فولکس واگن دستور به جبران رانندگان در نقطه عطفی 'Dieselgate' حاکم

صادر شده در: 25/05/2020 - 12:38Modified: 25/05/2020 - 12:38 یک قاضی دادگاه فدرال روز دوشنبه حکم داد که فولکس

توسط NEWSPISHGAMANNN در 5 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

یک قاضی دادگاه فدرال روز دوشنبه حکم داد که فولکس واگن به پرداخت غرامت به رانندگان که خریداری وسایل نقلیه با دستکاری موتورهای دیزل ضربه ای بزرگ برای این خودروساز در بازار به عنوان آن را همچنان به حلقه از انتشار رسوایی.

تبلیغات

آلمان دادگاه قانون اساسی برای اختلافات مدنی حکم داد که کسانی که خریداری وسایل نقلیه در سوال حق در اصل برای دریافت خسارت از خودروساز.

حاکم است که اجازه خواهد داد که صاحبان به بازگشت به وسایل نقلیه خود را برای بازپرداخت جزئی از قیمت خرید است که انتظار می رود به عنوان یک الگو برای حدود 60000 دعاوی که هنوز هم در انتظار کاهش دادگاه های آلمان.

روز دوشنبه جلسه به طور خاص مربوط به یک مورد آورده 65 ساله هربرت گیلبرت که خریداری دیزلی فولکس واگن شاران وانت در سال 2014 — فقط یکی از 11 میلیون خودرو در سراسر جهان مجهز به انتشار تقلب نرم افزار توسط خودروساز.

قضات در دادگاه فدرال دادگستری (BGH) در کارلسروهه تا حد زیادی تایید دادگاه بدوی را پیدا نفع Gilbert, سفارش, VW به پرداخت حدود 25,600 یورو ($27,887) و قبول بازگشت خود را از ماشین.

که پرداخت این است که تقریبا از 6000 یورو زیر قیمت خرید اولیه به عنوان قضات در زمان به حساب استهلاک خودرو ارزش.

€30 میلیارد خرید اینترنتی

رسوایی بیش از موتور کنترل دستگاه هایی که ماسک بیش از حد اکسیدهای نیتروژن تولید گازهای گلخانه ای است که تا کنون هزینه فولکس واگن بیش از 30 میلیارد یورو ($32.7 میلیارد دلار) خسارت و نظارتی جریمه به طور عمده اعمال شده در ایالات متحده است.

در آمریکا و مقامات را ممنوع کرده بود آسیب دیده اتومبیل از جاده ها پس از به اصطلاح شکست دستگاه های کشف شد در موتورهای دیزل تحریک ادعا می کند برای جبران خسارت.

مقامات اروپایی اما متوقف کوتاه مصرف VW ماشین از جاده منجر فولکس واگن به استدلال می کنند که ادعا می کند برای جبران خسارت از مشتریان در آن منطقه بودند بدون شایستگی.

مقامات اروپایی به جای مجبور فولکس واگن برای به روز رسانی خود را کنترل موتور نرم افزار به اطمینان حاصل شود که ضد آلودگی فیلتر فعال هستند و جریمه فولکس واگن برای تقلب و اداری ساقط.

در سمت جنایی در حال حاضر مدیر اجرایی هربرت Diess و هیئت نظارت رئیس هانس دیتر Poetsch در حال کردن قلاب به اتهام دستکاری در بازار پس از VW این ماه پرداخت می شود در مجموع نه میلیون یورو برای حل و فصل اتهامات عنوان شده علیه.

اما یک مورد باقی می ماند باز در برابر مارتین کسی نمی داند این شرکت مدیر عامل زمانی که دیزل خیانت کشف شد و همچنین روپرت Stadler رئیس سابق تابعه آئودی.

(FRANCE 24 یمن)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن