واتیکان خواستار اسقف به گزارش سوء استفاده جنسی جرایم به پلیس

صادر شده در: 16/07/2020 - 16:14Modified: 16/07/2020 - 16:25 واتیکان گفته اسقف در سراسر جهان در روز پنج شنبه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 26 تیر 1399

صادر شده در: Modified:

واتیکان گفته اسقف در سراسر جهان در روز پنج شنبه آنها باید گزارش موارد روحانیت جنایات جنسی به پلیس حتی زمانی که از نظر قانونی ملزم به انجام این کار, در آخرین تلاش برای وادار کردن رهبران کلیسا برای حفاظت از افراد زیر سن قانونی از درنده کشیش.

تبلیغات

واتیکان با صدور مدتها در انتظار دستی برای اسقف و مذهبی مافوق در انجام خانه تحقیقات به اتهام کشیش که تجاوز به عنف و تجاوز کودکان و بزرگسالان در معرض. در حالی که واتیکان تا به حال دقیق هنجارهای متعارف در محل به صورت دو دهه قوانین همچنان به نادیده گرفته شدن توسط برخی از اسقف ها که رد اتهامات توسط قربانیان در حمایت از حفاظت از خود کشیش.

در حالی که دستی ندارد نیروی قانون جدید آن را فراتر از زمان واتیکان سیاست در مورد همکاری با سازمان های اجرای قانون دادستان و پلیس. این سیاست نیاز به اسقف و مذهبی مافوق به گزارش اتهامات جنایات جنسی با افراد زیر سن قانونی تنها جایی که قوانین محلی به آن نیاز دارد.

کتابچه راهنمای کاربر می گوید: "حتی در مواردی که هیچ صریح قانونی الزامی به انجام این کار کلیسا مقامات باید یک گزارش به صالح مقامات مدنی اگر این کار در نظر گرفته شده است لازم است برای حفاظت از فرد درگیر و یا دیگر افراد زیر سن قانونی از خطر بیشتر اعمال مجرمانه."

و آن را می گوید رهبران کلیسا باید مطابق با "مشروع" حکم درخواست.

هیچ بهانه ای نیست به گزارش سوء استفاده

دستی صادر شده در یک و نیم دوجین زبان به نظر می رسد هدف در بخش محروم اسقف و مذهبی مافوق خود مکرر بهانه برای انجام تحقیقات اولیه متهم به کشیش یا همکاری با اجرای قانون است.

کتابچه راهنمای متحده به عنوان مثال ناشناس اتهامات نباید اخراج آشکار است و حتی شایعات و رسانه های اجتماعی پست می توانید را تشکیل می دهند اساس است که برای راه اندازی اولیه شد.

علاوه بر این کاربر می گوید اسقف نباید نادیده گرفتن اتهامات فقط به این دلیل آنها سقوط در خارج از کلیسا اساسنامه محدودیت ها از واتیکان می توانید در هر زمان تصمیم به صرف زمان محدود.

تنها توجیهی برای رد یک اتهام آشکار کتابچه راهنمای کاربر می گوید که اگر اسقف تعیین "آشکار عدم امکان ادامه" مانند اگر شاکی نبود زیر سن 18 در زمان و یا کشیش نبود حضور فیزیکی زمانی که جرائم صورت گرفت.

برای هر اسقف نمی دانستند و آن را روشن می سازد که این نوع از جرایم است که سقوط تحت سوء استفاده جنسی است "بسیار گسترده" و نه تنها شامل روابط جنسی اما هر گونه تماس فیزیکی برای ارضاء جنسی. دستی لیست عمومی, خود ارضایی, پورنوگرافی تولید و "گفتگو و/یا گزاره از یک طبیعت جنسی" است که می تواند رخ دهد از طریق انواع ابزارهای ارتباطی را به عنوان جنایت است که باید مورد بررسی قرار گرفت.

و آن هشدار می دهد که اسقف می تواند خود را تحت پیگرد قانونی قرار نیست برای سهل انگاری در صورتی که موفق به اتهامات جدی و بررسی آنها.

نقطه به نقطه آموزش در بررسی جرم و جنایت

کتابچه راهنمای منتشر شده توسط واتیکان دفتر که به بررسی priestly جنایات جنسی جماعت برای دکترین از ایمان و صادر شد, به ایتالیایی, فرانسوی, انگلیسی, اسپانیایی, پرتغالی و لهستانی با نسخه آلمانی رود.

ریشه دروغ در پاپ فرانسیس' 2019 سوء استفاده جنسی اجلاس که در آن رئیس جمهور از تمام جهان اسقف کنفرانس آمد به واتیکان برای چهار روز آموزش در سوء استفاده. فرانسیس احضار آنها را پس از او خود را botched بدنام مورد سوء استفاده و پوشش در شیلی و پس از او متوجه شد که بسیاری از اسقف ها در سراسر جهان هنوز هم درک نمی کنند و یا به طور جدی عمق مشکل سوء در کلیسا.

در اولین روز از اجلاس فرانسیس صادر 21 امتیاز از بازتاب رفتن به جلو با نقطه اول یک توصیه که واتیکان موضوع کتاب راهنما برای کمک به اسقف تحقیق و تعقیب جرایم جنسی. در حالی که واتیکان با صدور انواع سوء استفاده از اسناد مربوط به سال جدید کتابچه راهنمای کاربر فراهم می کند یک نقطه به نقطه آموزش در مورد چگونگی انجام تحقیقات از آغاز تا پایان.

شماره 2 در واتیکان مسئول دفتر, Monsignor Giacomo Morandi, اذعان کرد که هیچ هنجارهای جدید در حال اعلام شده. "به تازگی واقعی این است که برای اولین بار این روش توضیح داده شده است در یک روش سازمان یافته – از اولین گزارش از یک ممکن است جرم و جنایت به نتیجه قطعی علت گفت:" واتیکان و رسانه ها.

واتیکان به مدت طولانی حاضر به صاف کردن نیاز به اسقف به گزارش سوء استفاده اتهامات به پلیس با این استدلال که چنین یک قانون جهانی می تواند منجر به ستم درمان کشیش در کشورهای کاتولیک هستند مورد آزار و اذیت اقلیت. بازماندگان و طرفداران بلند لعنتی موقعیت استدلال که واتیکان می تواند جهانی گزارش با دستور خاص استثنا در صورت نیاز.

(AP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن