'پیروزی' در چه هزینه ؟ چگونه Covid-19 در معرض ترک در فرانسه را گرامی سیستم بهداشت و درمان

روز پس از رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی اعلام "پیروزی" در این کشور در نبرد علیه Covid-19 سلامت کارگران مع

توسط NEWSPISHGAMANNN در 28 خرداد 1399

روز پس از رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی اعلام "پیروزی" در این کشور در نبرد علیه Covid-19 سلامت کارگران معترض در شهرهای سراسر فرانسه گفت: یک داستان بسیار متفاوت از یک بحران است که لرزاند یک سیستم بهداشت و درمان طولانی تبلیغ به عنوان بهترین در جهان است.

تبلیغات

Anne-Sophie تا به حال به بسیاری از تلخ قرص بیش از سه ماه گذشته اما یکی وجود دارد که هنوز میله های در گلو او: او را قبول نمی کند, دولت چاپلوس ارزیابی از خود و پاسخ به کروناویروس بیماری همه گیر.

"مردم فرانسه نیست گفته بودن حقیقت" گفت: 42 سال سر پرستار در مراقبت از خانه سالمندان در شرق پاریس که کاهش یافته است به او بدهد و نام خانوادگی. "این است که به سادگی درست نیست به تظاهر ما نه ضعف."

فرانسه در خانه های سالمندان حساب برای بیش از یک سوم از حدود 30,000 مرگ و میر نسبت به Covid-19 در فرانسه جهان پنجم-بالاترین تایید مرگ و میر. با وجود ادعاهای دولت که در بیمارستان "مقابله" با همه گیر شده است وجود شواهد کافی از اتاق های اورژانس اعراض بيماران سالمند برای می خواهید از تخت.

"کسانی که از آن ساخته شده به بیمارستان بودند را نجات داد. اما هشت نفر از ساکنان ما تبدیل شد به دور و پنج تن از آنها درگذشت," او گفت: فرانسه 24. "این یک شکست در وظیفه ما برای کمک به کسانی که در معرض خطر است."

Anne-Sophie داستان بحران آینه حساب که پدید آمده از صدها نفر از خانه های سالمندان در سراسر کشور: یک اسکلت کارکنان ناامید کمبود دنده محافظ, عفونت گسترش مانند آتش سوزی و ساکنان در حال مرگ در تنهایی خانواده خود را نگه داشته در خلیج.

سر پرستار بود و در میان هزاران نفر از کارکنان بهداشتی که جمع آوری شده در مرکز پاریس روز سه شنبه به بیرون ریختن خشم خود را در دهه کاهش بودجه است که باید تضعیف بهداشت عمومی سیستم یک بار تبلیغ به عنوان حسادت از جهان است. بیش از هزاران بسیج در شهرستانها در سراسر فرانسه مصمم به نوبه خود گسترده همدردی لذت می برد و در طول این بیماری همه گیر به پیشرفت ملموس برای بیمارستان و خانه سالمندان کارکنان کسانی که پاکسازی شده مورد تحسین قرار گرفته به عنوان "قهرمانان در پوشش سفید".

"ما تا به مدت طولانی شناخته شده است که ما در نظام سلامت است و دیگر جهان بهترین که فقط یک شعار برای دولت" گفت: Bruno Franceschi اورژانس در Hôpital Bicêtre در جنوب پاریس. "ما شده است گفت: برای سال های سال است که ما بیمارستان ها بیمار."

"پوشش نقره ای را از این بحران است که در حال حاضر فرانسوی می داند که آن را بیش از حد."

مجلس همه فن حریف بق

روز سه شنبه در اعتراض آمد و دو روز پس از پاکسازی انباشته ستایش در فرانسه سلامت کارگران و در دفاع از رکورد خود را در دست زدن به بحران در طول یک آدرس تلویزیونی به ملت است که منتقدان تقبیح عنوان "ورزش در اثبات حقانیت".

یک فاصله کوتاه از تجمع در پشت ردیف بعد از ردیف افسران پلیس ضد شورش فرانسه در مجلس شورای ملی شروع به انجام خود ارزیابی در این کشور همه گیر پاسخ یک فرایند است که آنها را امتحان مقامات و وزرا و مشاوران خود را بیش از شش ماه آینده برای ریختن به نور در دولت ممکن است "نقایص".

احزاب مخالف قرار داده بود بالا و امیدوار است در این مقطع حزب پرس و جو مشتاق به کسب درآمد برخی از سیاسی سود سهام از حاد به خصوص انتقاد فرانسه از دولت مواجه شده است و در مقایسه با بسیاری دیگر از دولت است. در روز سه شنبه پانل 32 قانونگذاران شروع به بازجویی ژروم سالومون مدیر کل از خدمات بهداشتی و درمانی که روزانه جلسات او را یکی از چهره های همه گیر در فرانسه.

Salomon هشدار داده بود پاکسازی که فرانسه آمادگی برای یک بیماری همه گیر که در خدمت به عنوان مشاور خود را در طول سال 2017 انتخابات ریاست جمهوری است. اما او صبورانه هرگونه کاستی توسط دولت در پاسخ به بحران است که او مورد ستایش قرار داد به عنوان "بسیار سریع".

کبابی در موضوع داغ ماسک, Salomon سرزنش گذشته دولت برای فلج کننده کمبود. پرسید که چرا دولت در ابتدا گفت: نیاز به پوشیدن ماسک او گفت این بود که در خط با سازمان بهداشت جهانی توصیه می کند. چالش بر عدم تست وی پیشنهاد فرانسه بودند و تمایلی به آزمایش می شود اذعان تنها است که "شاید ما می تونستیم بیشتر آموزشی".

موارد چهار Salomon پرسیده شد که آیا او تا به حال هیچ تاسف و هر وقت او sidestepped این سوال تکرار به جای آن که "بی سابقه ای عظیم و سریع و جهانی" بحران به سادگی هر کس گرفتار کردن گارد.

"او پاسخ هیچ چیز و evades هر سوال" خروشان یک نماینده مجلس در این تحقیق با توجه به روزانه Le Monde. "ما هنوز نمی دانیم که در چه زمینه [Salomon] فکر می کند که فرانسه آماده نیست و نه در آنچه که او را برای آماده سازی این کشور است."

از آماده به unready

شگفت آور عدم آمادگی است که با فرانسه و دیگر کشورهای غربی اب و هوای coronavirus طوفان شده است به طور گسترده ای مستند با کارشناسان اشاره کرد که در درس گذشته شیوع مانند سارس و H5N1 آنفولانزای پرندگان تا به حال شده است تا حد زیادی فراموش شده است.

ماه گذشته یک بررسی توسط Le Monde کشف فوق العاده ای زنجیره ای از حوادث که منجر های پی در پی دولت فرانسه برای ساخت بلند پروازانه همه گیر پاسخ استراتژی و سپس از بین بردن آن تقریبا به طور کامل ترک کشور به صورت رمان کروناویروس "خلع سلاح".

خطاب به سناتورها در 19 مارس سه روز به سراسر کشور مستند به دستور بنیادی گسترش Covid-19 وزیر بهداشت Olivier Véran خلاصه تا سردرگم خون ریزی از تجهیزات است که تا به حال چپ فرانسه به شدت در معرض.

"در سال 2010 دولت در حال سهام از یک میلیارد فولاد ماسک," او گفت:. "زمانی که من در وزارت وجود دارد 150 میلیون نفر است."

به عنوان او صحبت کرد و در ماه های قبل از بحران, میلیون ها نفر از ماسک بودند به آتش کشیدند بر اساس این فرض است که آنها تمام شده بود و یا بی اثر است.

نتیجه خیره کننده این شکست مفتضحانه است که به خوبی شناخته شده: ناامید کمبود حفاظت حتی در خط مقدم کارگران کوره در رفته – و پر هزینه – مسابقه به پرواز در ماسک از چین و دیرتر از تلاش برای احیای تولید ملی ظرفیت که رها شده بود در سال های اخیر است.

از اتاق های اورژانس به دادگاه

دو روز قبل از Véran سنای شنوایی سلف خود اگنس Buzyn صحبت کرد و با صراحت در مورد فوق العاده پیچ و تاب است که تا به حال دیده می شود او کنده خارج از این وزارتخانه یک ماه قبل با وجود بدتر شدن شیوع منجر به پاکسازی حزب در انتخابات شهرداری پاریس.

"من می دانستم که سونامی موج بود در آینده برای ما است. (...) ما باید متوقف انتخابات آن را یک تقلید مسخره امیز," او گفت: با اشاره به دولت در بحث تصمیم به رفتن پیش با دور اول انتخابات شهرداری ها در مارس 15, با وجود سریع-گسترش شیوع.

این تصمیم یکی از چندین نارضایتی که در حال انجام به دادگاه فرانسه این هفته با طیف وسیعی از شکایات با هدف قرار دادن سالومون وزارت او Santé Publique فرانسه آژانس بهداشت و فرانسه در زندانهای دولت, در میان دیگران.

شهرداری نامزد Chafia Zehmoul از لیون منطقه برای اولین بار بود به شکایت دولت فرانسه برای عدم اطلاع رسانی از خطرات ناشی از مبارزات انتخاباتی.

"من دست داد و در آغوش گرفت مردم در طول مبارزات انتخاباتی و پس از رای گیری من از دست رفته تماس با چند تن از اعضای تیم من" او به یاد می آورد در یک مصاحبه با فرانس 24. "من بعد از پیدا کردن آنها گرفته شده بود به بیمارستان. دو فوت کرده اند و یکی دیگر از دو نفر از بستگان خود را نابود شده اند بیش از حد. من شوکه شده بود."

روز سه شنبه در پاریس دادستان کل گفت که او تا به حال باز یک کاوشگر به دولت فرانسه را از دست داده و از شیوع کروناویروس با اتهامات ممکن است از جمله "قتل غیر ارادی" و "به خطر انداختن زندگی".

تحقیقات مقدماتی است و نه با هدف تعيين "سیاسی یا اداری مسئولیت" دادستان رمی Heitz گفته اما آیا ملی تصمیم سازان متعهد شده بود "ممکن است جرایم جنایی".

پاکسازی به عنوان رئیس دولت است و مصونیت از پیگرد قانونی است و نه یک هدف تحقیق و نه وزرای دولت که پاسخگو برگزار می شود تنها توسط دادگاه دادگستری جمهوری (CJR) یک دادگاه اداری است که خود را با دریافت 80 شکایت.

شاکیان که گرفته اند و پرونده شان به CJR شامل یک گروه از پزشکان عمومی (GPs) شناخته شده به عنوان Collectif C19 که متهم وزیر بهداشت Véran از شکستن یک وعده تجهیز همه سلامت کارگران با محافظ FFP2 ماسک. با توجه به منظور از پزشکان که شامل بیمارستان و کارگران برخی از 30 GPs کشته شده در فرانسه پس از عقد قرارداد Covid-19.

گروه دیگری لقب Collectif اینتر-بلوک شده شکایت 32, فرانسوی, بیمارستان ها برای عدم تجهیز خط مقدم کارکنان با FFP2 ماسک ترک آنها را با کمتر محافظ فولاد ماسک به جای.

تخت بیمارستان نه مدال

عدم ارائه فرانسه Covid-19 "قهرمانان" با حفاظت کافی بود یک مضمون مکرر در روز سه شنبه اعتراض در پاریس که در آن برخی از کارگران بهداشت به یاد می آورد نیاز به التماس جراحی دندان شیمیایی آزمایشگاه و لوازم آرایشی و بهداشتی کارخانه ها برای اهدای لباس و دستکش و سایر تجهیزات.

"آنها قرار داده و زندگی ما در معرض خطر و در نتیجه کسانی که از بیماران ما بیش از حد" گفت: 28 سال Inès یک پرستار در یک دیالیز درمانگاه در پاریس. "دولت باید پاسخگو برای این کار است."

هر چند او را به درمانگاه نسبتا بخشوده Inès تاکید حذفی اثرات بحران در سراسر نظام سلامت از جمله جراحی "لغو تخت requisitioned مو, پیوند به تعویق افتاد و پرستاران کشیده از بازنشستگی".

مانند بسیاری دیگر از معترضان گفت: "همه گیر بود صرفا در معرض مزمن آسیب پذیری که سلامت کارگران را طولانی محکوم کرد و که در حال تبدیل شدن بیشتر و بیشتر مردم به دور از حرفه ای.

"ما تکیه بر چین برای ما ماسک امریکا برای ما دماسنج و زباله-تولید کنندگان کیسه برای ما موقت بلوز و تمام رفت از دست رفته" گفت: Céline Philippard یک مراقبت دهنده در سالمندان واحد Hôpital Paul Doumer در سخت ضربه Oise بخش شمال پاریس.

"هنگامی که آن را به صرفه جویی در زندگی بيماران طبقه بندی شده اند; به ما گفته شد خواهد بود وجود دارد هیچ جایی برای کسانی که از واحد ما," او اضافه شده است. "این غیر انسانی آن را غیر قابل تصور است."

روز سه شنبه در اعتراض به مشخص اوج یک سری از تظاهرات به نفع بیمارستان در هفته های اخیر. آن طراحی شده است برای افزایش فشار بر دولت به عنوان آن منجر گسترده ای مشاوره در بهداشت و درمان اصلاحات.

پاکسازی دولت وعده داده است به سرمایه گذاری انبوه در بیمارستان. اما هیچ آمار و ارقام قرار داده شده است در جدول تا کنون از جمله در موضوع بحث انگیز از سلامت کارگران حقوق که رتبه در میان بالاترین در جهان غرب و به طور پیوسته کاهش یافته است در طول سال نسبت به تورم است.

کارگران بیمارستان نیز می خواهید اطمینان داد که وجود خواهد داشت نه بیشتر از بیمارستان تعطیلی که تبدیل شده اند عصری روستایی و حومه فرانسه به اصطلاح پزشکی "بیابان".

"به عنوان یک نتیجه از این بحران ما در نهایت باید توجه دولت و مردم" گفت: Anne-Sophie سر پرستار در مراقبت از خانه. "این در حال حاضر و یا هرگز برای به دست آوردن آنچه که ما درخواست شده است برای مدت طولانی است."

او و همکاران او بودند heartened با حضور بسیاری از مردم از حرفه های دیگر مانند 41 ساله جولی, عشق ورزیدن, یک هنرمند که تا به حال هرگز پیدا کردند و با سلامت کارگران قبل از.

"این به اندازه کافی به کف زدن از ما ویندوز یک بار در روز" او گفت: یک مرجع روزانه از دور تشویق فرانسه به بهداشت و درمان کارگران در طول مستند. "ما باید نشان می دهد حمایت از ما ایستاده در کنار پزشکان و پرستاران. آنها لازم نیست دولت مدال. آنها نیاز به تخت و ماسک و پول است."



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب