سنای آمریکا به اتفاق آرا رای به تصویب شدیدی 'هنگ کنگ استقلال عمل'

صادر شده در: 03/07/2020 - 02:23Modified: 03/07/2020 - 02:23 مجلس سنای آمریکا به اتفاق آرا تصویب قانون در روز

توسط NEWSPISHGAMANNN در 13 تیر 1399

صادر شده در: Modified:

مجلس سنای آمریکا به اتفاق آرا تصویب قانون در روز پنج شنبه برای مجازات بانک ها انجام کسب و کار با مقامات چینی که برای اجرای پکن شدیدی جدید امنیت ملی قانون در هنگ کنگ ارسال آن به کاخ سفید برای رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را امضا می کند.

تبلیغات

مجلس نمایندگان روز چهارشنبه همچنین تصویب این لایحه بدون مخالفت یک نمونه نادر از قریب به اتفاق از حمایت هر دو حزب منعکس کننده نگرانی از فرسایش استقلال که اجازه داده بود که مستعمره سابق بریتانیا به رشد چین را آزادترین شهر و یک مرکز مالی بین المللی.

ایالات متحده و چین بوده است در مواجهه برای سال بیش از, از دست زدن به بیماری همه گیر کوروناویروس و پکن خشن پاسخ به اعتراضات در هنگ کنگ است. واشنگتن نیز به دنبال قرار دادن فشار بیشتر بر چین بیش از بدرفتاری مسلمان Uighurs در منطقه سین کیانگ.

"این است که فوری لحظه. ما زمان نمی تواند بیشتر انتقادی گفت:" سناتور دموکرات کریس ون Hollen سرب حمایت از "هنگ کنگ استقلال عمل" در مجلس سنا سخنرانی خواستار حمایت این قانون است.

"از طریق این لایحه سنای آمریکا روشن می سازد که طرف ما هستند" گفت: حزب جمهوری خواه و سناتور پت Toomey شرکت حامی.

این لایحه خواستار تحریم مقامات چینی و دیگران که کمک به نقض هنگ کنگ استقلال و موسسات مالی است که انجام کسب و کار با کسانی که در بر داشت به شرکت در هر گونه سرکوب در این شهرستان است.

قانونگذاران گفت: این مسابقه از طریق کنگره این هفته به دلیل چین اقدامات اخیر و به حمایت از معترضان در هنگ کنگ است. هزاران نفر با تجمع در هنگ کنگ روز چهارشنبه به تقاضای استقلال, خطر از شیب زندان محکوم چین گفت: واشنگتن باید جلوگیری از تداخل در هنگ کنگ امور.

'بردن بازی خود را'

الیزابت روزنبرگ, تحریم متخصص در مرکز امنیت نوین آمریکا به نام لایحه "بسیار قوی گام" و اضافه میکند: "آنها واقعا بردن بازی خود را و تلاش برخی از بسیار قدرتمند اقتصادی جدید ابزار"است.

هنگ کنگ بازگشت به قانون در سال 1997 تحت "یک کشور دو سیستم" فرمول است که محافظت آن آزادی از جمله گسترده استقلال. اما چین در روز سه شنبه معرفی جارو امنیت ملی قوانین برای این شهر را محکوم کرد توسط ایالات متحده آمریکا و بریتانیا و دیگر کشورهای غربی است.

وزیر خارجه بریتانیا Dominic Raab مواخذه HSBC و شرکت های دیگر در روز چهارشنبه برای حمایت از قانون گفت: حقوق از هنگ کنگ نباید قربانی برای بانکداران' جوایز.

ارشد و سیاستمداران ایالات متحده با انتقاد HSBC و استاندارد چارترد در ماه گذشته پس از بانک ها حمایت قانون جدید است.

چینی امنیتی قانون که مجازات جنایات تجزیه طلبی براندازی تروریسم و تبانی با نیروهای خارجی به زندگی در زندان را ببینید سرزمین اصلی سازمان های امنیتی در هنگ کنگ برای اولین بار اجازه می دهد تا استرداد به سرزمین اصلی به صورت آزمایشی.

چینی, سخنگوی وزارت امور خارجه ژائو Lijian صحبت در پکن هشدار داده است که ایالات متحده در برابر امضای قرارداد یا اجرای این لایحه تصویب پنج شنبه.

"در غیر این صورت چین را قاطعانه و با زور و اجبار مقاومت در برابر" او گفت:.

کاخ سفید نیست پاسخ به یک درخواست برای اظهار نظر در مورد اینکه آیا تهمت را امضاء این لایحه است.

همکار جمهوری خواه Toomey کرد و گفت: "بدون شک" مغلوب ساختن پیشی جستن خواهد آن را امضاء و آن را به درستی اجرا گذاشته است. اگر چه اندازه گیری اجازه می دهد تا رئیس جمهور به تحمیل اجباری تحریم برای امنیت ملی دلایل آن را نیز اجازه می دهد تا کنگره را به رای به رد اگر قانونگذاران احساس تهمت سوء استفاده از چشم پوشی ارائه.

ایالات متحده در حال حاضر شروع به از بین بردن هنگ کنگ ویژه وضعیت متوقف دفاع صادرات و محدود کردن قلمرو دسترسی به محصولات با فن آوری.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب