ما را به برداشت 11,900 نیروهای نظامی از آلمان در حدود نیمی به مستقر در اروپا

صادر شده در: 29/07/2020 - 16:24 ارتش ایالات متحده روز چهارشنبه گفت: این امر حرکت در مقر خود به خارج از اشتوت

توسط NEWSPISHGAMANNN در 8 مرداد 1399

صادر شده در:

ارتش ایالات متحده روز چهارشنبه گفت: این امر حرکت در مقر خود به خارج از اشتوتگارت, آلمان به بلژیک به عنوان آن مشخص شده گسترده تر برنامه ای برای تغییر مکان در اطراف 12,000 نیروهای نظامی آمریکا در خارج از آلمان به دستور رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

تبلیغات

مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد قصد دارد در ماه گذشته برای کاهش تعداد نیروهای نظامی آمریکا در آلمان به 25,000, اشتباه نزدیک آمریکا برای عدم دیدار با ناتو دفاع صرف هدف و آن را متهم به استفاده از امریکا در تجارت است.

از 34,500 پرسنل نظامی ایالات متحده در آلمان برخی از 6400 ارسال خواهد شد در حالی که نزدیک به 5,600 دیگران منتقل خواهد شد به دیگر کشور های ناتو و آمریکا وزیر دفاع علامت Esper چهارشنبه اعلام کرد.

یک هدف کلیدی چرخش است برای تقویت ناتو در جنوب شرقی پهلو در نزدیکی دریای سیاه Esper گفت.

برخی نیز می تواند رفتن به لهستان و کشورهای بالتیک اگر ورشو شرح زیر از طریق یک توافق در حال حاضر ترسیم شده توسط دو طرف Esper گفت.

مقامات آمریکایی گفت: برخی از حرکت آغاز خواهد شد در ماه و به احتمال زیاد ارسال هوایی و نیروهای زمینی به کشورهایی که در حال حاضر آمریکا حضور نظامی.

شیفت به لهستان

اعلام ارتباط تنگاتنگی با برنامه ریزی برای افزایش ما حضور نظامی در لهستان یک تغییر طولانی مدت مورد نظر توسط ورشو و لهستان رئیس جمهور آندره Duda.

حرکت می کند انتظار می رود به هزینه "میلیاردها" دلار به گفته مقامات آمریکایی و نیاز به ساخت و ساز در پایگاه های خود در آمریکا را به جای نیروهای اضافی. مقامات گفت که در آینده نیروهای دیگر خواهد چرخش در داخل و خارج از اروپا است.

اعضای تهمت سیاسی حزب را مورد انتقاد نیروهای نظامی حرکت می کند به عنوان یک هدیه به روسیه و یک تهدید برای امنیت ملی آمریکا. بیست و دو جمهوری خواهان در کمیته نیروهای مسلح مجلس اخراج با نامه ای به ناروا گفت: کاهش تعهد آمریکا به اروپا دفاع خواهد تشویق روسی تجاوز و فرصت طلبی.

آن را نیز معلوم نیست اگر این طرح خواهد زنده بماند اگر تهمت است نه انتخاب مجدد در نوامبر است.

یک پیام به روسیه

آلمان یک hub برای ما عملیات در خاورمیانه و آفریقا است. تصمیم به نگه داشتن نزدیک به نیمی از نیروهای خود را در اروپا روشن است حرکت توسط پنتاگون برای ارام کردن متحدان با اجتناب از خروج کامل 10,000 نیروهای خارج از منطقه است. و با گسترش نیروهای خود را به شرق آن را می فرستد یک پیام به روسیه که با ما نیست کاهش تعهد خود را به این منطقه باقی می ماند و آماده برای محافظت از شرق اروپا از هر مسکو پرخاشگری است.

تغییر نیروهای خارج از آلمان تا به حال مدت طولانی است که شایعه است و در خط با پنتاگون در تلاش برای قرار دادن سربازان بیشتر در اقیانوس هند و آرام. اما مغلوب ساختن پیشی جستن نظرات حاکی از این حرکت شد و بیشتر به طور مستقیم به خشم خود را بیش از آلمان شکست برای دیدار با هزینه های دفاعی ناتو اهداف است.

مغلوب ساختن پیشی جستن به مارک آلمان "متخلف" برای عدم دیدار با ناتو هدف مجموعه در سال 2014 برای اعضای توقف کاهش بودجه و حرکت به سمت گذراندن حداقل دو درصد از تولید ناخالص ملی در دفاع توسط 2024. و او اظهار داشت که آلمانی ها طولانی بود shortchanged ایالات متحده در تجارت و دفاع اعلام کرد که "تا زمانی که آنها پرداخت" بیشتر خود را برای دفاع او را کاهش نیروهای نظامی ایالات متحده آمریکا.

در رویداد ماه گذشته با Duda تهمت گفت که برخی از نیروهای نظامی از آلمان به لهستان و برخی را به "جاهای دیگر".

تحت توافق نامه اعلام کرد در سال گذشته ما در حال حاضر گفت: ارسال حدود 1000 نیروهای بیشتر به لهستان و پیشرفت در حال ساخته شده, مقامات گفت: برای ایجاد زمینه های مناسب برای کسانی که حرکت می کند. بر اساس این قرارداد آمریکا اضافه خواهد شد یک بخش ستاد مبارزه با مرکز آموزش یک اسکادران هواپیماهای بدون سرنشین و ساختار برای حمایت از ارتش تیپ است که می تواند چرخش در داخل و خارج از کشور است.

به طور کلی ما در مورد 47,000 سربازان و پرسنل غیر نظامی در آلمان گسترش در سراسر تعدادی از پایگاه های ستاد مرکزی و تاسیسات کوچکتر. بسیاری از 35000 نفر در وظیفه فعال هستند در یک تعداد انگشت شماری از بزرگتر ارتش و نیروی هوایی از جمله پایگاه های Ramstein پایگاه هوایی یک مرکز در منطقه است. نیز وجود دارد 2,600 گارد ملی و نیروهای ذخیره در آلمان و تقریبا 12000 شهروندان برای خدمات و یا وزارت دفاع.

چندین دبیرکل ناتو تا به حال ابراز نگرانی در مورد تصمیم به جلو و هزاران نفر از نیروهای خارج از کشور به خصوص پس از مغلوب ساختن پیشی جستن است صحبت کردیم و بارها و بارها در مورد آوردن نیروهای خانه و گرفتن ما از "جنگ بی پایان".

(FRANCE 24 با AP, AFP و رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب