ون آرت برنده مرحله باد دمیده هفت تور دو فرانس شد

صادر شده در تاریخ: 04/09/2020 - 18:05 ووت ون آرت بلژيک دومين پيروزی مرحله تور دو فرانس خود را در سه روز در حا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 16 شهریور 1399

صادر شده در تاریخ: 04/09/2020 - 18:05

ووت ون آرت بلژيک دومين پيروزی مرحله تور دو فرانس خود را در سه روز در حالی به دست آورد که روز جمعه از يک پلوتون کاهش يافته باد در لااور پيشی گرفت.

تبلیغات
ادامه

تور دو فرانس پشت سر هم به زندگی جمعه هنگامی که شروع سریع و crosswinds منفجر peloton از هم جدا در مرحله هفتم، ترک اسب تیره Tadej Pogacar با بسیاری از ابتلا به انجام جلوتر از پیرنه در روز شنبه.

سوار شدن ۱۶۸ کیلومتری روز جمعه از میلاو تحت سلطه ون آرت بود که دومین مرحله تور خود را در سال جاری پس از شروع وحشیانه تیم بورا-هانسگره پیتر ساگان به دست آورد و بادهای متقاطع بسته را تقسیم کرده بودند.

شتاب ناگهانی توسط قهرمان ایگان برنال 'sانئوس Grenadiers تیم تقسیم بسته پیشرو دوباره با پوگاکار اسلوونی ، یکی از خیال انگیز ترین underdogs مسابقه ، پیدا کردن خود را در پشت به دام افتاده و از دست دادن 1:21 در خط.

اکنون انتظار می رود این رکابزن ۲۱ ساله اماراتی در این آخر هفته در پیرنه مورد حمله قرار گیرد.

بریتون آدام ییتس به همراه پریموس روگلیچ، برنال و پینوت در سمت راست استراحت قرار داشت و جرسی زرد رهبر کلی را حفظ کرد.

او هم اکنون با سه ثانیه روگلیچ و گیوم مارتین فرانسه را ۹ ثانیه هدایت می کند.

پیرنه پیش رو

پس از چند روز بسیار آرام، پلوتون به یک tumbler پرتاب شد زمانی که حمله بورا-هانسگره به اولین صعود بیشتر دوسرعت ها را پشت سر گذاشت.

که تلاش ساگان برای رکورد گسترش هشتم سبز جرسی برای طبقه بندی امتیاز افزایش یافته است.

سام بنت دارنده گرین جرسی و همچنین کادل ایوان استرالیایی بسیار عقب تر بودند و نمی توانستند با حداکثر سرعت دویدن متوسط مسابقه دهند، جایی که ساگان پس از ضرب و شتم تنها ماتئو ترنتین ۱۷ امتیاز جمع آوری کرد.

ساگان قهرمان سه گانه جهان بار دیگر در اسپرینت نهایی که توسط ون آرت قهرمان میلان-سانرمو به دست آورد مورد ضرب و شتم قرار گرفت اما اسلواکی چهار امتیاز اضافی برداشت تا بنت را به صدر رده بندی امتیازها جهش دهد.

مرحله هشتم شنبه یک سفر کوهستانی ۱۴۱ کیلومتری در پیرنه است که شامل صعودهای کول دو منته، پورت دو بالز و کول دو پیرسورد است.

در حالی که پایان سراشیبی ممکن است اسلحه های بزرگ منجر به نگه داشتن آتش خود را دوباره، هر حرکت Pogacar برای بازپس گیری زمان می تواند برخی از جنبش ماشه.

(فرانسه 24 با خبرگزاری فرانسه و رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب