دادگاه عالی آمریکا با حملات محدود کردن لوئیزیانا, قانون سقط جنین در

صادر شده در: 29/06/2020 - 18:40ویرایش: 29/06/2020 - 18:48 دادگاه عالی ایالات متحده در دفاع از حق سقط جنین در

توسط NEWSPISHGAMANNN در 10 تیر 1399

صادر شده در: ویرایش:

دادگاه عالی ایالات متحده در دفاع از حق سقط جنین در عمده حاکم در دوشنبه قابل توجه پایین, لوئیزیانا, قانون, قرار دادن محدودیت بر روی پزشکان که انجام این روش برخورد یک ضربه به ضد سقط جنین طرفداران.

تبلیغات

این 5-4 حاکم با حزب محافظه کار قاضی جان رابرتز پیوستن چهار لیبرال قضات در اکثر نمایندگی یک پیروزی برای شریوپورت مبتنی بر سقط جنین ارائه دهنده امید گروه پزشکی برای زنان در آن به چالش 2014 قانون است. اندازه گیری تا به حال مورد نیاز پزشکان که انجام سقط جنین برای یک, گاهی اوقات دشوار به دست آوردن رسمی وابستگی به نام "اعتراف امتیازات" در یک بیمارستان در عرض 30 مایل (48 کیلومتر) از درمانگاه.

دو تا از سه کلینیک های که انجام سقط جنین در لوئیزیانا دولت در حدود 4.6 میلیون نفر را مجبور به نزدیک اگر قانون گرفته شده بود, اثر, با توجه به وکلا برای امید گروه پزشکی.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دولت پشتیبانی لوئیزیانا در مورد. ضد سقط جنین طرفداران امیدوار بود که دادگاه عالی با آن 5-4 محافظه کار اکثریت خواهد بود مایل به مجوز سقط جنین, محدودیت های مانند کسانی که دنبال لوئیزیانا و دیگر محافظه کار متحده است.

"امروز حکم ناامیدی تلخ" گفت: Marjorie Dannenfelser جمهور ضد سقط گروه Susan B. Anthony لیست.

این تصمیم نوشته شده توسط لیبرال عدالت Stephen Breyer مشخص شده دومین بار در چهار سال دادگاه در برابر یک "اعتراف امتیازات" مورد نیاز است.

در سال 2016 دادگاه زده جمهوری-حمایت قانون تگزاس که موظف اعتراف امتیازات و مورد نیاز درمانگاه به هزینه بیمارستان درجه امکانات پیدا کردن محدودیت های نمایندگی یک ع "بی بار" بر روی یک زن توانایی به دست آوردن سقط جنین. دو قوانین Breyer نوشت: در حال "تقریبا کلمه به کلمه یکسان" به معنی دادگاه باید رسیدن به همان نتیجه.

وجود شواهد کافی که لوئیزیانا اندازه گیری "خواهد جای قابل توجهی از موانع در این مسیر از زنان به دنبال سقط جنین در لوئیزیانا" Breyer اضافه شده است.

رابرتز عقیده داشت در سال 2016 مورد, نام کل سلامت زن v. Hellerstedt اما گفت که او رای دادند با لیبرال ها در روز دوشنبه بر اساس دادگاه سنت احترام آن سوابق.

"من پیوست مخالفت در کل سلامت زن و همچنان به این باور است که این مورد اشتباه در تصمیم. سوال امروز این است که آیا کل سلامت زن درست بود یا غلط اما آیا به پایبندی به آن در تصمیم گیری مورد حاضر" رابرتز نوشت.

اما رابرتز آیا سوال برخی از دادگاه تجزیه و تحلیل در تگزاس حکم نشان می دهد او ممکن است طرف با همکاران محافظه کار خود در چالش های آینده به محدودیت های سقط جنین.

'ما در حال رها'

در نتیجه واکنش مثبت به این حکم از سقط جنین بود و خاموش.

"ما در حال رها که لوئیزیانا قانون مسدود شده است اما امروز ما نگران فردا" گفت: نانسی Northup رئیس مرکز حقوق باروری که به نمایندگی از لوئیزیانا درمانگاه.

"پس از تصمیم امروز ما می توانیم یک آه امداد تنفس" اضافه شده الکسیس مک گیل جانسون رئيس جمهور از والدین اقدام صندوق یکی دیگر از سقط جنین ،

نوشتن در مخالفت محافظه کار عدالت ساموئل Alito گفت: لوئیزیانا و تگزاس احکام مشابه بودند تنها به این دلیل که "سقط جنین حق به رسمیت شناخته شده در این دادگاه تصمیم گیری استفاده می شود مانند یک بولدوزر صاف قوانین حقوقی که در راه ایستاده است."

رابرتز همچنین طرفه با لیبرال قضات در دو مهم دیگر احکام این ماه است. یکی پیدا کردم که همجنسگرا و تراجنسیتی محافظت از مردم وجود تبعیض در محل کار تحت فدرال حقوق مدنی قانون است. دیگر مسدود مغلوب ساختن پیشی جستن پیشنهاد برای پایان دادن به یک برنامه است که محافظت از اخراج صدها هزار نفر از مهاجران که وارد ایالات متحده به طور غیر قانونی به عنوان کودکان.

دیگر موارد مربوط به چالش های قانونی برای دولت محدودیت های سقط جنین در حال رفتن به سمت قضات است که می تواند ارائه راههای دیگر برای آن محافظه کاران به رول دسترسی به روش.

مغلوب ساختن پیشی جستن به دنبال انتخاب مجدد در نوامبر. 3 وعده در طول ریاست جمهوری 2016 نژاد به انتصاب قضات که سرنگونی نقطه عطفی 1973 Roe v. Wade حاکم است که قانونی کردن سقط جنین در سراسر کشور. لوئیزیانا مورد مشخص شده عمده سقط جنین اختلاف شنیده دادگاه پس از مغلوب ساختن پیشی جستن منصوب برت Kavanaugh در سال 2018 و نیل Gorsuch در سال 2017 به عنوان قضات. هر دو حکومت به نفع لوئیزیانا محدودیت های سقط جنین.

سقط جنین باقی می ماند تفرقه موضوع در ایالات متحده به عنوان آن را در بسیاری از کشورها است. مسیحی محافظه کاران — مهم مربوط به حوزه های سیاسی برای مغلوب ساختن پیشی جستن — در میان کسانی که بیشتر با آن مخالف است. خواه رئیس جمهور که سال قبل تا به حال پشتیبانی از سقط جنین, حقوق, حضور ضد سقط جنین مارس در ژانویه و اعلام کرد: "کودکان متولد نشده تا به حال هرگز یک مدافع قوی تر در کاخ سفید است."

سقط جنین طرفداران حقوق استدلال کرده اند که محدودیت های چنین به عنوان اعتراف امتیازات به معنای محدود کردن دسترسی به سقط جنین محافظت نمی سلامت زنان به عنوان طرفداران می گویند. زمانی که دادگاه عالی در سال 1992 مجددا بر Roe v. Wade حکم آن را ممنوع و قوانین قرار داده شده است که یک "بی بار" بر روی یک زن توانایی به دست آوردن سقط جنین.

Baton Rouge-بر اساس منطقه ای ایالات متحده قاضی جان deGravelles اشاره کرد این بار بی سابقه زمانی که او زده لوئیزیانا قانون در سال 2016. پس از لوئیزیانا به دادگاه تجدید نظر به New Orleans بر اساس 5th ما مدار دادگاه تجدید نظر تایید قانون است.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن