دیوان عالی آمریکا به نظر می رسد تقسیم می شود در بحث بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن مالیات

صادر شده در: 13/05/2020 - 03:01 رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ادعا می کنند از نزدیک حق مطلق خود را

توسط NEWSPISHGAMANNN در 24 اردیبهشت 1399

صادر شده در:

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ادعا می کنند از نزدیک حق مطلق خود را به نگه داشتن منابع مالی راز رز به دیوان عالی کشور روز سه شنبه به اوج یک سال به مرحله نهایی مسابقات بیش از توازن قدرت در دولت آمریکا.

تبلیغات

رئیس جمهور را منتشر کرده است اظهارنامه مالیاتی خود را با وجود وعده در طول سال 2016 انتخابات به انجام این کار برخلاف داوطلبانه سنت تایید توسط هر آمریکایی پس از ریچارد نیکسون در دهه 1970.

امور مالی خود را در حال هدف از کنگره تحقیقات توسط دموکرات ها به دنبال به رئیس جمهور تهمت سازمان و خانواده اش در چه آغاز شده به عنوان یک کاوشگر به نفوذ خارجی در سال 2016.

در همین حال نیویورک دادستان سایرس ونس یک دموکرات است که به دنبال به اینکه آیا تهمت شکست قانون بیش از hush پرداخت پول به یک ستاره پورنو سابق و یک مدل پلیبوی که می گویند که آنها خواب با مغلوب ساختن پیشی جستن.

ناظران می گویند تصمیم دادگاه بر اینکه وادار به آزادی مالی خود می تواند عمیق و دراز مدت پیامدهای برای قانونگذاران توانایی به مورد مداقه قرار دادن رئیس جمهور.

مغلوب ساختن پیشی جستن وکلا استدلال کرده اند در دادگاه های پایین است که او لذت می برد و ایمنی کامل در حالی که در دفتر.

اما لیبرال عدالت النا کاگان گفت: رئیس جمهور و تیم حقوقی آن "اساسی حکم ما قانون اساسی که رئیس جمهور است و نه فوق قانون است."

رئیس جمهور مدافعان می گویند تحقیقات سیاسی رانده شده و به مقدار آزار و اذیت دخالت در توانایی های خود را به منجر شود.

"این هیچ راز آن است که رابطه بین مجلس نمایندگان و رئیس جمهور است و چیز ساییده شده اما این نه اولین و نه آخرین بار است که یک خانه از کنگره خواهد بود در تقابل با رئیس جمهور گفت:" مغلوب ساختن پیشی جستن وکیل پاتریک Strawbridge.

"حکم دادگاه در اینجا اعمال می شود تاثیر می گذارد نه تنها این رئیس جمهور اما ریاست جمهوری خود" او هشدار داد.

'ده تن وزن'

رئیس جمهور توسط قانون مورد نیاز نیست به انتشار اطلاعات خصوصی خود را در امور مالی.

اما نه قاضیان -- دو برداشت با مغلوب ساختن پیشی جستن سه پیشین جمهوری خواه رئیس جمهور و چهار توسط دموکرات ها -- اذعان کرد که از رئیس جمهور تا به حال bucked سنت است.

"ما هرگز تا به حال به این موضوع و دلیلش این است که کنگره و رئیس جمهور رسیده تسهیلات با یکدیگر" کاگان یکی از دادگاه آزادگان گفت Strawbridge.

"چه شما در حال درخواست ما انجام دهید این است برای قرار دادن (یک) نوع 10-تن وزن در مقیاس بین رئیس جمهور و کنگره," او گفت:.

مغلوب ساختن پیشی جستن پنهان کاری بیش از اظهارنامه مالیاتی خود را گمانه زنی ها در مورد سابق املاک و مستغلات سلاطین ارزش واقعی و امکان مالی و گیرایی.

کنگره تحقیقات مطرح کرده اند سوال در مورد اینکه آیا او حساس قرار گرفتن در معرض مالی به روسیه و همچنین اینکه او استفاده کرده است سوال برانگیز حسابداری نقاط ضعف برای جلوگیری از پرداخت مالیات در 1990s و 2000s.

در نیویورک و کنگره مورد احضاریه صادر شده به Ncmec تهمت را دیرین شرکت حسابداری و همچنین به دویچه بانک و سرمایه یک بانک خواستار پرونده های مالی خود را برای 2011-2018.

واترگیت و پائولا جونز

دیوان عالی کشور شنیده تکرار اشاره به رسوایی واترگیت از اوایل دهه 1970 که در آن نیکسون حاضر به پیروی از یک میلیون احضاریه و رئیس جمهور بیل کلینتون ایمنی ادعا می کنند که پائولا جونز شکایت کرد و او را در 1990s برای آزار و اذیت.

در هر دو مورد حکم دادگاه علیه مصونیت مطلق برای رئیس جمهور.

مغلوب ساختن پیشی جستن وکلا استدلال می کنند که نه حاکم اعمال می شود گفت: این کنگره و نیویورک احضاریه نشان داد هیچ روشن نیاز برای رئیس جمهور سوابق مالی.

"این احضاریه شکست هر مشخصه مشروع کنگره بررسی" Strawbridge گفت.

او افزود که آنها impinged در مغلوب ساختن پیشی جستن توانایی انجام وظایف خود را ، "بر خلاف رئیس جمهور هرگز در زنگ تفریح" او پکتیا میباشد.

اما وکیل برای کنگره داگلاس نامه استدلال وجود دارد روشن نیاز به اسناد و مدارک.

"وجود دارد یک نیاز آشکار به تمرکز بر روی رئیس جمهور سوابق مالی برای تعیین اگر رئیس جمهور منوط به خارجی اهرم. واضح است که روابط با قانونی هدف" نامه گفت.

او همچنین گفت: این پرونده قبل از دادگاه عالی بود بسیار خاص و آیا نیاز به تصمیم گیری است که تغییر موازنه قدرت در حکومت.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن