ما می بیند آخرین رکورد افزایش ویروس موارد در میان کشمکش بیش از مستند اقدامات

صادر شده در: 10/07/2020 - 07:56 بیش از 60,500 جدید Covid-19 عفونت گزارش شده در سراسر ایالات متحده در روز پنج

توسط NEWSPISHGAMANNN در 20 تیر 1399

صادر شده در:

بیش از 60,500 جدید Covid-19 عفونت گزارش شده در سراسر ایالات متحده در روز پنج شنبه با توجه به رویترز شمارش تنظیم و در عین حال یکی دیگر روز رکورد به عنوان خسته آمریکایی ها گفته شد را به اقدامات احتیاطی و همه گیر می شود به طور فزاینده سیاسی.

تبلیغات

کل نشان دهنده افزایش اندکی از روز شنبه هنگامی که وجود دارد 60,000 موارد جدید و علائم بزرگترین روز افزایش هر کشور پس از همه گیر ظهور در چین در سال گذشته است.

این کشور سخت ترین ضربه در جهان با این بیماری همه گیر در مجموع caseload بیش از 3.1 میلیون 133,195 مرگ و میر.

دانشگاه جانز هاپکینز است که ضبط روزانه آمار و ارقام برای ما و کشورهای دیگر از زمان شروع این بیماری همه گیر داد و حتی بالاتر افزایش 65,551 جدید کروناویروس موارد برای روز شنبه به تنهایی.

به عنوان عفونت های رز در 41 از 50 ایالات متحده بیش از دو هفته گذشته آمریکایی ها تبدیل شده اند به طور فزاینده تقسیم بر مسائلی مانند بازگشایی مدارس و کسب و کار. سفارشات توسط فرمانداران و رهبران محلی الزامی ماسک صورت تبدیل شده اند به خصوص تفرقه.

"این فقط دلسرد کننده به دلیل خودخواهی از (نه با پوشیدن یک ماسک) در مقابل از خود گذشتگی از کارکنان و مردم در این بیمارستان که قرار دادن خود در معرض خطر و من Covid-19 از این," گفت: دکتر اندرو Pastewski ICU, مدیر پزشکی در جکسون جنوب مرکز پزشکی در میامی.

"شما می دانید ما در حال قرار دادن خودمان در معرض خطر و افراد دیگر مایل به انجام هر چیزی و در واقع راه دیگری بروید و تهاجمی به ترویج این بیماری است. این واقعا آن را واقعا سخت است" او گفت:.

استفانی Porta, 41, مادام العمر, اورلاندو, فلوریدا ساکن گفت: تنها حدود نیمی از خریداران در فروشگاه عینک ماسک هر چند که بیشتر از او بود دیدم دو هفته پیش.

"آنها در حال تلاش برای ایجاد همه چیز عادی به نظر می رسد هنگامی که آن را نیست. مردم در حال مرگ, مردم در حال گرفتن بیمار است. این دیوانه," او گفت:.

فلوریدا روز پنجشنبه اعلام کرد نزدیک به 9000 در موارد جدید و 120 کروناویروس جدید, مرگ و میر, یک رکورد افزایش روزانه در زندگی از دست داده است.

فرماندار ران DeSantis به نام رو به افزایش موارد "تصویری بر روی صفحه رادار" و خواست ساکنان نترس.

"من می دانم که ما تا به حال تعداد زیادی از blips," DeSantis گفت. "ما در حال حاضر در بالاتر بر روی صفحه رادار از جایی که ما در ماه مه و اوایل ماه ژوئن است."

تگزاس نوار صاحبان سو فرماندار

فلوریدا یکی از معدود کشورهای است که فاش نمی کند تعداد بستری Covid-19 بيمار. اما بیش از چهار ده فلوریدا بیمارستان گزارش خود را در بخش های مراقبت ويژه ظرفیت کامل رسید در اوایل این هفته.

در تگزاس گروهی از صاحبان نوار شکایت فرماندار گرگ ابوت جمهوری خواه گفته او در ژوئن 26 سفارش بسته شدن آنها را نقض قانون اساسی امور خارجه اخبار صبح دالاس گزارش شده است.

دکتر رابرت Redfield, مدیر مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری روز پنجشنبه گفت که نگه داشتن مدارس بسته خواهد بود در معرض خطر بیشتری برای سلامت کودکان نسبت به بازگشایی آنها.

کالیفرنیا و تگزاس دو پرجمعیت ترین ایالت اعلام کرد رکورد افزایش در Covid-19 مرگ و میر در روز چهارشنبه.

کالیفرنیا دیده است موارد و hospitalisations حتی اگر این اعمال یکی از دقیقترین مستندات. پس از چند قانونگذاران و کارکنان در وزارت امور خارجه کنگره آمریکا در ساکرامنتو شد آلوده مجلس گفت: مجلس نمی خواهد بازگشت از تعطیلات تابستانی تا ژوئیه 27.

ریورساید و دانشگاه نظام سلامت در جنوب شرق لس آنجلس گسترش آن 44-تخت مراقبت ويژه پس از آن با بیماران.

"این بسیار سازگار هر روز در چند هفته گذشته. هر روز شده است مانند یک ماه کامل" ریورساید اورژانس پزشک استفانی Loe گفت: مراجعه به پزشکان اعتقادات است که یک ماه کامل را به ارمغان می آورد بیشتر بیماران به اتاق اورژانس.

فرمانداران در کالیفرنیا و فلوریدا و تگزاس یا حکومت مجبور به تعطیلی کسب و کار و قرنطينه و یا آنها را به نام آخرین رفت و آمد مکرر. اما شهردار لوس آنجلس اریک Garcetti هشدار داد او تحمیل جدید اقامت در خانه سفارش در دو هفته اگر آخرین افزایش نمی سهولت.

افزایش عفونت نیز وزن در بازار بورس روز شنبه با ترس از مستندات جدید که تلفات در بهبود اقتصادی. شاخص Dow و S&P 500 به پایان رسید پایین در حدود 1 درصد.

(FRANCE 24 با رادیو فردا)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن