ما قول به کاهش عراق حضور نظامی در استراتژیک ایران در بیش از یک دهه

صادر شده در: 12/06/2020 - 05:47بروز رسانی: 12/06/2020 - 05:47 ایالات متحده روز پنجشنبه گفت: این امر کاهش نیر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 23 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

ایالات متحده روز پنجشنبه گفت: این امر کاهش نیروهای نظامی در عراق در ماه های آینده به عنوان اصطکاک بین دو کشور کاسته تحت جدیدی در آمریکا پسند برتر در بغداد.

تبلیغات

ایالات متحده نیز وعده حمایت به سرپا نگه داشتن مبارزه عراق اقتصاد به عنوان دو کشور برگزار شد اولین استراتژیک گفت و گو در بیش از یک دهه.

تنش ها سر به فلک کشید پس ما اعتصاب در بغداد در ماه ژانویه که به کشته شدن ایران ژنرال قاسم سلیمانی در عراق, فرمانده ابو مهدی Muhandis با قانونگذاران در بغداد خواستار اخراج تقریبا 5,200 نیروهای نظامی آمریکا در این کشور است.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در پاسخ به تهدید تحریم های فلج کننده و به گفته منابع نظامی آمریکا, واشنگتن شروع به برنامه ریزی گسترده ای بمب گذاری در ولگردی و قانونی شکنی در برابر گروه مورد سرزنش راکت.

در یک بیانیه مشترک ایالات متحده گفت که دلیلی برای آن را بازگشت به عراق در سال 2014 -- شکست افراط گرایان از گروه دولت اسلامی -- ساخته شده بود عمده پیشرفت.

"این دو کشور به رسمیت شناخته شده است که در پرتو پیشرفت های قابل توجهی نسبت به از بین بردن داعش تهدید در ماه های آینده ایالات متحده ادامه خواهد داد کاهش نیروها از عراق" یک بیانیه مشترک گفت.

"ایالات متحده تصریح کرد که آن را به دنبال ندارد و نه درخواست پایگاههای دائمی و یا دائم حضور نظامی در عراق است."

این ائتلاف در حال حاضر تثبیت شده فقط به سه پایگاه در ماه های اخیر از یک دوجین.

مشترک بیانیه درهم را جلوتر از زمان را به ارقام و روز پنج شنبه در این گفت و گو بود مختصر با دیوید Schenker بالا دیپلمات ایالات متحده برای خاورمیانه گفتن خبرنگاران این هیات مورد بحث نیست یک جدول زمانی برای کاهش نیروهای نظامی است.

با توجه به کروناویروس سفر محدودیت سطح بالا انتظار می رود مذاکرات را در بغداد شد تنزل مقام به مختصری آنلاین-لگد جلسه.

جدید PM تغییرات تن

تنش را آرام قابل ملاحظه ای از مصطفی Kadhemi -- یک زن رئیس جاسوسی با روابط نزدیک با آمریکا و متحدان آن در منطقه -- در زمان کمر به عراق برتر است.

دو مقامات عراقی گفت: Kadhemi دعوت شده به کاخ سفید در این سال های دیپلماتیک شاخه زیتون سلف خود Adel Abdel مهدی تا به حال دریافت کرده است.

"وجود دارد فقدان اعتماد به نفس در رابطه با دولت قبلی" یکی از مقامات گفت.

عراق در این بیانیه مشترک که وعده داده شده برای محافظت از ما پایگاه های که دیده می شود یک مجموعه از موشک آتش سرزنش در گروه های شبه نظامی وابسته به ایران یک دشمن برای مغلوب ساختن پیشی جستن دولت.

ایالات متحده گفت: این امر به منظور تشویق سرمایه گذاری و ترویج اصلاحات اقتصادی در عراق بود که لرزاند سال گذشته توسط عمده تظاهرات علیه بیکاری و فساد است.

"ما به حمایت از دولت جدید از طریق موسسات مالی بین المللی برای کمک به پاسخگویی به چالش COVID-19 و کاهش درآمدهای نفتی," Schenker گفت.

عراق اقتصاد متکی تقریبا به طور انحصاری در صادرات نفت با متزلزل قیمت و کم تقاضا به شدت کاهش دولت توانایی پرداخت دستمزد و حقوق بازنشستگی و رفاه به هشت میلیون عراقی.

پس از Kadhemi در زمان شارژ ایالات متحده تمدید چشم پوشی از آمریکا تحریم اجازه دهید به عراق نگه داشتن واردات مورد نیاز گاز از ایران اگر چه این معافیت اجرا می شود در ماه سپتامبر.

"کل ما و عراق و روابط دو جانبه را ثابت نمی شود در یک روز گفت:" رابرت فورد یک تحلیلگر در خاورمیانه موسسه و یک دیپلمات ایالات متحده در بغداد در آخرین دور از مذاکرات استراتژیک در سال 2008 که اتو کردن آمریکا به خروج از اشغال آغاز شد که پس از تهاجم سال 2003 برای سرنگونی صدام حسین.

"اما هنگامی که ما به نظر می رسد که افراد مناسب را در جای مناسب در زمان مناسب" او گفت:.

چشم سربازان آینده

دراماتیک و یا افت ناگهانی می تواند مانع ائتلاف را تلاش برای بازگشت به عراق fightback برابر است با جای خواب سلول ها که به تشدید حملات در هفته های اخیر.

"هر چه می آید از این گفت و گو در حال رفتن به راه آینده ما روابط استراتژیک" یک آمریکایی رسمی از ائتلاف به خبرگزاری فرانسه گفت.

"من هنوز هم به پرواز هواپیماهای بدون سرنشین نظارت یا نه ؟ آیا شما هنوز هم می خواهید ما هوش؟," او اضافه شده است.

دیگر کشورهای ائتلاف در حال تماشای از نزدیک.

"توانایی غیر ما اعضای ائتلاف در عراق بستگی دارد که آیا ما می ماند. ما در حال کردن زن توسط این گفت و گو بیش از حد" یک دیپلمات غربی به خبرگزاری فرانسه گفت.

سخنگوی طرفدار ایران فتح بلوک احمد اسدی است اصرار بر شش ماه مهلت برای نیروهای خارجی' خروج.

روز دوشنبه و سه شنبه دو راکت در نزدیکی فرودگاه بغداد و سفارت آمریکا پس از هفته ها آرامش.

اما شعارهای تر بود خو از حد معمول با حتی تندرو Kataeb حزب الله گفت: آن را یک موضع رسمی در این مذاکرات تنها پس از اولین جلسه.

"این گروه ها retrenching می دهد که Kadhemi برخی از فضا با آمریکایی" فورد گفت.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب