کانون با وجود رئیس جمهور Jair Bolsonaro رد همه گیر به عنوان یک "کمی آنفولانزا."

کارشناسان بهداشت هشدار داده اند, به طور بالقوه عواقب ویرانگر به عنوان ویروس گسترش می یابد از طریق کشورهای در حال توسعه که در آن مراقبت های بهداشتی سیستم های تحت بودجه و انزوا است که اغلب امکان پذیر نیست.

در شمال نیجریه معتقد است که این ویروس در حال گسترش است دیده می شود بیمارستان درهای بسته خود را به بیمار.

بنده مدنی Binta محمد گفت که او تا به حال به تماشای مرگ خود از "عوارض ديابت است."

"چهار بیمارستان های خصوصی ما او را به خودداری از اعتراف او به خاطر ترس او از ویروس" او گفت:.

'دشوار بانوی پیر'

اما وجود داستان امید از جمله دو صد ساله که جان سالم به ویروس.

در اسپانیا 113 ساله ماریا Branyas مبارزه بیماری در طول هفته از انزوا در یک خانه بازنشستگی که در آن چند تن دیگر از ساکنان درگذشت از این بیماری است.

و در روسیه 100-year-old Pelageya Poyarkova چنگ یک دسته گل رز قرمز به عنوان او را مرخص شد از مسکو بیمارستان پس از خود را بازیابی.

"او تبدیل به یک کار دشوار بانوی پیر" بیمارستان اقدام مدیر Vsevolod Belousov گفت.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب