آتش سوزی ایالات متحده نابود شهرها، به نوبه خود مرگبار به عنوان آنها خشم در سراسر ساحل غربی

صادر شده در تاریخ: 10/09/2020 - 01:22 فرماندار روز چهارشنبه گفت در حالی که گزارش های اولیه تلفات شروع به ظاهر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 20 شهریور 1399

صادر شده در تاریخ: 10/09/2020 - 01:22

فرماندار روز چهارشنبه گفت در حالی که گزارش های اولیه تلفات شروع به ظاهر شدن کرد، یک توده بی سابقه از آتش سوزی های شدید و باد محور در اورگن همه چیز را به جز نابود کردن پنج شهر کوچک، ترک تعداد کشته شدگان به طور بالقوه بالا در پی خود، فرماندار روز چهارشنبه گفت.

تبلیغات
ادامه

صدها مايل دورتر در شمال کاليفرنيا، سه کشته روز چهارشنبه از پرچمداري رعد و برق که در اين هفته پس از آن که آتش نشانان سرراه قابل توجهی حاوی آن ساخته بودند، با شدت بيشتری به زندگی غرش کرد، تائيد شد.

در حالی که بیش از دو جین فروغ بزرگ همچنان به ویران کردن در سراسر swaths گسترده ای از کالیفرنیا، ایالت همسایه اورگان خسته آخرین brunt از آتش سوزی طاعون بسیاری از غرب ایالات متحده در طول هفته گذشته است.

بادهای تا ۵۰ مایل در ساعت (۸۰ کیلومتر در ساعت) شعله های آتش را در عرض چند ساعت به مسابقه ده ها مایل فرستادند و صدها خانه را فرا گرفتند چرا که آتش نشانان دست کم ۳۵ فروغ بزرگ را در سراسر مناطق اورگن تقریباً برابر با نزدیک به دو برابر اندازه شهر نیویورک جنگیدند.

فرماندار کیت براون در یک کنفرانس خبری گفت چندین جامعه اورگان، از جمله شهر دیترویت در دره سانتیام، و همچنین بلو ریور و ویدا در شهرستان ساحلی لین، و فینیقه و استعداد در جنوب اورگن، به طور قابل ملاحظه ای نابود شدند.

براون بدون ارائه جزئیات گفت: «این می تواند بزرگترین از دست دادن در زندگی و اموال انسان ها به دلیل آتش سوزی در تاریخ ایالت ما باشد.»

در طول 24 ساعت گذشته، اورگن آتش سوزی های بی سابقه ای را تجربه کرده است، با عواقب ویرانگر در سراسر ایالت. اولویت شماره یک ما در حال حاضر نجات جان ها است. این می تواند بزرگترین از دست دادن جان و اموال انسان به دلیل آتش سوزی در تاریخ دولت ما است.

— فرماندار کیت براون (@OregonGovBrown) یدلایمخیرات 2020 سپتامبر 9

براون تیم های نجات نجات را نجات فراری ها با کشیدن آن ها از رودخانه هایی که در آن ها از شعله های آتش پناه گرفتند، توصیف کرد.

تلفات شمال غربی اقیانوس آرام

به گزارش KOIN News، یک پسر ۱۲ ساله و مادربزرگش در آتش سوزی در نزدیکی جامعه دره سانتیام لیونز در حدود ۵۰ مایلی جنوب پورتلند جان خود را از دست دادند.

به گفته پلیس، دورتر از شمال، فروغ های متعددی نیز در ایالت واشینگتن شدت گرفت، جایی که یک پسر ۱ ساله کشته شد و پدر و مادرش در حال فرار از آتش سوزی در شهرستان اوکسانوگان به شدت سوزانده شدند.

در کاليفرنيا، مقامات گفتند حدود ۶۴ هزار نفر روز چهارشنبه در حالی تحت دستور تخليه قرار دارند که خدمه با ۲۸ آتش سوزی عمده که در سراسر بخش هایی از پرجمعیت ترين ايالت آمريکا در گرفت، نبرد کردند.

حدود یک سوم از آن فراری آواره در مناطق سخت ضربه شهرستان Butte، شمال ساکرامنتو، که در آن آتش سوزی بیش از 200،000 هکتار از آن در تاریخ 17 اوت شعله ور شد سوخته است.

بقایای سه قربانی در دو محل جداگانه در آن منطقه آتش نشانی یافت شد، به گفته کلانتر شهرستان Butte Kory Honea، آوردن تعداد کل کشته شدگان از spate ویرانگر تابستان امسال از آتش سوزی کالیفرنیا به حداقل 11.

به ساکنان بیش از یک دوجین شهر از جمله شهر اوروویل گفته شد که بلافاصله فرار کنند یا آماده رفتن در یک لحظه باشند.

آتش سوزی به طور خطرناکی نزدیک به حومه بهشت، شهری که تا حد زیادی در سال ۲۰۱۸ سوزانده شد، با ۸۵ جان از دست رفته، در یک طوفان آتش سوزی که به عنوان مرگبارترین در تاریخ کالیفرنیا رتبه بندی می شود، شدت گرفت.

(رویترز)

...

tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب