والش: راه رفتن در ساحل, اما هیچ بازی والیبال در این آخر هفته

شهردار والش گفت: امروز او را "نگرانی" در مورد سواحل بازگشایی این آخر هفته و مردم خواست که از رفتن به دور ماندن

توسط NEWSPISHGAMANNN در 1 خرداد 1399

شهردار والش گفت: امروز او را "نگرانی" در مورد سواحل بازگشایی این آخر هفته و مردم خواست که از رفتن به دور ماندن از سایر افراد است.

"آیا نمی شود سماجت در ساحل" و نمی بازی والیبال گفت, ابراز نگرانی است که هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از Covid-19 در خارج وجود دارد برای آلوده کردن حدود 90 درصد از Bostonians که هنوز قرارداد آن است.

در یک کنفرانس مطبوعاتی در تالار شهر والش نیز خواست Bostonians برای تزئین خانه های خود را در این آخر هفته روز یادبود به افتخار جانبازان در ازای بوستون مشترک پرچم نمایش که تا به حال به لغو و با توجه به Covid-19 نگرانی.

والش افزود که مقامات شهرستان هنوز در حال کار بر روی یک طرح و یک مجموعه ای از توصیه هایی برای کارفرمایان بزرگ هنگامی که ساختمان های اداری باز ژوئن 1. او گفت که او نمی داند که اگر شهر به دنبال اجرای اشغال سطح کمتر از 25 درصد از نرمال تعیین شده توسط دولت اما گفت که بدون در نظر گرفتن او تشویق کارفرمایان که می تواند به خاطر اجازه دادن به کارگران از خانه کار می کنند - به خصوص با T برنامه ریزی عمده افزایش خدمات برای حداقل چند هفته آینده.

این شهرستان نیز آغاز شده است در تلاش برای کمک به کارفرمایان کوچک پیدا کردن ماسک و سایر تجهیزات حفاظتی و تامین آنها نیاز به نگه داشتن کارکنان خود را امن است اگر آنها دوباره باز گفت.

والش گفت: شهر و دولت را آغاز کرده اند که در نگاه به آینده بوستون امید بیمارستان صحرایی در جنوب بوستون مرکز کنوانسیون که همچنان به بیماران از نزدیکی بوستون و بیمارستان و حتی اگر کمتر از قبل. او گفت که روز گذشته آن را به حال 54 بيمار convalescing از ویروس.

او افزود که برای آینده قابل پیش بینی بوستون ادامه خواهد داد برای اجرای اضافی مراکز برای بی خانمان ساکنان 10 از آنها فوت کرده اند از ویروس, او گفت:.

والش گفت: BPS است برنامه ریزی تلویزیونی ژوئن 13 جشن برای سال 2020 فارغ التحصیلان بوستون مدارس بالا است. او گفت: سالمندان که آنها آن را متوجه ممکن است اما تجربه خود را با این بیماری همه گیر و خاموش شدن است و آنها را به مردم قوی تر و بهتر رهبران برای آینده است. و به عنوان اولین کلاس با یک "مجازی" فارغ التحصیلی, خوب, این چیزی است که آنها می توانید بر روی دیپلم خود را, او گفت:.

والش گفت که حتی به عنوان همه چیز دوباره باز این شهر ادامه خواهد داد برای کمک به ساکنان نیازمند است. او گفت: بوستون بیشتر مواد غذایی, بانک گزارش آن خدمت کرده بود 69 درصد بیشتر از افراد در ماه آوریل نسبت به یک سال پیش و حتی به عنوان همه چیز بهتر وجود هنوز هم افرادی که نیاز به یک دست کمک می کند.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب