فولکس واگن کارفرمایان جلوگیری از محاکمه 'Dieselgate' رسوایی با 9 mn یورو حل و فصل

صادر شده در: 20/05/2020 - 03:08 فولکس واگن قرار داده و به رختخواب یکی از مهمترین و به طور بالقوه آسیب رساندن

توسط NEWSPISHGAMANNN در 31 اردیبهشت 1399

صادر شده در:

فولکس واگن قرار داده و به رختخواب یکی از مهمترین و به طور بالقوه آسیب رساندن موارد در آن "Dieselgate" رسوایی پرداخت 9 میلیون یورو در خارج از دادگاه حل و فصل برای جلوگیری از آن دو کارفرمایان خود را از رفتن به دادگاه بیش از دستکاری در بازار اتهامات عنوان شده علیه.

تبلیغات

آلمانی ماشین های غول پیکر را اجرایی هربرت Diess و هیئت نظارت رئیس هانس دیتر Poetsch بودند در ماه سپتامبر به اتهام, به اتهام عدم اطلاع رسانی به سهامداران در موقع مورد آلودگی فریب داد, رسوایی در سال 2015.

روز سه شنبه این گروه گفت: یک معامله زده شده بود برای پایان دادن به دادرسی در برابر دو تا از مدیران ارشد.

"با توجه به ارزیابی هیئت نظارت بر آن است که در بهترین منافع شرکت برای رسیدگی به فسخ" VW گفت.

بنابراین موافقت به پرداخت 4.5 میلیون یورو ($4.9 میلیون دلار) برای حل و فصل اتهامات عنوان شده علیه هر یک از مدیران ارشد آن گفت:, و اضافه کرد که در آن هیچ نشانه ای که مدیران نقض وظایف خود را نسبت به این شرکت است.

این مورد شده است یکی از بسیاری از حقوقی و گیرایی که فولکس واگن در بر داشت خود را در بیش از خیره کننده آن وحی در سال 2015 است که آن را تا به حال نصب دستگاه در 11 میلیون وسایل نقلیه دیزلی در سراسر جهان را به آنها به نظر می رسد کمتر آلاینده زمانی که آنها تحت آزمون انتشار.

دوبله Dieselgate این خیانت رسوایی فرو آلمان پس از vaunted صنعت خودرو به یکی از بزرگترین بحران در آن وجود ندارد.

دادستان های آلمان در سال گذشته به اتهام دو VW کارفرمایان همراه با رئیس سابق اجرایی مارتین کسی نمی داند با "دستکاری در بازار".

دادستان استدلال کرد که VW ستاد باید به اطلاع سهامداران در مورد رسیدگی به اصطلاح شکست دستگاه به عنوان به زودی به عنوان آنها یاد گرفتیم از آن منتظر نیست تا زمانی که مقامات ایالات متحده کاهش یافته است بمب خبری در سپتامبر 18, 2015, رانندگی به شدت پایین VW قیمت سهم.

در بیانیه خود در روز سه شنبه فولکس واگن هیئت مدیره گفت که "هر دو در زمان کیفرخواست... و امروز قانون کیفری مشاوران و نمایندگان این شرکت اظهار داشت که این اتهامات از سوی دادستانی علیه آقای Poetsch و دکتر Diess هستند تاسیس شده است."

حقوقی گلایه

Diess اجرا شده است کل گروه-که شامل آئودی و پورشه و Skoda مارک -- از آوریل سال 2018 اما عضو هیئت مدیره به عنوان فولکس واگن با نام تجاری ارشد در جولای 2015.

کسی نمی داند در گروه شاهد از سال 2007 تا 2015 پله پایین به زودی پس از رسوایی شکست.

در مارس سال گذشته او به اتهام جدی تقلب رقابت ناعادلانه و نقض اعتماد توسط دادستان در نیوبرانزویک در کنار چهار مظنون دیگر.

کسی نمی داند وکلا باید تصریح کرد که او "بی گناه در این ماده" و "ادامه خواهد داد دفاع از خود".

با توجه به رسانه های آلمان گزارش بازار دستکاری دادرسی در برابر کسی نمی داند نیز ممکن است متوقف در حل و فصل.

این dieselgate رسوایی تکان داد فولکس واگن به اساس آن و با آن آلمان گل سرسبد خودرو بخش یک ستون اقتصاد است که حدود 800,000 مردم است.

آن را در حال حاضر هزینه VW بیش از 30 میلیارد یورو (33 میلیارد دلار) جریمه قانونی هزینه ها و پرداخت غرامت به صاحبان خودرو -- اکثریت قریب به اتفاق در ایالات متحده است.

در اواخر ماه آوریل این گروه مستقر در آلمان بزرگترین طرح دعوی در دادگاه در خارج از دادگاه حل و فصل که در آن توافق به پرداخت حدود 750 میلیون یورو غرامت به برخی از 235,000 مشتریان یا بین 1,350 و 6,250 یورو در هر خودرو.

اما این گروه همچنان گرفتار در یک وب سایت قانونی گلایه از جمله یک مورد از سرمایه گذاران در آلمان که نیروهای پیوست تقاضای میلیاردها یورو غرامت بیش از VW را شیب دار قیمت سهم شیرجه رفتن در روز پس از رسوایی شد ،

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن