والش: شما می آیند برای شما بهترین انتقاد نیست بوستون تابآوری صندوق

هر دو شهردار والش و کمیسر پلیس ویلیام ناخالص امروز پاره به انتخاب مسئولان شهرستان آنها کاهش یافته است به شناسا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 27 تیر 1399

هر دو شهردار والش و کمیسر پلیس ویلیام ناخالص امروز پاره به انتخاب مسئولان شهرستان آنها کاهش یافته است به شناسایی و برای نظرات خود را در والش مورد بوستون تابآوری صندوق و ناخالص را در مورد آنچه که او گفته بودند بشکه در روز افزایش تلاش ها برای مبارزه با جرم و جنایت خشونت آمیز.

والش می گویند در یک شهرستان در سالن کنفرانس مطبوعاتی که انتخاب رسمی که می خواهم خود را به دست آورده تمسخر به دنبال اجرای عالی ،

"آنها بهتر است برای پیدا کردن یک موضوع از آن را به اجرا بالاتر, اتاق کار," او گفت:.

عضو شورای شهر میشل وو (بزرگ) شده است تبلیغ به عنوان نامزد احتمالی برای والش کار شده است و بحرانی از راه والش راه اندازی یک صندوق جداگانه به آدرس نژادی و بی عدالتی در این شهرستان خواستار آن را "یک هدر از برق شهری است که در رقابت با یک جامعه-رهبری تلاش ایجاد شده توسط سیاه و قهوه ای و رهبران کسب و کار."

والش گفت: این مقام به طور مستقیم مورد انتقاد قرار تابآوری صندوق در رادیو و تلویزیون امروز است.

"وقتی می شنوم که مردم بحث در مورد چگونه آن را موثر آنها باید کمی از وقت خود را به یادگیری در مورد اینکه چرا این صندوق راه اندازی شد و چه قصد صندوق بود و شاید به ما کمک گرفتن برخی از پول برای صندوق به جای صبح روز دوشنبه کارفرمایی در رادیو نشان می دهد که آنها هیچ ایده چه چیزی آنها در حال صحبت کردن در مورد" او fumed.

والش گفت: این صندوق مطرح شده 33 میلیون دلار به صندوق تلاش های سازمان های محلی برای کمک به ساکنان زنده ماندن Covid-19 از برنامه های ارتقاء سطح سلامت تلاش در اقلیت تلاش برای برنامه غذا و دیگر تلاش برای ساکنان که شغل از دست داده اند. برخی از 53 درصد از برنامه های در حال رهبری اقلیت ساکنان, او گفت:, و اضافه کرد که دیگر رسمی باید و شاید در نظر گرفتن کمک به افزایش جذب سرمایه برای صندوق به جای انتقاد از آن است.

ناخالص نظر شد و احتمالا با هدف شهر, عضو شورای Andrea Campbell (درچستر) که ریاست شورای عمومی-کمیته ایمنی که همچنین ذکر شده است که ممکن است شهرداری و نامزد که درهم با ناخالص بیش از یک زن و شوهر از مسائل از اواخر گروه واکنش به اعتراض مارس گذشته D-4 ایستگاه پلیس و ناخالص را در نما به صورت یک عکس با ویلیام Barr.

بعد از تعهد گرفتن "بزدل" مسئول اخیر سری از تیراندازی و قتل اخیرا از راحتی-کارمند فروشگاه در Shawmut خیابان در Roxbury در شنبه ناخالص گفت: ساکنان اقلیت محله نیاز به ادامه به خوراک, نکاتی برای پلیس و گوش دادن به naysayers این "دوشنبه-صبح quarterbacks."

"این است که زمان ما را به چوب با هم," او گفت:. "فراموش کردن منتقدان آنها هرگز در خیابان به هر حال آنها فقط صحبت کنید."

ناخالص نیز پاره به قضات گفت: در حال انتشار افرادی که نباید منتشر شد. او گفت: اخیر تیراندازی مشکوک دستگیر شده بود چهار روز قبل در یک شارژ تفنگ و تا به حال خود را قطع GPS مچ پا دستبند قبل از تیراندازی دوباره.

"من فقط امیدوارم که روند قضایی است, گوش دادن" و متوقف می شود و اجازه دادن به افراد دستگیر شده اتهامات اسلحه به قید وثیقه و با دستگاه های GPS, او گفت:. او اضافه کرد که به ویژه مهم است در حال حاضر از آنجا که مردم در خیابان ها احساس می کنند می تواند دور با هر چیزی به دلیل تاز باقی می ماند بسته و همانند داوران نیست شنوایی موارد است.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب