والش و ناخالص می گویند که آنها در حال رفتن به اجازه خشونت آمیز و غیر خودی خراب بوستون; رولینز میگه rampagers پیگرد قانونی خواهد داشت اما می گوید که سیاه سفیده خشم واقعی است

در یک شهرستان در سالن کنفرانس مطبوعاتی امروز شهردار والش و کمیسر پلیس ویلیام ناخالص قول داد که اجازه نمی تظاهر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 12 خرداد 1399

در یک شهرستان در سالن کنفرانس مطبوعاتی امروز شهردار والش و کمیسر پلیس ویلیام ناخالص قول داد که اجازه نمی تظاهر تکرار شب گذشته عملکرد در بوستون و برای حفظ بوستون یک پناهگاه امن برای مردم به اعتراض در.

آنها پیوست Suffolk County, دادستان منطقه راشل رولینز که حتی به عنوان او را تقبیح خشونت پس از تاریک هشدار داد که در طول روز نیاز به یک شوکی برای مردم سفید که پس از چند دهه ظلم و ستم, سیاه, خشم واقعی است.

"من می خواهم به روشن است: ما در حال رفتن به نگه داشتن بوستون امن" به یک محل که در آن مردم می توانند اعتراض مسالمت آمیز مانند دهها هزار نفر که اعتراض مسالمت آمیز دیروز والش گفت.

والش گفت: راهپیمایان ایستاده بود برای "صدها هزار نفر" از دیگر Bostonians که همچنین "وحشت زده و خسته می شوند و همچنین می خواهید تغییر دهید."

"ما در حال رفتن به اجازه دهید برخی از افراد اجازه دهید ما از دست دادن بینایی از آن," او گفت:, و اضافه کردن اولویت خود را در حال حاضر است که برای حفظ بوستون امن برای معترضان "نیست به نگرانی در مورد داشتن یک آجر پرتاب در کسی و هدف قرار دادن آنها را در سر."

او افزود: "ما قوی هستیم ایالات شهرستان و ما نمی خواهد شکست این و یا هر گونه دیگر چالش است."

در پاسخ به سوال خبرنگار در مورد حتی اجازه یک راهپیمایی اعتراض در وسط یک بیماری همه گیر والش گفت: او در حال رفتن به سقوط به تهمت دام با استفاده از این بیماری همه گیر به پایکوبی مردم در متمم اول قانون اساسی حقوق. او گفت که کارگران از بوستون بهداشت عمومی کمیسیون بودند و در آغاز ماه مارس در اهل کشور نوبی یا حبشه مربع دیروز توزیع ماسک صورت.

در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار گفت که او نبود شکست. او اجازه داد که همه چیز رو از دست شب گذشته در راه هیچ کس انتظار می رود که در حالی که هر بزرگ, اعتراض به نظر می رسد برای جذب چند مشکل این یکی آورده و در راه ، او گفت: این شبیه به آنچه اتفاق افتاده در سایر شهرستانها در ایالات متحده, و او گفت که او قصد دارد به صحبت می کنند امروز با موضوع زندگی و خشونت در بوستون در مورد رهبران فردا برنامه ریزی تظاهرات در فرانکلین پارک - نه در مورد تظاهرات خود را, اما در مورد راه هایی برای جلوگیری از مشکل از شکستن پس از این رویداد به پایان می رسد.

کمیسر پلیس ویلیام ناخالص آغاز شده توسط گفتند غرور خود را در هزاران نفر از مردم که در راهپیمایی مسالمت آمیز از اهل کشور نوبی یا حبشه میدان مشترک در ادای احترام به فلوید و "دهه از مردم در حال مرگ در دست قوه مجریه ایالات متحده آمریکا" اخیرا در "مرگبار عمل" در مینیاپولیس."

"با تشکر از شما به جامعه اوه مرد شما واقعا شدت," او گفت:.

اما آنچه اتفاق افتاد در مرکز شهر و در پشت خلیج بود و بدون ادای احترام گفت. "دیگران آمد hellbent در از بین بردن ما شهر ما شهر مقصد ما شهر است."

"آره, خشن بود در خارج وجود دارد برای مدتی شب گذشته" با مردم پرتاب سنگ و بطری های آتش بازی در افسران و در تلاش برای نابود کردن موبایل زمانی که آنها فوق العاده ویندوز و غارت فروشگاه ها, او گفت:. اما او ستایش بوستون پلیس, دولت, پلیس, افسران از شهرهای دیگر آتش نشانان که در زمین خود ایستاده و گفت: "هیچ کس را به بیش از شهر ما و رایت آن را به زمین."

مانند والش او قول داد برای اجازه دهید آن را دوباره اتفاق می افتد. "تمام ملت آغاز شد," او گفت:, و اضافه کرد که او مصمم است به نوبه خود به بوستون را به یک ملی مثال "یک مثال درخشان برای همه ما مدنی و حقوق بشر و توانایی ما برای بیان آنها."

Suffolk County, دادستان منطقه راشل رولینز آغاز شد گفت: او خسته بود نه شب گذشته رویدادهای اما با حوادثی که منجر به اولیه مارس ویژه پلیس در سراسر کشور که "ما شلیک در خیابان به عنوان اگر ما حیوانات."

رولینز گفت: 53 نفر دستگیر و یک شبه پیگرد قانونی خواهد داشت به حد کمال ممکن است که شهرداری بوستون در دادگاه شده و در جلسات جداگانه امروز در حال اجرا فقط به رسیدگی خود arraignments و او متأسف است که هر افسران صدمه دیده در طول rampaging.

اما او گفت: مردم باید بدانند که مردم در جامعه هستند "تغذیه و خسته" سال ها از ظلم و ستم و سفید که مردم نیاز به درک وجود دارد, "سوزاندن خشم" پشت مسالمت آمیز مارس.

"ساختمان می توان ثابت" اما قتل عام مردم در آینده نه, او گفت:. او با اشاره به طنز سیاه و سفید از مردم برای داشتن بگویید سفیده شب گذشته لطفا نگه دارید, صدای خود را پایین پیروی از دستورات پلیس "آن دسته از مردم که قتل ما را با مصونیت از مجازات."

او افزود: "ما شده اند گفت: از این پس khezri در زمان زانو; شما هرگز به گوش ما. "



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن