ما شکایت برای جلوگیری سابق مغلوب ساختن پیشی جستن مشاور بولتون از انتشار کتاب خود

صادر شده در: 17/06/2020 - 01:07 ایالات متحده در روز سه شنبه شکایت سابق مشاور امنیت ملی جان بولتون به دنبال ب

توسط NEWSPISHGAMANNN در 28 خرداد 1399

صادر شده در:

ایالات متحده در روز سه شنبه شکایت سابق مشاور امنیت ملی جان بولتون به دنبال برای جلوگیری از انتشار یک کتاب در مورد وقت خود را در کاخ سفید که در آن گفت: حاوی اطلاعات طبقه بندی شده و خواهد سازش امنیت ملی است.

تبلیغات

مدنی طرح دعوی در دادگاه یک روز پس از رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت بولتون خواهد بود شکستن قانون اگر این کتاب منتشر شد.

کاخ سفید شورای امنیت ملی "تعیین کرده است که نسخه خطی در شکل فعلی آن شامل برخی معابر برخی تا چند پاراگراف در طول است که شامل طبقه بندی شده امنیت ملی اطلاعات" طرح دعوی در دادگاه گفت.

انتشار کتاب "می تواند آسیب های جبران ناپذیر به دلیل افشای موارد از اطلاعات طبقه بندی شده در این مقاله منطقی می تواند انتظار می رود به علت آسیب های جدی و یا فوق العاده قبر آسیب به امنیت ملی ایالات متحده" با توجه به طرح دعوی در دادگاه.

مغلوب ساختن پیشی جستن اخراج بولتون در سپتامبر گذشته پس از حدود 17 ماه به عنوان مشاور امنیت ملی.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: Bolton می داند که او دارای اطلاعات طبقه بندی شده در خود کتاب است که او به اتمام پاکسازی فرآیند مورد نیاز برای هر کتاب نوشته شده توسط سابق مقامات دولتی که تا به حال دسترسی به اطلاعات حساس است.

دادستان کل ویلیام Barr گفت: وزارت دادگستری در تلاش بود که بولتون به تکمیل فرآیند ترخیص کالا از گمرک و "را لازم حذف از اطلاعات طبقه بندی شده."

بولتون "از اتاق که در آن اتفاق افتاده است: کاخ سفید خاطرات" قرار است منتشر شود در ژوئن 23.

انتشارات سیمون و شوستر گفت: این کتاب فراهم می کند یک خودی حساب از مغلوب ساختن پیشی جستن "ناسازگار scattershot فرایند تصمیم گیری است."

سیمون و شوستر را بلافاصله پاسخ به درخواست برای اظهار نظر در مورد طرح دعوی در دادگاه.

کتاب جزئیات مغلوب ساختن پیشی جستن ارتباط با چین و روسیه و اوکراین و کره شمالی و ایران و انگلیس و فرانسه و آلمان و ناشر گفت.

"این کتاب دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نمی خواهند شما را به خواندن" آن را گفت.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب