تصویری را نشان می دهد پلیس در بوفالو, نیویورک, تنه زدن مرد مسن به زمین

صادر شده در: 05/06/2020 - 06:07 دو بوفالو, نیویورک, افسران پلیس متوقف شد و بدون پرداخت در روز پنج شنبه پس از

توسط NEWSPISHGAMANNN در 16 خرداد 1399

صادر شده در:

دو بوفالو, نیویورک, افسران پلیس متوقف شد و بدون پرداخت در روز پنج شنبه پس از یک ویدیو را به آنها نشان داد تنه زدن 75 سال به زمین به عنوان اعتراض به پلیس به قتل جورج فلوید ادامه داد: به شب دهم.

تبلیغات

این ویدئو گرفته شده توسط یک خبرنگار محلی رادیو ایستگاه WBFO و ارسال شده بر روی وب سایت خود و حساب توییتر نشان می دهد که مرد مو سفید نزدیک شدن به یک خط از افسران ضد شورش. یک افسر او را هل می دهد با یک باتون و یک دوم با دست خود. صدا از یک ترک را شنیده است و سپس خون trickles از سر مرد. انسان که سفید است مشخص نیست.

"من عمیقا مختل فیلم" بوفالو شهردار بایرون قهوه ای در بیانیه ای گفت. "پس از چند روز تظاهرات و جلسات متعددی بین خودم پلیس رهبری و اعضای جامعه امشب رویداد بسیار مأیوس کننده است."

این حادثه جلب محکومیت گسترده در رسانه های اجتماعی به عنوان بازگشت معترضان به خیابانهای مختلف شهرهای ایالات متحده برای نشان دادن در برابر خشونت پلیس.

فلوید درگذشت در مینیاپولیس در مارس 25 افسر سابق پلیس درک چوین قرار داده و زانو خود را در Floyd گردن برای نزدیک به دو ساعت طول بازداشت.

این ویدئو در بوفالو نشان می دهد که اکثریت افسران مارس گذشته پس از انسان می افتد هر چند افسر که تحت فشار قرار دادند و او را با باتوم شروع به تکیه بیش از او را قبل از او motioned دور توسط یک افسر دیگر. کسی شنیده است فراخوانی برای یک پزشک.

ایستگاه رادیویی گزارش داده است که دو پزشکان جلو آمد و کمک کرد که به یک آمبولانس. پلیس بعد گفت که یک مرد زخمی شده بود پس از قطع این ایستگاه رادیویی گفت.

اما پس از مشاهده این ویدئو بوفالو کمیسر پلیس بایرون Lockwood دستور بررسی و معلق دو افسر براون گفت.

75 ساله قربانی در پایدار اما بیماری جدی در Erie County مرکز پزشکی بیمارستان در بوفالو براون گفت.

فرماندار نیویورک اندرو کومو توییتی که این حادثه بود "غیر قابل توجیه و کاملا ننگین".

(فرانس 24 و رادیو فردا)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب