والش به استخدام تمام وقت حقوق صاحبان سهام افسر به تمرکز بر یک 'سهام لنز در تمام شهرستان برنامه های

شهردار والش امروز اعلام کرد ایجاد یک شهر جدید صندوق با هدف کاهش نابرابری نژادی در بوستون با حمایت از گروه های

توسط NEWSPISHGAMANNN در 6 تیر 1399

شهردار والش امروز اعلام کرد ایجاد یک شهر جدید صندوق با هدف کاهش نابرابری نژادی در بوستون با حمایت از گروه های غیر انتفاعی کار بهداشت عمومی, اشتغال جوانان, آموزش و پرورش و هنر برای اقلیت و مهاجر ساکنان.

والش گفت: اولیه 10 میلیون دلار هدف جمع آوری اعانه جدید بوستون نژادی سهام صندوق خواهد شد به احتمال زیاد ملاقات با شرکت های محلی شده اند که درخواست او چه می تواند آنها را برای مبارزه با این مشکلات گذاشته لخت - دوباره - با اعتراضات پس از مرگ جورج فلوید. در نهایت او گفت که او امیدوار است برای دیدن این صندوق رشد به 50 میلیون دلار است.

Walso همچنین اعلام کرد که می خواهد استخدام تمام وقت حقوق صاحبان سهام و ورود رئیس نظارت بر جدید "کابینه" خواهد شد که شروع به بررسی تمام ادارات شهرستان و برنامه های به اطمینان حاصل شود آنها در حال انجام همه چیز آنها می توانند به کاهش نابرابری نژادی و سیستمیک نژادپرستی و تبعیض جنسی.

او افزود: همچنین به دنبال ایجاد نمایشگاه مسکن و تلاش برای مبارزه با جابجایی یک هسته بخشی از بوستون منطقه بندی و کد همه شهرستان محلات. او در ستایش شهر نمایندگان لیدیا ادواردز (شرق بوستون شمالی پایان چارلستون) و Kenzie Bok (Back Bay, Fenway ماموریت هیل چراغ تپه) برای هل دادن این ایده.

او به طور خاص آدرس اینکه آیا تاکید به معنی تغییرات برای پایان دادن به عدم موفقیت دیرینه شهرستان تلاش برای تقویت تعداد اقلیت ها و زنان که به شهر قرارداد و یا کسانی که کار بر روی پروژه های ساخت و ساز در بوستون.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب