می خواهید به نشستن در کنار یک هنرمند مشهور در یک, SF Giants بازی در این سال ؟ طرفداران خود را برش می

1از10غول سان فرانسیسکو اعلام کرده اند که یک برش فن برنامه برای طرفداران قادر به هنوز هم ریشه در این تیم در

توسط NEWSPISHGAMANNN در 18 تیر 1399

همیشه می خواستم برای نشستن در کنار معروف San Francisco Giants فارغ التحصیلان و یا افراد مشهور در Oracle پارک ؟ در اینجا شانس خود را به خوبی در حداقل خود را قطع جریان را فرصتی برای جمع شدن تا به برخی از معروف طرفداران این فصل در بازی روز.

به دلیل COVID-19 coronavirus هیچ یک از غول های بازی های خانگی در Oracle پارک بازی خواهد کرد در مقابل زنده طرفداران برای سلامت و دلایل ایمنی. به جای این تیم اعلام کرد یک "فن قطع جریان برنامه" است که اجازه می دهد تا یک عکس را برش شما قرار داده می شود در یک صندلی در داخل استادیوم بنابراین شما هنوز هم می تواند ریشه در غول طول خود فشرده شصت بازی فصل.

این برنامه در دسترس است به صورت رایگان برای تمام غول های نجومی دارندگان بلیط که رول بیش از طرح خود برای 2021 فصل است. برای هر کس دیگری شما می توانید محل برش در ورزشگاه برای $99.

فصل دارندگان بلیط می توانید برش قرار داده شده در خود واقعی نجومی صندلی. طرفداران همچنین باید این گزینه از نشستن در کنار غول های فارغ التحصیلان و یا معروف منطقه خلیج غول طرفداران. مشاهیر cutouts در غرفه شامل کارلوس سانتانا, Tony Bennett, E-40, راب اشنایدر و یا اعضای متالیکا. 49ers طرفداران می توانید نشستن در کنار جو مونتانا جورج بازیگوش یا جیمی Garoppolo.

"ما می دانیم این است برای رفتن به یک غیر معمول فصل بدون طرفداران, در پارک, پس, ما چگونه فکر می کنیم هنوز ما ارائه نجومی بلیط اعضای این فرصت را به حضور در Oracle پارک حتی زمانی که آنها در حال تماشای بازی گفت:" ماریو Alioto غول معاون اجرایی رئیس جمهور برای عملیات کسب و کار.

غول, صفحه اصلی, درب بازکن خواهد بود سه شنبه, جولای 28th, برابر, San Diego Padres. کوتاه فصل به طور منظم اجرا خواهد شد از طریق پایان ماه سپتامبر و MLB پلی آف برگزار خواهد شد در ماه اکتبر.

همچنین: چرا هک 7 از 10 غول های بازی در برابر داجرز در جاده این MLB فصل ؟

بازیکنان بازگشت به تمرین بیش از آخر هفته اما این تیم را در این زمینه امروز برای تمرین به عنوان آنها در انتظار نتایج آزمایشگاهی برای خود COVID-19 تست.

Cutouts خواهد بود ساخته شده از مواد مقاوم در برابر هوا برای آخر فصل. برای اطلاعات بیشتر در مورد برنامه کلیک کنید: sfgiants.com/FanCutouts.

ویرایشگر عکس آنلاین داگلاس زیمرمن نظارت SFGATE را Instagram را پوشش می دهد و منطقه خلیج فوتبال در SFGATE زیبا وبلاگ. نمایش آخرین داستان است.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن