ما سیلی تحریم بشار اسد 18 ساله پسر حافظ در آخرین پیشنهاد برای فشار به رژیم

صادر شده در: 29/07/2020 - 23:23Modified: 29/07/2020 - 23:30 ایالات متحده در روز جمعه سیلی تحریم 18 ساله پسر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 9 مرداد 1399

صادر شده در: Modified:

ایالات متحده در روز جمعه سیلی تحریم 18 ساله پسر رئیس جمهور سوریه بشار اسد تعهد هرگز اجازه جنگ زده کشور رژیم غنی سازی خود را.

تبلیغات

حافظ اسد -- پس از نام پدر بزرگ خود را که حکومت سوریه با مشت آهنین برای سه دهه -- اجازه داده نخواهد شد به سفر و یا حفظ دارایی در ایالات متحده آمریکا وزارت امور خارجه گفت:.

تعیین بخشی از یک مجموعه دوم از تحریم ها تحت سزار قانون ما قانون که در زمان اثر در ماه ژوئن و با هدف جلوگیری از هر گونه عادی سازی اسد حتی به عنوان او برنده بازگشت بسیاری از خاک سوریه پس از یک و نه سال جنگ.

"ما همچنان به نگه داشتن بشار اسد و رژیم او پاسخگوی جنایات خود را در حالی که نگه داشتن یاد و خاطره قربانیان خود را زنده" وزیر امور خارجه مایک Pompeo در بیانیه ای گفت.

"وقت آن است که برای اسد نیازی, وحشیانه, جنگ برای پایان," او گفت:.

ایالات متحده در حال حاضر تحریم های تحمیل شده بر بشار اسد و همسرش اسما.

مقامات گفت: تحریم ها علیه خود را تنها فرزند بودند به معنای توقف حافظ از تبدیل شدن به یک مجرا برای خانواده اش در خارج از کشور.

"آن بوده است چنین برجسته روند میان رژیم سوریه و بازیگران خود را به استفاده از اعضای خانواده اعم از خواهر و برادر خود و یا فرزندان خود را امتحان کنید به ادامه کسب و کار خود را در محل پس از تحریم گفت:" جوئل Rayburn, دولت بخش رسمی که دسته سوریه است.

Rayburn هشدار داد که اسدس و برجسته دیگر خانواده ها را افزایش دادند اهرم های اقتصادی به سوریه به نظر می رسد برای بازسازی.

"برای ما نقطه ای از این تحریم ها این است که سعی کنید برای جلوگیری از رژیم اسد از تحکیم که نوع اقتصادی کنترل آن است و سپس مورد استفاده برای تداوم جنگ و تداوم ماشین کشتار مردم سوریه" Rayburn به خبرنگاران گفت:.

حافظ اسد فرزند ارشد اسدس' سه فرزند است عناوین ساخته شده به عنوان یک نوجوان بیشتر برای اشتیاق خود را برای ریاضیات.

او گرفته شده در بخش بین المللی ریاضی در مسابقات رومانی و برزیل که در سال 2017 به پایان رسید 528th از 615.

هدف قرار دادن کسب و کار, اما نه روسیه

ایالات متحده همچنین سیلی تحریم ها در سوریه تاجر وسیم Anwar al-Qattan که درگیر در پروژه های ساختمانی بزرگ در دمشق.

به گفته وزارت خزانه داری در سوریه, مقامات را به او اعطا قرارداد به منظور توسعه یک high-end بازار خرید, از بین بردن قبلی سرمایه گذار پس از Qattan موافقت به پرداخت معادل 2.7 میلیون دلار در سال در هزینه.

همچنین تحریم بود کلی عمده زهیر Tawfik اسد یک عضو از تمدید حکم خانواده و خود پسر بالغ.

افسر باعث شده است که اولین بخش از ارتش سوریه است که از زمان آغاز شورش در سال 2011 متهم شده است که از کشتار و دستگیری ها در مناطق نزدیک دمشق.

مقامات ایالات متحده گفت که تعیین آخرین تحریم ها در حافظه از قربانیان مرگبار 2011 محاصره حماة نیز در سال گذشته به عنوان بمب که گفته می شود مربوط به روسیه یک بازار در شهر Maarat shahar در استان ادلب که در آن بیش از 40 غیر نظامی کشته شدند.

ایالات متحده هنوز هدفمند منافع کسب و کار از اسد را کلید متحد روسیه است.

ترس از عمل در برابر سرمایه گذاران خارجی تحت سزار عمل باید wreaked ویران در سوریه جنگ زده اقتصاد تیرگی امید برای بازسازی.

ادلب باقی مانده است آخرین سنگر و استحکامات از نیروهای اپوزیسیون از جمله جهادگران که مبارزه اسد در جنگی که تاکنون بیش از 380,000 زندگی میلیون ها نفر آواره و سوخت افزایش خشونت فوق العاده گروه دولت اسلامی.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب